Sins of a Solar Empire mikroexpanderar

Robot
Medlem
Sins of a Solar Empire mikroexpanderar

Jävligt kul spel. synd bara att man har så få polers att lira det med

Medlem

och när ska deras utlovade singelplayer kampanj släppas då? blev förhoppfull när jag läste rubriken men besviken i slutet

Medlem

...inte i närheten av GalCiv2.......................


signatur
Medlem

Endast aktiverad i multiplayer.... hmm.. eftersom det inte finns någon singleplayer så blir det ju inte mycket kvar... eller menas det att den inte ens är aktiverad i skirmish games.. det vore ju rätt tråkigt. Dock, starta ett multiplayer med en dator-spelare borde ju räcka.

För övrigt, sjukt bra spel.

Ska passa på att också göra reklam för min lilla mod som rättar till det, enligt mig, tama ljudet.
http://forums.sinsofasolarempire.com/320568


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Endast aktiverad i multiplayer.... hmm.. eftersom det inte finns någon singleplayer så blir det ju inte mycket kvar... eller menas det att den inte ens är aktiverad i skirmish games.. det vore ju rätt tråkigt. Dock, starta ett multiplayer med en dator-spelare borde ju räcka.

Skrivet av FZ:

En mikroexpansion är bara aktiverad i multiplayerspel om samtliga spelare har den installerad.

Så som jag tolkar det där så gäller den meningen bara multiplayer och att samtliga spelar måste ha den för att det ska fungera just i multiplayer. Är rätt säker på att det kommer att fungera fint även i skirmish.

/ LordDaimos

Medlem

Lirar beta versionen nu på nästa patch

Ren kärlek i singleplayer

Skapligt Bra balans på AI:n nu ;D

1
Skriv svar