Inaktiv
Lost

Alltså efter att ha sett säsongsavslutningen var jag fan bara tvungen, WTF?!?!?! Någon måste ju följa denna underbara serie, och herrejävlarns vilken avslutning på denna säsong


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Hm.... antar att det handlar om den riktiga säsongsavslutningen i USA...? Själv är jag god tv4-tittare så jag för vänta till efter sommaren på sista 3 avsnitten av säsongen

Medlem

men!! när slutar åbäket?
Lost skulle ha varit en sesong, så grymt det hadde varit.
kollade bara sesong 1. lite på 2.
gryyymt seeeeegt det är, de kan hålla på i 40min om nått som tar 5min irl.
man orkar inte med det.
synd.
första avsnitten och sista på sesong 1 var hur bra som helst.
resten var bara utfylnad.

/me väntar med att se Lost tills sista avsnittet kommer år 2069


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Gillar verkligen lost. Det kanske kan vara lite segt ibland, men det håller hög kavlité rakt igenom.

Väntar tålmodigt på Tv4's episoder.

Medlem

Det jag vill ha svar på mest av allt är vilka "The Others" är.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

oh vet de inte det än? som sagt, seg serie


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Säsongsavslutningen i USA var extremt bra, många svar, många nya frågor. Jag tänker inte spoila för er som följer tv4, kommer mest tycka synd om mig själv som måste vänta hela sommaren. Kan iaf säga att cliffhangern var bautabig


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Iceman, alla som inte följer serien säger precis som du och alla som följer den säger motsatsen.
Det är den absolut bästa serien jag har sett och säsongsavslutningen var galen!!

Medlem

åhhh tänker inte vänta hela sommaren på det här nu blir det america som gäller

Medlem

den är seg, den rör sig så otroligt sakta frammåt, det går inte neka. fast den är väldigt spännande så se slutet vill jag om de nu ska sluta efter säsong 3 som jag hörde nått om


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

lost ägde, sen sög det toklänge, med nån enstaka spik av brahet, och nu är det bara upp å ner

imo

så dåligt att bara klämma cash så länge man kan ur serien å dryga ut med crap ingen tycker är intressant (säger inte att allt är så men mycket..)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

håller med dig prikk, de bara drar ut på allt bara för att tjäna pengar, om de gjort 1sesong av serien så hadde det varit den bästa ever och varit kul förklarad.
ingen jag känner irl orkar tilla länge, och många andra har tröttnat..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

De måste ju hitta på sakerna medans de spelar in det. De vet säkert inte svaren själva


signatur

Videomupp

Medlem

såg 2 första avsnitten, serien låter inte ens bra eller intressant när när folk snackar om den heller. Men smaken är ju väldigt olika som sagt.

Medlem

De tre senaste avsnitten har ju varit riktigt bra. 21, 22 och 23/24(dubbelavsnitt). Alltså de senaste tre i USA. Skumt att TV4 lägger ner säsongen med bara två och ett halvt avsnitt kvar?!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

haha gör dom det?
fan va sjukt...


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Schysst säsongsavslutning

Jag gillar Desmond - Widmore - Penn - Ryssarna kopplingen

Inaktiv

Jag måste få lägga till lite här. När jag fick tag på en box med första säsongen satte jag å brorsan oss ner och tittade på första avsnittet, Pang! kanonfast var man. Vi såg nog åtta avsnitt på raken innan vi gick å lade oss och sådär fortsatte det hela första säsongen. Sen fick man så småningom tag på fler avsnitt osv och nu är jag i den sitsen att jag har en sisådär fyra, fem osedda avsnitt som jag inte orkar ta tag i. Det är just kombinationen av "hur dom drar så förbannat ut på saker å ting / inget händer på ön" som gör att jag flippar. Det och det faktum att jag är kristallklart övertygad om att manusförfattarna sitter i sina trailers i detta nu och svettas över nästa avsnitt och hur faan dom ska lyckas knyta ihop allting.

Jag tycker det märks att man helt enkelt skrivit ihop ett smart manus för säsong ett utan att ha lösningar på problemen. När folk på jobbet snackar om dessa mysterier och tycker det är skithäftigt så kan jag stå och tänka att dom är så förbannat lurade. "Ey! dom vet inte själva alright!?" och den känslan gör att serien blir frikkin tom... jag orkar inte me mer snart... 70% återblickar, "the others" WTF!! ett gäng skäggiga ninjor som kan röra sig osett/ohörda i djungeln, isbjörnar, radioshiet, mystiska kvinnor..

nee, fan, det blir för mycket mysterieonani för min del!

Jake: There's a bunch of bearded ninjas on this island with a deep knowledge about a bunch of secret passageways and ancient ways of tracking down and killing stray people. They have an impressive arsenal of weapons, wehicles and supplies. They are orgnanized, move as one and have a scary pedophile tendency we have yet to understand. They have been on this Island God knows how long, have an intimate understanding of everything here and we have no idea how many they are......

