BF1943 nominerad bästa nerladdningsbara spel!

Medlem
BF1943 nominerad bästa nerladdningsbara spel!

Rösta på oss tack så kanske jag tackar FZ i LA sen om vi vinner

http://www.spike.com/event/vga2009/page/vote/category/34772

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
BF1943 nominerad bästa nerladdningsbara spel!

Röstat.

Ge oss nu lite ny saftig information om PC-versionen av BF43.

Medlem

serverbrowser, 32 spelare, joystick support, bättre grafik (ssao, högupplösta texturer etc), vapen tweaks, dedikerade servrar osv


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Skrivet av mongi:

serverbrowser, 32 spelare, joystick support, bättre grafik (ssao, högupplösta texturer etc), vapen tweaks, dedikerade servrar osv

fett antar att vi kan vänta oss q1 2010 release

Medlem

hade röstat på er om ni hade fixat röst chatten....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av mongi:

serverbrowser, 32 spelare, joystick support, bättre grafik (ssao, högupplösta texturer etc), vapen tweaks, dedikerade servrar osv

röstat och klart

låter trevligt allt de där

och kanske man ska klia dig lite extra under hakan för en invite till BF:BC2 PC betan i december oxå?;)

Medlem
Skrivet av mongi:

serverbrowser, 32 spelare, joystick support, bättre grafik (ssao, högupplösta texturer etc), vapen tweaks, dedikerade servrar osv

Tyvärr så tror jag ej att spelet kommer sälja så bra i och med det ligger väldigt nära BFBC2 i lanseringsdatum.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av mongi:

serverbrowser, 32 spelare, joystick support, bättre grafik (ssao, högupplösta texturer etc), vapen tweaks, dedikerade servrar osv

Tyvärr så tror jag ej att spelet kommer sälja så bra i och med det ligger väldigt nära BFBC2 i lanseringsdatum.

Då köper man båda.

- Till PC

Medlem

You got my vote!

Medlem

Eftersom du varit så snäll att ge oss lite mer info (iof är jag långt mer intresserad om mera om pc utgåvan av BF:BC2), så fick ni självklart min röst.

Jag bör dock tillägga att den där sidan verkar vara ett skämt. Kollade på game of the year, och dragon fanns inte, jag menar allvarligt talat?

Medlem
Skrivet av mongi:

serverbrowser, 32 spelare, joystick support, bättre grafik (ssao, högupplösta texturer etc), vapen tweaks, dedikerade servrar osv

:heart::heart::heart::D:D


signatur

Sånt e livet

Medlem

Röstat.

Btw, är det inte lite konstigt att Bad Company 2 inte är med i "Most Anticipated" kategorin?...

Medlem

BF1943 får min röst. Jag tycker ni verkligen lyckats med kontrollen i BF1943 som är det stora problemet med konsol-varianterna av denna typ av spel. Trots det så slår ju inget Mus+Keyboard, så PC varianten blir hög-intressant. Förövrigt tycker jag det är synd att inte Trash Panic var nominerad i samma kategori. Jag antar att det anses för enkelt för att mäta sig med de övriga nominerade, men less is more pincipen är verkligen talande för detta spel.

Medlem

Done! Men då måste du nämna FZ när ni vinner.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Sorry. Shadow Complex får min röst.

1
Skriv svar