Vart tog anti-lag korten vägen?

Medlem
Vart tog anti-lag korten vägen?

Det var ju en nyhet här på FZ för några månader sen om pci-kort som "fixade" lag i spel, någon som hört nåt mer om det? Har för mig att det stod att de skulle presenteras på E3 i år men har själv inte hört nåt om de, antagligen har jag missat det eller så har hela grejen gått i graven (som de flesta förutspådde att det skulle göra).
Det hela verkade ju vara strunt, men är ju andå interessant att veta hur det gått för produkten, någon som hört/vet nåt mer om den grejen?


signatur

<3

Inaktiv

Folk kanske förstod att det var fake?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

jag tror stenhårt på sgtkellys förklaring.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Haha, antilaggkort? Jösses.

Medlem
Skrivet av anon_389:

Menar du PhysX korten? isf har dom inte anlänt i sverige ännu. det är det enda jag vet.

Nix, menar inte PhysX korten utan ett kort som faktiskt skulle fixa/förbättra lagg i spel, detta var ju med stor sannolikhet bara strunt, antar att produkten gått i graven.


signatur

<3

Medlem

Nej nej, de korten och Phantom arbetas det på för fulla muggar.

Medlem

hörde att Stålmannen och osynliga mannen skulle göra reklam för den om nån vecka


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

jadu det ända kort som skulle kunna fixa lagg är väl,, ehm,, bättre nätverkskort... o är nog ändå inte där problemet ligger utan snarare nätkod och utanför hemmet i det stora internetet så man behöver nog inte aktivera många grå celler för att förstå att det inte är nått man ska sitta o hålla tummarna för ska komma

1
Skriv svar