Jake: Naturally we must attack!! Lets gather up what handguns we have, lets organize our fat white civilian vacationers and finetune them into a lethal deadly frontline like the world has never seen! Lets stack up from our limited supplies and venture deep into the unknown where we will stomp and ravage through the djungle in search of these vigilantes! Lets be as stealthy and deadly as we can people! and lets do it today, with an ill concieved plan, no preparation, driven by hunger, desperation and general boredom.
People!, lets unite and prepare for war!!

Ser ni själva?!? det är ju helt underbart löjligt!!

Medlem

Lost är en undebar serie säsongsavslutet gav mig massvis med psychodrömmar ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

När det gäller Lost är jag helt Lost.

Näe, jag håller mej till udda anime-serier


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv
Skrivet av Modemis:

Jake: There's a bunch of bearded ninjas on this island with a deep knowledge about a bunch of secret passageways and ancient ways of tracking down and killing stray people. They have an impressive arsenal of weapons, wehicles and supplies. They are orgnanized, move as one and have a scary pedophile tendency we have yet to understand. They have been on this Island God knows how long, have an intimate understanding of everything here and we have no idea how many they are......

Jake: Naturally we must attack!! Lets gather up what handguns we have, lets organize our fat white civilian vacationers and finetune them into a lethal deadly frontline like the world has never seen! Lets stack up from our limited supplies and venture deep into the unknown where we will stomp and ravage through the djungle in search of these vigilantes! Lets be as stealthy and deadly as we can people! and lets do it today, with an ill concieved plan, no preparation, driven by hunger, desperation and general boredom.
People!, lets unite and prepare for war!!

Ser ni själva?!? det är ju helt underbart löjligt!!

Jag ser inte?
Jag respekterar att du inte gillar serien, smaken är som baken. MEN att skriva två citat ur serien som knappt hänger ihop och har helt olik bakgrund får självklart alla som inte följt serien tycka att det är jätte löjligt.
Jag som har sett alla avsnitt ser inget konstigt med det du just skrev eftersom jag vet precis varför dom har sagt det dom har sagt.

Medlem

Slutat följa Lost, bara sett några enstaka avsnitt den senaste tiden. Tyckte det hände ju fasen ingenting och halva avsnitten var tillbakablickar och bakgrunder för varenda jäkla karaktär i serien.

Medlem
Skrivet av astie:

Slutat följa Lost, bara sett några enstaka avsnitt den senaste tiden. Tyckte det hände ju fasen ingenting och halva avsnitten var tillbakablickar och bakgrunder för varenda jäkla karaktär i serien.

bara jag som tycker det är en härlig del av serien? då man får se hur alla hänger ihop med varandra på ett eller annat sätt.

Och angående att det inte händer något, så kan jag ju lova att det gör det minsan de senaste avsnitten.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

tillbakablickar är ju hemskt! vem bryr sig om personerna det är ju vad det är med ön som är det roliga! inte vad som hände 10år sedan. de är ju redan på ön, så vad som än man får se så är de där på ön änndå. det är ju ön som är det roliga


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag gillar tillbakablickarna skarpt, gör ju nästan halva serien. Man får ju se hur dom olika personerna hänger ihop, varför dom kom till ön osv.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av Modemis:

Jake: Naturally we must attack!! Lets gather up what handguns we have, lets organize our fat white civilian vacationers and finetune them into a lethal deadly frontline like the world has never seen! Lets stack up from our limited supplies and venture deep into the unknown where we will stomp and ravage through the djungle in search of these vigilantes! Lets be as stealthy and deadly as we can people! and lets do it today, with an ill concieved plan, no preparation, driven by hunger, desperation and general boredom.
People!, lets unite and prepare for war!!

Haha, är det där verkligen citerat direkt ur ett ansnitt? :D, fan låter ju som människorna där har fått djungel feber eller nåt :D.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:
Skrivet av Modemis:

Jake: Naturally we must attack!! Lets gather up what handguns we have, lets organize our fat white civilian vacationers and finetune them into a lethal deadly frontline like the world has never seen! Lets stack up from our limited supplies and venture deep into the unknown where we will stomp and ravage through the djungle in search of these vigilantes! Lets be as stealthy and deadly as we can people! and lets do it today, with an ill concieved plan, no preparation, driven by hunger, desperation and general boredom.
People!, lets unite and prepare for war!!

Haha, är det där verkligen citerat direkt ur ett ansnitt? :D, fan låter ju som människorna där har fått djungel feber eller nåt :D.

ingen aning om vart det där är taget ifrån, inte är det från nåt LOST avsnitt iaf.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Njäe, låter ju helskumt. Jag har sett alla avsnitt och jag känner inte igen detdär. För mycket kröka igår Modemis?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Jag såg bara första säsongen. Och den tyckte jag var ruskigt bra!
Sen lessnade jag då man fick börja följa den "andra" gruppen ur planet, och då dom började med den andra omgången tillbakablickar, räcker de inte med en liksom?!

Inaktiv

hehe, jag får väl förtydliga mitt lilla (påverkade) utspel 8)
Nope, det är inga citat från serien utan något jag plockat ihop i huvudet som en sorts representation av den hopplösa känslan i Lost. När det är sagt så kommer jag självklart se resten av avsnitten, man vill ju se hur det utvecklas

123
Skriv svar