En Svart Pioneer Jacka..

Inaktiv
En Svart Pioneer Jacka..

Tja.. Nån som vet någon adress där man kan beställa en Start Pioneer Jacka som har en vit text där bak skrivet Pioneer? Är tacksam för snabb info..

Medlem

vad är det du letar efter?
en jacka det står Pioneer på ryggen? eller en jacka med inbyggd mp3-spelare?

*edit*

en snabb sökning på google fick fram att jackan verkar heta Spyder Pioneer Systems (och finns i ett bra antal olika färger och stilar).

*edit*

nehe, fick inte slänga in en länk, jaja, googla på "Spyder Pioneer Systems" så.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

omega|werzion : Jag söker den jackan som är svart och där står Pioneer med vit text på ryggen oxså finns det något rött märke på sidan eller om det är något nummer eller något... Vet inte vad den jackan heter.. hmmm

Inaktiv

kan du inte bara köpa en tuschpenna?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

nej, jag är allvarligt. om du väldigt gärna vill att det står pioneer på jackan är det väl bara att skiva det?
billigt, bra, tidseffektivt.

edit: inlägget försvann visst medan jag skrev, men han undrade om jag försökte vara rolig.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

Hehe, tycker pennan verkar vara en bra ide, så slipper du betala för märket, vilket väl är sisådär 40% eller nåt

Inaktiv

varför vill man betala för att göra reklam? O_o


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Därför att man tar nicks som Pioneer på forum. Sedan kan man ju tycka att varan är snygg, och att texten passar bra på varan. Det är ju även möjligt att varan har någon speciell kvalite som gör att man väljer just ett märke.

Varumärken finns och används av en anledning.

Inaktiv
Skrivet av prikk:

varför vill man betala för att göra reklam? O_o

Samma sak varför 7-eleven butiker inte ägs utav en ägare utan dom är alla självständiga och betalar för att butiken ska få heta 7-eleven.. dom följer samma koncept istortsätt men det som tjänar pengar på är att folk känner igen märket.. samma sak som att folk vill ha kläder som andra känner igen..


signatur

Rail or Die

Medlem

Du kan köpa en sådan jacka via denna sida : http://ridesnowboards.com/outerwear/pioneer-jacket

Jag tror däremot att du måste sy på märket själv.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Snygg bump.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Jee
Medlem

Tror att du är inne på fel år


signatur

Eller inte?

1
Skriv svar