Hämta ut saker innan dom släpps?

Medlem
Hämta ut saker innan dom släpps?

Har beställt en NDS Lite från Ebgames som ska komma den 22:a Juni.
Om dom får in den tidigare (vilket dom nästan borde få) finns det då någon chans att man oxå kan få den innan den släpps officielt?

Inaktiv

nej.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

inte utan sexuella tjänster


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Vet inte hur det är på EBgames, men det är ju inte ovanligt på andra ställen iaf.

Inaktiv

frågan är ju om dessa får släppa, eller gör det ändå.
releasedatumet är det datum som gäller. släpper någon tidigare bryter de med all sannolikhet sitt avtal med leverantören. tanken med datumen är ju att samordna släppet...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Aja, det är värt ett försök i alla fall. Får traska ner dit och ge det ett försök någon dag i förväg.

Medlem

Men chansen finns ju oavsett gällande regler och mig veterligen bryts det ganska frekvent mot dessa regler.

Medlem

signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Det är ju inte mening att de ska få släppa ut en produkt innan releasedatumet men det händer ganska frekvent att de tummar på de här reglerna.
Har hänt mig flera gånger, "värst" var det för många är sen när jag av någon anledning fick hämta ut min Sega Dreamcast jag beställt 4-5 dagar innan den släpptes

Medlem

när jag beställde WoW via megastore fick jag det dagen innan releasen. Så där satt jag på irc och beskrev den fina boxen för folk som tänkte campa utanför nån affär för att få tag i det tidigt

Medlem

Stor idé att få tag på MMOs innan eller precis när de släpps. Spelen är ju ändå ospelbara i flera dagar.

Medlem

mmh.
men jag hade det iaf

Medlem

Jag fick mitt 2 dar innan release eller nåt. De skickar ut bara för att folk skall ha det hemma när det väl drar igång. Har fått CD-skivor flera dar innan butiksläpp oxå. Senaste va Come Clarity från CDON.com.


signatur
Inaktiv

men man ska inte uppmuntra till sånt! >_<


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

1
Skriv svar