Porrpartiet behöver ER!

Medlem
Porrpartiet behöver ER!

Porrpartiet är ett nystartat parti som SATSAR på valet 2010.
Vårt manifest kan läsas på www.porrpartiet.se.

Vad är då detta om en tävling?
Jo vi kommer genomföra ett kulturprojekt utan dess lika under sommaren.
Vi vill ha ideer på dagliga situationer där man kan byta ut ett objekt mot en articifiell fallos.
Bästa förslag belönas med.... en articifiell fallos och en mailadress med @porrpartiet.se
Posta era ideer här eller maila dom till medlem@porrpartiet.se
Sjukt = Bra men vi snackar inge hardcorepron här inte!

Porrpartiet - En revolution inom den svenska politiken, ett Ollon i ögat på din lokala svensson-politiker.

/Mike Hung, Patrick O´Cum, Mr. Duck

Medlem

hahaha


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

Manifestet kan ju inte vara seriöst.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av dupa666:

Porrpartiet är ett nystartat parti som SATSAR på valet 2010.
Vårt manifest kan läsas på www.porrpartiet.se.

Vad är då detta om en tävling?
Jo vi kommer genomföra ett kulturprojekt utan dess lika under sommaren.
Vi vill ha ideer på dagliga situationer där man kan byta ut ett objekt mot en articifiell fallos.
Bästa förslag belönas med.... en articifiell fallos och en mailadress med @porrpartiet.se
Posta era ideer här eller maila dom till medlem@porrpartiet.se
Sjukt = Bra men vi snackar inge hardcorepron här inte!

Porrpartiet - En revolution inom den svenska politiken, ett Ollon i ögat på din lokala svensson-politiker.

/Mike Hung, Patrick O´Cum, Mr. Duck

länken funkar förresten inte - ta bort sista punkten så går det säkert bättre


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

HAHA, är det nån/några som har lite för mycket fritid eller?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Porrpartiet:

Kvinnor skall kunna ta så kallade "sexår" Där man istället för att jobba får dubbel lön för att leka lesbiska lekar med andra kvinnor i glasbås på landets torg och parker.

Medlem

looooooooool


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Låter ju riktigt bra det där!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Hahahahahahahahhaha!!!! :D:D Fick faktiskt skrattanfall precis nu!
Härligt med humor


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ni har min röst.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Haha, synd att dom inte verkar vara seriösa, hade lungt röstat på dom


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Inaktiv
Medlem

Är det inte äkta?

Jag som blev alldeles uppspelt och krämade i byxan. Ett parti helt i min smak.

Medlem

Klart vi är seriösa!
Sexualiseringen av samhället måste påskyndas och vi står raka som den stoltaste penis mot den svenska moralstormen som försöker slå ner oss!

Medlem

/me se hur fenimisterna blir röda i huvet och exploderar


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

/me se hur fenimisterna blir röda i huvet och exploderar

nu börjar ice man med sin jävla anti feminism. :>


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

haha, jag ser konflikt vid horisonten, ta ett djupt andetag nu innan ni skriver nåt provocerande för/emot feminism


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Go ice


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Jag hatar extrem feminism. HOPPA PÅ MIG!

Medlem

tänk på att sånt tänder Famest så alla fenimister som säger nått till han medverkar till PORR INDUSTRIN! +gör att minst 1000st tjejer blir knarkare och slaga av sina män.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

tänk på att sånt tänder Famest så alla fenimister som säger nått till han medverkar till PORR INDUSTRIN! +gör att minst 1000st tjejer blir knarkare och slaga av sina män.

Exakt!

Inaktiv

Feminism är att kvinnor ska vara helt jämställda männen, socialt, ekonomisk osv... (ingen diskriminering, lika rättigheter) Ice Man.
Det behöver inte vara svårare en så, tro inte på allt de skiver i Aftonbladet och tro inte heller att FI representerar all "feminism". Och så klart...det finns extremare åsikter precis som inom (allting) alla "ism"er.

