Will Wright dödförklarar E3

Robot
Medlem
Will Wright dödförklarar E3

E3 känns faktiskt inte störst längre. Visst, de flesta stora spelen sket väl fram varsin demo och obligatorisk trailer, men E3 känns intelängre som spelårets flaskhals.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Som det är nu verkar många företag göra egna konvent istället för att åka på andra.
Sedan har ju spelmarknaden förändrats väldigt mycket de senaste åren med oherhört mycket större fokus på konsoler.

Tycker personligen Tokyo Game Show är roligast att läsa om, då där oftat finns massa skumma spel.
Samt alla andra skumme saker som japanerna får för sig passar på golvet i mässhallen.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Skrivet av Ctrl:

Som det är nu verkar många företag göra egna konvent istället för att åka på andra.
Sedan har ju spelmarknaden förändrats väldigt mycket de senaste åren med oherhört mycket större fokus på konsoler.

Tycker personligen Tokyo Game Show är roligast att läsa om, då där oftat finns massa skumma spel.
Samt alla andra skumme saker som japanerna får för sig passar på golvet i mässhallen.

Ja japsarna kan hitta på en massa kul varje år.


signatur
Medlem

Personligen så tycker ja att E3 i år hade mest nytt att bjuda på, bästa filmerna, men däremot så vet ja inte om E3 hade så mycke mer.

Medlem

E3 är död, gör rätt gör om.


signatur

Meep!

Medlem

Teh babes killed the show.. Bring the babes back.

Medlem

E3 dog för flera år sen för mig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

E3 dog för flera år sen för mig.

W0rd.

Medlem

Doh... tyckte det stod EA...

Jag hade också velat se brudarna igen. Utan boothbabes ingen E3 så enkelt är det.


signatur
Medlem

Jag var på en E3 mässa med min farbrors fru som är på UCLA på sent 90-tal, säger bara magnifikt, magnifikt, har fortfarande en oöppnad kartong på ett b-spel ala descent som ett litet företag lottade ut.

Medlem

Games Convention i Leipzig lätt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Just i år så har väl ingen mässa varit särskilt spännande att läsa om då inget uppseendeväckande visats. Kanske blir ändring i höst.

Medlem

Mässor har generellt aldrig varit särskilt viktiga i min värld.

Will Wrights åsikter har varit än mer oviktiga. Han är en duktig spelmakare men jag vet inte om jag håller med om att det är en nyhet att han plötsligt tycker något hehe.


signatur
Medlem

PAX är nya E3

Inaktiv
Skrivet av Phobo:

E3 är död, gör rätt gör om.

Gör om gör rätt istället kanske.

1
Skriv svar