Gears of War 2 skippar Windows

Robot
Medlem
Gears of War 2 skippar Windows

Det var väl tänkt att ettan skulle vara exklusiv också. Sånt här hör man hela tiden, dock är GoW ingen stor förlust imo.

Inaktiv

Jag såg fram emot detta men blir nog inget av det då :/

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Det var väl tänkt att ettan skulle vara exklusiv också.

Bara till konsolerna.

Detta var knappast oväntat.

Medlem

Tråkigt, hade också sett fram emot att få spela det.

Medlem

buu!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Tycker det är bra att dem lägger mer fokus på spelet till 360. 1an är ett av dem bästa spelet till 360 ser verkligen fram emot 2an

Medlem

Fuck. Det var ju inte ens Epic själva som skötte portningen, dom kan väl bara slipa till det och sen skicka över jobbet till People can Fly som portade ettan?

Jag såg fram emot detta stenhårt, ettan är ett av mina favoritspel

Medlem

Ingen större förlust

Medlem

jo men de har ju hela tiden sagt att det kommer till xbox 360.
windows har aldrig nämnts.

Fan vad elaka. Nähä de vill väl spelet ska floppa då.:down::\


signatur
Medlem

Gow var mycket bättre på PC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Portningen var ju så himla kass tyckte jag. Det plus Windows Live, GAH!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Självklart kommer det till PC. De ska bara mätta XBOX360 marknaden först.
Att släppa det till PC samtidigt går ju inte då piratkopieringen skulle förstöra för eventuella konsollköpare.

Så gå inte på denna billiga fint. PC ägarna får ge sig till tåls bara.
Iofs så är det bara ett skitspel ändå. Har man spelat ettan har man spelat 2an osv..

Medlem

Ingen större förlust i min värld. Ettan var väl bra för att vara ett konsol-spel, men verkligen ingenting speciellt. Det var lite som Crysis, bara grafik och hjärndött pangande. Men Crysis hade iaf större och varierande gameplay och inte konsolernas automatiska finesser

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Fan vad elaka. Nähä de vill väl spelet ska floppa då.:down::\

Varför skulle det floppa bara för att det inte kommer till PC?

Medlem

ooj, fast på sätt å vis är detta ganska positivt, då blir spelet nog extra bra pgr av att de lägger all energi på att göra det till en plattform.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Töntiga alla som skrivit att spelet är skit.

Och Swedenrock, har du rymt ifrån din psyk anstalt ? Vad menar du ? Att en 1:a och 2:a alltid är samma sak ?

Gow 2 har så mkt som inte 1:an har.

Gears Of War är macho och ballt...de kommer sälja ännu bättre än vad 1:an gjorde på 360:n.

Medlem

Tråkigt - men det är ju kul för 360 spelarna att dom får det åtminstone grattis till er!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Töntiga alla som skrivit att spelet är skit.

Om folk tycker att det är skit så får de väl säga det.

Själv tycker jag att det var lite väl repetivt, och tvåan verkar bara bidra med story.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Ingen större förlust

Medlem
Skrivet av frunk:
Skrivet av Hannu87:

Ingen större förlust

Indeed. Förstod aldrig var hypen var om detta spel. Jag tyckte då inte att det var så jäkla kul iaf. Så ingen större förlust.

Inaktiv

Skönt, ett spel jag slipper ladda ner!


signatur

a"C"RED -

Skrivet av Khorney:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Fan vad elaka. Nähä de vill väl spelet ska floppa då.:down::\

Varför skulle det floppa bara för att det inte kommer till PC?

För att jag inte äger en modern konsol :P.


signatur
Medlem

Enda spelet typ i hela världshistorian förutom Duke nukem som har den humör jag saknar i många spel.
En skadad och rolig humör som borde finnas i många spel.
Och till er alla som säger att den är skit..har ni provat det eller sitter ni fortfarande framför era japs spel och dreglar.
Det här är ett spel som är gjort för folk i västerländska land.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Det var väl tänkt att ettan skulle vara exklusiv också. Sånt här hör man hela tiden, dock är GoW ingen stor förlust imo.

Word.

Medlem
Skrivet av Pojii:

Enda spelet typ i hela världshistorian förutom Duke nukem som har den humör jag saknar i många spel.
En skadad och rolig humör som borde finnas i många spel.
Och till er alla som säger att den är skit..har ni provat det eller sitter ni fortfarande framför era japs spel och dreglar.
Det här är ett spel som är gjort för folk i västerländska land.

Du skulle bara våga jämföra GoW med Duke Nukem! Jag ser inte alls vart du hittar likheterna. Gow hade ju inte någon humor man direkt tänkte på. Det finns mycket bättre exempel på spel som efterliknad Duke Nukem på det sättet.

Och ja, jag har lirat igenom GoW 2 gånger, ensam och i coop.

Inaktiv
Skrivet av Swedenrock:

Självklart kommer det till PC. De ska bara mätta XBOX360 marknaden först.
Att släppa det till PC samtidigt går ju inte då piratkopieringen skulle förstöra för eventuella konsollköpare.

Så gå inte på denna billiga fint. PC ägarna får ge sig till tåls bara.
Iofs så är det bara ett skitspel ändå. Har man spelat ettan har man spelat 2an osv..

Har man spelat Doom/Quake eller något annat av de första FPSen har man spelat alla andra FPS i världen också.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Detta beslut skadar inte mig. Gears of war har aldrig riktigt varit kul ändå

Medlem

Bra för att vara konsollir helt klart. Troligen mörkar de bara och kommer på att de ska släppa det på PC också senare... Sas inte detsamma om typ alla GTA lir som släppts lol. De vill ju att så många som möjligt ska köpa det till fantasi priserna på konsol.

Skriv svar