Köp syndfritt Guitar Hero

Robot
Medlem
Köp syndfritt Guitar Hero

Haha, fan vad sämst.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

These fucking religious nuts never stop at ruining everything

Medlem

ooj, du ballar det ut helt


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Mina amerikanska kusiner kommer defenitivt köpa det här istället för Rock Band eller Guitar Hero för dom är så jävla kristna det går

Medlem
QRT
Medlem

haha fyfan att denna kristna hysteri inte dött ut snart. religion borde dö ut snart..

Medlem

Vart är världen på väg

Medlem

Dom lär antagligen sälja högst 2 exemplar spelet , och de som köper det är antagligen de 2 extremt idiot fisiga super religiösa kristna skitkorvar som utvecklat spelet. Eller så säljer helt enkelt spelet bara i USA där man lever som folk gjorde här för 50 år sedan. Man måste vara kristen , måste vara mot abort , måste vara mot hela mellanöstern och ha högst 40 iq!

Redaktör

Känns lite som att försöka skriva en kopia av Bibeln och göra den fri från kristendom...


signatur
Inaktiv

Jag kollade upp några kristna låtar efter sett detta och jag måste säga att denna är riktigt bra. Lyssnar mest till Metal men tror jag ska ladda ner denna från Itunes nu

Ändrar dock inte mina åsikter om detta skitkonceptet

Medlem

Åt helvete med allt som har med religion att göra, man bannlysa religion ty det orsakar mest dödsfall av allt i världen. BLÄ.

Medlem

Så otroligt fjantigt!

Medlem
Skrivet av Aresz:

fyfaaaaaaaaaaaan vad jag hatar religion, jävla efterblivna dumhuvuden, ni om några kommer att sabba hela världen

Om du nu tvunget ska racka ner på religionsutövarna så behöver du väl inte uppföra dig som en taliban själv...

On Topic.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Att dom orkar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Nää men FZ nu måste ni väl skoja? Alltså, om detta är på fullt allvar så blir jag (mer) mörkrädd. Herrejävlar vad dumt.

Medlem

omg, hell just froze over?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Herregud.....


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

ptr
Medlem
Skrivet av MiLeS:

omg, hell just froze over?

hur? helvetet finns ju inte ens?

Medlem

........va?.......

Medlem

Den här artikeln skulle ni ha bränt av på första april hahahahha

Inaktiv
Skrivet av Aresz:

fyfaaaaaaaaaaaan vad jag hatar religion, jävla efterblivna dumhuvuden, ni om några kommer att sabba hela världen

Låt människor tro på vad de vill. Hatar du dom för att dom inte tycker likadant som du?

DC talk lyssnade man faktiskt på för några år sedan. Dom håller hyfsat fortfarande

Edit: Dock tycker jag det är lite extremt att säga att lyssna på Rock är att synda.

Inaktiv

Bring on the religious intolerance.

Även om detta är lite löjligt så är det ju tragiskt med folk som skriker "fyyyfan vad jag hatar religion, jävla efterblivna dumhuvuden" vilket visar på ungefär en Iransk ayatollahs tolerans och trångsynthet.

PS. DC Talk är ett ganska ok band ja, även Petra gör rätt bra musik, men det var längesedan jag lyssnade på dem sist, de matchar inte riktigt Mustasch eller Black Sabbath

Inaktiv

Jag underkastar mig oh du herre i himelen!

Att krista inte skulle kunna lira GH är fjantigt, god bless norge for bringing oss hemska band with konstiga texts in theras sånger.

När kommer Guitar Allah, Guitar Devil, Guitar Gay, Guitar Str8. För homosexuella måste också ha speciella sånger att spela eftersom det kan finnas saker som är stötande och eftersom det kommer ett spel gjort för homosexuella så kommer det behövas et spel för folk som är straight eftersom vi inte kan tolerera att bögar ska han nåt vi inte kan ha. Men eftersom den kristna versionen kommer MÅSTE det komma en satanistisk version, en version för muslimer. Ja dela upp allt ännu mer.

Jävla tramsigt, får mig hata religion ännu mer, ni som tycker vi som ogillar detta är otoleranta är rätt dåliga på att visa eran kristna tro, skäms inte för att ni tror på något så otroligt fånigt. För det borde ni.

KOM IHÅG ATT ÄVEN OM ETT BAND ÄR BRA SÅ SKA NI DEFINITIVT INTE LYSSNA PÅ SKITEN OM DET HAR KRISTNA BUDSKAP! HJÄRNTVÄTT ALL THE WAY!


signatur

a"C"RED -

Medlem

:facepalm:


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

"Guitar Rainbow" för de som är gay då... för nog fan skulle regnbågen bli en "bög-symbol" tydligen... fattar inte hur fan de fått rätt till att ha den som gay-symbol... jäkla skit... den som vart så fin innan...

Medlem

är detta ett skämt ?

Medlem
Skrivet av acid999:

Förbokat...

Och bara för de så kommer djävulen att våldta dig.

Medlem

känner flera som är kristna och spelar tex guitar hero 3

Inaktiv
Skrivet av Zamuz:

känner flera som är kristna och spelar tex guitar hero 3

Samma,

ingen ska ta illa upp av mitt andra inlägg, jag hatar allt.

Men det är kul endå att SÅ MÅNGA ser vilka pengar det finns att håva in hos tok-religiösa grupper.


signatur

a"C"RED -

Skriv svar