[ Piratbyrån Vs Polisen ]

Inaktiv
[ Piratbyrån Vs Polisen ]

Vad tycker ni?

Är det rätt som dom har gjort mot Piratbyrån?

Är det rätt som polisen har gjort?

Är det rätt och storma polisens hemsida för
att hämnas på vad dom har förstört för oss?

Tycker ni att dom ska få tillbaka sina serverar och
datorer igen?

Skriv vad ni tycker och känner för i
detta fourmet om kiget mot piratbyrån.

MFC
Medlem

För jävligt?
Våldtäkt av rättssystemet?
Övergrepp i rättsak?
Övermakt?

Bush är nog inte bara det värsta som hänt USA (och deras ekonomi) utan hela världen. Att Sverige (läs: Thomas Bodström) slickar rXv hos CIA och Co är ju bara ett bevis på att USA kan få alla på knä.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Jag läste att en av de gripna tvingades lämna DNA. Vad ska det bevisa, undrar jag?

Hela detta spektaklet är en pinsam historia.

Medlem

Var det inte DNS? hehe.... eller inte..


signatur

Pc, Xbox, Xbox360. PSP, Dreamcast, Gamecube, Nintendo64, NES, Sega Megadrive II, Playstation, Gameboy Color, Gameboy Classic, Intellevision.

Inaktiv

småskoj att sverige (läs thomas bodström) inte har mer stake än att bara låta sig köpas upp av usa's wannabe-världspolis-attityd.

bush kan få alla på knä 8)


signatur

Mr Burns:
- Smithers, for attempting to kill me, I'm giving you a five percent pay cut!

Inaktiv

ni bör klaga på att SKIVBOLAG och dyligt kan få sveriges polis att göra som dom vill
mpaa är intresserorganisationen som existerar för att ta skiten, så skivbolagen slipper, precis som lille fjanten pontén från apb sitter å tar skit i sverige, när det är skivbolagen och filmbolagen som betalar hans lön som borde få crapet


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:

Jag läste att en av de gripna tvingades lämna DNA. Vad ska det bevisa, undrar jag?

Hela detta spektaklet är en pinsam historia.

Reglerna om DNA ändrades tyvärr förra året genom omarbetningar av polisdatalagen och rättegångsbalkens 28:e kapitel. I den gamla lydelsen krävdes ganska mycket för att få ta DNA-prover, nu verkar det vara mer eller mindre fritt fram. Inte för att jag tror att DNA kommer ha någon stor inverkan här, men det kan ju kännas som ett påhopp :\


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

men dem tar ju DNA från dej om du till exempel anmäls för stöld eller skadestånd.. dem tar väl DNA från alla olika sortsbrotts misstankar nuförtiden.

sen så tycker jag rätt åt polisen. finns schyssta poliser men dem flesta är riktiga grisar hihi, men tycker haxxorsna går för långt när dem använder oskyldigas datorer med trojaner för att utföra dessa attacker(Källa: Dagens nyheter)

Medlem

Piratpartiet ser mera å mera normala ut


signatur

R.I.P The_maxx

Vila i frid

Prata om detta i en av dessa två trådar:

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=1966

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=1915
Tack.

Låst.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar