Project Reality uppdateras

Robot
Medlem
Project Reality uppdateras

Kan inte vänta Det här kommer bli riktigt grymt

Inaktiv

NIce!


signatur

a"C"RED -

Medlem

"färschas" <-- hehe ^^


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jasså, det ska bli färsch nu alltså^^

Inaktiv

Väntar bara tills att får se dom nya banorna

Medlem

Yes! väntat så länge

Medlem
Medlem

Alltså, hur mkt folk spelar det här spelet? Verkar ju rätt kul.

Geeks Gaming

xhosa : Det är ett rätt stort community, vi fyller ett tjugotal 64 servrar varje kväll. Modden i sig är rätt avancerad, det är rätt mycket att kunna även om man kan lära sig ingame så är det enklast att läsa lite först.

BF2 i standard kan man glömma, det är bara vissa texturer och banor som hänger kvar. Gameplay, spelarens påverkan på världen (skjuta, spränga etc) är helt annorlunda.

Det är lugnt det bästa teamplay spelet som finns ute och håller gör det sannerligen fastän jag spelat det regelbundet i två år. Jag har Cod4, Crysis, Frontlines Fuel of War...INGET jämför med den co-op nivå man kan uppnå här.

Men det är ju bara min ringa åsikt...;)


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Medlem

Blev för mkt realism för min smak....men väldigt bra mod för dom som gillar brutal realism

Medlem

Gött! Inte lirat på ett tag, ska bli kul att återvända!

Medlem
Skrivet av Lannovar:

xhosa : Det är ett rätt stort community, vi fyller ett tjugotal 64 servrar varje kväll. Modden i sig är rätt avancerad, det är rätt mycket att kunna även om man kan lära sig ingame så är det enklast att läsa lite först.

BF2 i standard kan man glömma, det är bara vissa texturer och banor som hänger kvar. Gameplay, spelarens påverkan på världen (skjuta, spränga etc) är helt annorlunda.

Det är lugnt det bästa teamplay spelet som finns ute och håller gör det sannerligen fastän jag spelat det regelbundet i två år. Jag har Cod4, Crysis, Frontlines Fuel of War...INGET jämför med den co-op nivå man kan uppnå här.

Men det är ju bara min ringa åsikt...;)

Ge mig länk , BF2 kostar väl inte många kronor att köpa idag

Medlem

En otroligt bra mod som ger en helt unik spelupplevelse. Kan tipsa om servern Tactical Gamer som förvisso ligger i usa så det är lite högre ping men det är som namnet säger en lite mer taktisk server där ofta erfarna gruppchefer tar befälet och gör det hela mycket roligare.:)

Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av Lannovar:

xhosa : Det är ett rätt stort community, vi fyller ett tjugotal 64 servrar varje kväll. Modden i sig är rätt avancerad, det är rätt mycket att kunna även om man kan lära sig ingame så är det enklast att läsa lite först.

BF2 i standard kan man glömma, det är bara vissa texturer och banor som hänger kvar. Gameplay, spelarens påverkan på världen (skjuta, spränga etc) är helt annorlunda.

Det är lugnt det bästa teamplay spelet som finns ute och håller gör det sannerligen fastän jag spelat det regelbundet i två år. Jag har Cod4, Crysis, Frontlines Fuel of War...INGET jämför med den co-op nivå man kan uppnå här.

Men det är ju bara min ringa åsikt...;)

Ge mig länk , BF2 kostar väl inte många kronor att köpa idag

http://www.realitymod.com/

Medlem

Lätt bästa modden gjord till en arkadshooter någonsin. Riktigt skönt spel om man vill ha lite mer fart och fläkt än vad man får i OFP/ArmA.

Kul att se ännu en uppdatering!

Medlem

Håller med! Riktigt skönt modd. Har inte lirat PR på evigheter, men nu är det nog läge att testa igen. Om inte annat bara för att återuppleva nyversionen av Muttrah City.

Väcker härliga gamla minnen när man satt i helikopter för att landsättas i den staden

Medlem
Skrivet av Le0n:

En otroligt bra mod som ger en helt unik spelupplevelse. Kan tipsa om servern Tactical Gamer som förvisso ligger i usa så det är lite högre ping men det är som namnet säger en lite mer taktisk server där ofta erfarna gruppchefer tar befälet och gör det hela mycket roligare.:)

Det var bristen på sådana gruppchefer som fick mig att sluta spela BF2. Ska nog testa det här.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar