Stargate Worlds filmat

Robot
Medlem
Stargate Worlds filmat

Ser mycket bättre ut än jag kunnat tänka mig!

Medlem

Hm som givet SG1 fan så har jag ju varit rätt att detta spelet skulle göra serien en ogärning, Men faktiskt så ser det ju inte helt floppigt ut...

Men jag undrar hur många som verkligen kommer spela det.

Medlem

Ser riktigt bra ut för att vara ett spel som har sina ursprung i tv-världen, men det är ju SG vi pratar om:P


signatur

Jag borde verkligen skriva någonting meningsfullt här...

Medlem

Såg ju rätt.....stelt ut.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Ser inte så jädra snyggt ut

Medlem

ja kommer nog att köra om det inte blir för dyrt:D

Miljöerna ser ju ruskigt bra ut!
Men av nån anledning får jag känslan att det kommer floppa, tyvärr! Kanske beror på att det knappt pratas nåt om det.

Sen undrar jag varför de gör en trailer där scenerna laggar...

Medlem

hade hälre haft de som single player spel faktiskt. i stil med mass effekt

Inaktiv

Tog o kollade upp det och tappade intresset direkt, lät nästan som vilket annat MMORPG som helst fast i Stargate tema. 2 sidor som är fiender, stora raids för att döda dom stora elakaste sakern. Hmm... vänta ett tag nu, gjorde vi inte det där i nästan vartenda MMORPG som kommit den senaste tiden? Vad gör Stargate Worlds speciellt?

Inaktiv

haha.. ser ju precis ut som tabula rasa.. och vi vet hur bra det gick för dem

Medlem
Skrivet av Vivid:

Ser riktigt bra ut för att vara ett spel som har sina ursprung i tv-världen, men det är ju SG vi pratar om:P

Beror ju på hur man ser det, det var ju faktiskt en film från början...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Hoppas inte det ser hur såhär i fulla versionen sen, Ringarna såg ju bara bedrövliga ut. Är ett hardcore SG1 & Atlantis fan så kommer iaf testa spelet men fan hoppas det är bättre än vad det såg ut

Medlem

Yeeeeey. Det var snyggare än jag kunde hoppas faktiskt, mycket snyggare. Som sagt så måste det bli nått väldigt speciellt för att det ska lyckas, men sen så känns inte som att det finns SÅ många SG-fans där ute som skulle kunna göra detta till ett välbemannat spel. Men testas ska det.

Medlem

Jaja, det såg ju i alla fall mycket mer varierat ut än tv-serierna där samma skog i Canada får föreställa alla de olika världarna som dem reser till.

Nu är det väl ingen risk eftersom det är ett rollspel, men hade man fått spela som MacGyver - f'låt Jack O'Neill menar jag - så hade det ju varit ett givet köp.

Fatta vad upprepande det kommer bli..... som ett jävla oblivion när man bara ska stänga alla jävla portar (spelet oblivion var superb, men alla jävla stänga-portar-uppdrag SÖG)


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

hehe flopppppppppppp, jag gillar SG1 som fan på tv men det här vetifan

Medlem

Kommer absolut pröva det!


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

Stargate filmen rockar!
Serierna är dock värdelösa.

Medlem

Jahapp... såg ju måttligt intressant ut. Dom har det ju förspänt med alla maskhål, dock. Dom är inte låsta till en värld utan kan blanda hej vilt. Blir ju, kan man tänka sig, lite lättare att bygga vidare på spelet med expansioner etc.


signatur
Medlem

Va har ingen sagt det än???
Då får väl jag göra det själv då.

Det här kommer krossa WoW!!!! Stargåte worlds here i come!

Medlem

vadå serien suger? den e ju typ världens bästa serie...ajja man får väll tycka som man vill

Medlem

Det har potential att bli något bra hela grejen med att kunna ta en portal till helt olika världar det är ju nått speciellt med det och har man sett någorlunda på serierna så har dom ju mycket att ta ifrån men när man kollar på trailers så ser det ganska stelt ut.
Omgivningarna ser snygga ut men om gameplayet suger så är det ju skitsamma, hoppas på liret men tror att de kommer floppa tyvärr.

Pansarknekt
Skrivet av AstroCreep:

Stargate filmen rockar!
Serierna är dock värdelösa.

Ord.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

serierna är ju hundra ggr bättre en orginal filmen eod.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

gillar både filmen från 94 (Som för övrigt var första filmen någonsin som hade en oficiell hemsida på nätet) och serierna, tycker att ringarna ser alldeles för "tjocka" ut i spelet, eller breda eller hur man skall säga....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Växlingsvis fult och snyggt, men fortfarande stelt.

1
Skriv svar