Många i min skola tillexempel tror att när man är feminist så är man en extrem snubbe som vill att kvinnor ska ta över hela skiten och att de bara överdriver osv... men så är det ju så att de inte vet vad det innebär, eller hur?

Och bara för att man inte väljer sig att kalla sig feminist så behöver det ju inte det betyda att man hatar kvinnor och vill att de ska stå hemma och diska, eller hur? Men som sagt, om man vill att det ska vara som jag beskrev där uppe ^^ så är man feminist, även fast man vägrar erkänna det.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

haha vad var det jag sa *drar på handskarna*

problemet är ju att feminism blivit ett infekterat ord, när någon kallar sig feminist blir jag genast misstänksam; är detta en manshatare eller en politisk-korrekthetsfascist?

lika rättigheter: ja
hämd mot de dumma patriarkerna vars enda intresse är att trycka ner kvinnor: nej och de finns inte


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Vissa har verkligen för mycket fritid, och tur är väl det
En del punkter var ju helt uppåt väggarna, men om man tänker efter är en del andra faktiskt sådant jag skulle kunna rösta för.

Porr i marknätet är ett exempel, vad är det som är så fel med det egentligen? Skulle det öka konsumtionen bland ungdomar radikalt? Nej faktiskt inte, att få tag på porr i alla de slag är idag bara en internetaddress eller två bort, om man ens behöver gå så långt... jag menar vad har man favoritermappen till tro? ^^

Att ge feministiskt initiativ en egen byggnad på toppen av vårt allra egna högsta berg vore inte helt fel heller, deras ledning har seriösa problem om jag får säga det själv.

Sverige ÄR ett land där vissa grupper av kvinnor (FI är ett exempel) säger vad som ÄR moraliskt rätt och fel gällande alla former av sex/porr/andra sexuella former och yttranden. Inte enligt lag förstås men det sätter tanken i huvudet på både killar och tjejer på att sex bara för njutningens skull är på något vis fel, att det måste vara kärlek inblandat.... finns det många som tror seriöst på det fortfarande?

... fan va långt det vart, anyways, tror nog jag kommer tillbaka till denna tråd snart igen! Get ready.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

...att sex bara för njutningens skull är på något vis fel, att det måste vara kärlek inblandat.... finns det många som tror seriöst på det fortfarande?

det är ju helt upp till var och en, inget som någon annan ska bestämma.

dock så hoppas jag personligen på kärleken,
det är en sak i huvudet en annan i verkligheten


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv
Skrivet av Hwergelmer:

lika rättigheter: ja
hämd mot de dumma patriarkerna vars enda intresse är att trycka ner kvinnor: nej och de finns inte

utmärkt sammanställning.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv
Skrivet av Hwergelmer:

lika rättigheter: ja
hämd mot de dumma patriarkerna vars enda intresse är att trycka ner kvinnor: nej och de finns inte

Patriarker? Gå och lägg dig.

Det finns så mycket våld mot kvinnor att du anar inte. Säg inte att det inte finns när det finns.

Du behöver nog bara en kram.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

haha, jag är alltid sugen på en kram

skillnaden mellan dig och mig är att jag inte ser dem som patriarker utan bara som svin. det finns gott om kvinnor som slår sina gubbar också, men det får inte alls samma psykologiska effekt eftersom män i slutänden är fyskiskt överlägsna kvinnor.

kvinnomisshandeln är tillsammans med sexualbrottsligheten ett väldigt stort problem, men det säger inte att det är män som grupp som utgör problemet. det enda patriark-filosofierna leder till är ökade motsättningar mellan könen. ibland undrar jag om inte vissa feminister har som mål att skapa ett matriarkat för att förtrycka oss män i ett par tusen år som straff för vad vi (läs kyrkan) har gjort emot dem. om vi verkligen vill uppnå jämställdhet är det dags att gräva ner stridsyxan och gå framåt istället för att sitta med miniräknaren och komma fram till vad män historiskt sett är skyldiga kvinnor.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Ja det här var ju roligt...

Medlem

alltid undrat, vart är alla de där männen som trycker ner kvinnor, slår dom varje dag och våldtar 14åringar på kvällarna?


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar