"Wii skadar oss inte" säger Sony-chef

Medlem

Känns bara som massa löjligt skryt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av noxi:

Det som jag tycker är konstigt är hur Sony och MS kan sälja sina konsoller med förlust... och Stinger tror inte äns att han kommer få se något annat än förlust under hans livstid... hallå?

Licenspengar, spelförsäljning och andra tjänster...


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

"Inte så länge jag lever, ska Stringer ha sagt och skrattat."

Kaxigt! HAHAHAHA!


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Skrivet av Nomad:
Skrivet av Snowman01:

Sony får väl försöka satsa lite mer på andra målgrupper om de vill öka sin försäljning helt enkelt

OM Sony går in i casual spel eran så tar jag en machete och hugger av mig tredje tån från vänster!!!

Varför hugga av sig vänstra fuck you-tån?:P


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Inaktiv

Börjar bli ganska trött på allt detta tjöt om Wiiiiiii!!!!

Wii är så RETROOOO!!!!

Jag är född 1980 och jag upplever väldigt mycket nostalgi när jag tänker på Super Mario och dom gamla goda tiderna, som för ett par veckor sen när Bionic Remaken släppte så blev jag genast intresserad men så fort jag testade det så kände jag att det var inte ens hälften så roligt som jag minns det pga att jag kanske var liten och as imponerad av det på den tiden.

Wii har tagit spelen tillbaks i utvecklingen (vill inte stå som en fjant å flaxxa runt när jag spelar)medans Sony/MS för TV-Spels utvecklingen framåt det är så jag ser det.

Usch för casual, om alla följer Nintendos utveckling då tackar jag för mig och skaffar mig ett annat intresse, spelar fan hellre Yatzy än ett ombyggt Nintendo 8 bitar system med snyggare graffe.

:evil:

Medlem
Skrivet av Hartner_X:
Skrivet av noxi:

Det som jag tycker är konstigt är hur Sony och MS kan sälja sina konsoller med förlust... och Stinger tror inte äns att han kommer få se något annat än förlust under hans livstid... hallå?

Licenspengar, spelförsäljning och andra tjänster...

"I stället väntar sig Sony räkna hem affären på intäkter från sålda spel. Efter att Sony spenderat tre miljarder dollar på att ta fram sin nya konsol är dock frågan när plusresultatet till slut kommer.

Inte så länge jag lever, ska Stringer ha sagt och skrattat. "

Han menar ju att han inte kommer få se plusresultat medräknat spelen...

Jag tror vi max får se en generation till av konsoller som går så mycker back.

Medlem

äehh är ju lite najs för konsumenterna när Sony gör en konsol som dom går back på för eftersom dom säljer dom för mindre än dom kostar så får vi ett powerhouse som är billigare en det borde

men ja det med konsoler är en smaksak det är bara att köpa det man tycker pasar en själv

Medlem

Nintendo wii är tyvärr dålig och tråkig, konsolens graffekort tillför de förgågna! PS3 <3

Medlem
Skrivet av Timotheus:

Nintendo wii är tyvärr dålig och tråkig, konsolens graffekort tillför de förgågna! PS3 <3

Läs igenom inlägg #2 och gör om.
<3 Wii

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av MrMadMan:

För övrigt tycker jag FZ borde sluta översätta engelska citat, 99% av läsarna förstår ändå och det ger ett lite oproffsigt intryck imo.

Jag tycker helt tvärtom. Att copypejsta engelska citat känns slarvigt och oaktsamt. Att översätta dem känns som en bättre service.

Javisst men nu kan man copypejsta engelska citat utan att ge ett oproffsigt intryck, rättfärdigad lathet


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Sålde min wii saknar den lite, satt utan konsol i säkert ett halv år men jag vart så sugen på en ps3 hdmi och mgs4 och gta4, kopplat den till dator monitorn nu.

Men känner många som har en wii och en annan konsol.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

12
Skriv svar