Sony öppnar för samarbete

Robot
Medlem
Sony öppnar för samarbete

Jag gillar Sonys ambitioner men man får se hur det blir med det.

Medlem

Måste berömma Sony för deras ambitioner och sin öppenhet!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Sony är så jävla bäst !

Medlem

öppenhet? ne du... nu har du dålig koll...

bara för att ett företag vid en utvald tidpunkt väljer att dra ett förberett tal betyder inte det att de är "öppna" gentemot dig som konsument. absolut inte..

dock är det väl trevligt att de iaf berättar om det faktum att de nu bestämt sig för att försöka få in mer produkter och tjänster till sin konsol genom att låta andra göra dem.

Medlem

zamuz gilla sony

Medlem

tycker jag är ett bra drag från sonys sida! mera gratis åt folket

Medlem

Eller hur, Sony med sina rootkits och skumraskmetoder, skönt att ha en ps3? Right.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:

Eller hur, Sony med sina rootkits och skumraskmetoder, skönt att ha en ps3? Right.

Här har man belägg för sina uttal ser jag..

Medlem

Rolle like sony - Sony dont know rolle

Sony


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Scream112:

öppenhet? ne du... nu har du dålig koll...

bara för att ett företag vid en utvald tidpunkt väljer att dra ett förberett tal betyder inte det att de är "öppna" gentemot dig som konsument. absolut inte..

dock är det väl trevligt att de iaf berättar om det faktum att de nu bestämt sig för att försöka få in mer produkter och tjänster till sin konsol genom att låta andra göra dem.

PS3an är redan nu den mest öppna konsolen, med möjlighet att använda datorkomponenter och tillbehör samt installera Linux kan varken MS eller Nintendo mäta sig med Sony.

Ser fram emot att se vad Sony har i tankarna.

Medlem
Skrivet av Scream112:

öppenhet? ne du... nu har du dålig koll...

bara för att ett företag vid en utvald tidpunkt väljer att dra ett förberett tal betyder inte det att de är "öppna" gentemot dig som konsument. absolut inte..

dock är det väl trevligt att de iaf berättar om det faktum att de nu bestämt sig för att försöka få in mer produkter och tjänster till sin konsol genom att låta andra göra dem.

den som säger att redmac har dålig koll har ingen koll alls 8)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

aa fan redmac är stabil.

OT: go go go SONY!!!

Inaktiv

Så sony försöker driva PS3 mer mot ett alternativ till PC och Mac istället för en konsol? Tycker det börjar verkar mer som att dom vill att deras 'konsol' ska vara ett mellanting mellan en vanlig dator och en spelkonsol.

Medlem
Skrivet av kebbe_90:
Skrivet av gryzor:

Eller hur, Sony med sina rootkits och skumraskmetoder, skönt att ha en ps3? Right.

Här har man belägg för sina uttal ser jag..

Sony BMG körde med rootkits på sina musik CD som kopieringssydd men var tvungna att sluta eftersom hederligt folks datorer ballade ur - allt medan piraterna glatt lyssnade vidare på sina DRM-fria MP3 filer hehe.

Edit: Sen har vi ju sånt här också. Jora, Sony är helylle.


signatur
Medlem

Skönt att slippa alla former av abonnemang för att enbart kunna ladda hem demos innan alla andra. Nu drar man hem demot så fort det släpps och behöver inte pröjsa ett öre, så ska det vara!:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av robineng:

Så sony försöker driva PS3 mer mot ett alternativ till PC och Mac istället för en konsol? Tycker det börjar verkar mer som att dom vill att deras 'konsol' ska vara ett mellanting mellan en vanlig dator och en spelkonsol.

Att ersätta PCn har varit både Microsofts och Sonys mål redan innan Xbox 360 och PS3 släpptes, och jag tror att Xbox 720 och PS4 kommer göra så att PCn förlorar sina starkaste fördelar.

1
Skriv svar