Clear Sky-rullar hos FZ

Medlem
Clear Sky-rullar hos FZ

Köpes: Undertext!

Medlem

kul.. dock kan bli enformigt...

Medlem

Gillade 1:an, grym atmosfär. Dock lär inte min dator klara av Clear Sky!

Medlem
Medlem

hehe , det kanske bara är jag , men vapnen ser ungefär ut som vapnen i Doom 1 , bara detaljen att man ser det från sidan. Känns fruktansvärt stelt. Annars ser det bra ut

Medlem

Animationerna var inte att hurra för, vill jag snarare säga. Det som egentligen sa mig att han avfyrade det mastodonta hagelgeväret var att det lät stort sett som att han gjorde det. Dåligt.
Kul att de jobbat så pass på atmosfäriska detaljer, men verkar dock vara det enda de jobbat på.

Nästa gång skulle de iaf kunna sätta en mer behärskad inom engelska på att prata om deras spel. Blir lättare i själva idén att förmedla ett budskap.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

fy fan vilken dålig pratare det var! men spelet kommer nog bli en höjdare. hoppas det är bättre optimerat och flyter på bättre än originalet.

Medlem

Jag älskade ettan, detta är därför ett givet köp. Special edition here I come!

Medlem

Hoppas dom fixat deras stridssystem så man slipper vänta på mods för att ens kunna träffa sina fiender..

Medlem

började titta på första rullen.. typ 3 minuter.. sen kände jag att jag inte ville spoila spelet nå mer för mig själv..

har inte sett alltför mkt från dehär spelet å tänker bannemig låta det vara så, så man får njuta extra mycket sen

minns hur man sög åt sig varrenda bild och film från HL2 förut.. och det var ju ytterst få miljöer i spelet som man inte hade sett före release om jag ska vara ärlig

Inaktiv

Ser fram mot detta spel
Стрелок ftw


signatur

All men are cremated equal

Medlem

Oleg, tufft namn...

Medlem

Provade det första... tyvärr var det så stelt att jag aldrig fastnade för det...

Hans engelska funkade väl... värre var frisyren


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Håller på och tar mig igenom ettan nu med oblivion lost modden plus de patchar som har kommit, en jäkla skillnad från när det precis kom, du får pröva det mullet, tror du kommer ändra din uppfattning om spelet (iaf lite;))

Jag störde mig något oerhört på att den som spelade i filmerna envisades med att skjuta på fienderna med sitt avsågade hagelgevär fastän de var så långt borta. Det är väl antagligen bara jag som är kinkig idag i regnet men ändå liksom...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Haha, fan va nervös kille.

Men aja, jag stängde av ljudet när han snackade om handlingen Annars var det trevligt att få se lite mer gameplay. Det var ju inte särskillt spoilande skönt nog. Tycker det ser mycket lovande ut! Skall lägga en beställning nu ikväll

Medlem

Det som är mest fascinerande med såna här filmer är att de förmodligen satt sin bäst engelsktalande person på att vara PR-snubbe för att få fram så mkt som möjligt av sina ambitioner i såna här filmer.

Tycker han gjorde ett toppenjobb, värre hade varit om han snackade ryska helt o hållet =p

Spelet ser fantastiskt ut! Längtar verkligen tills releasen!
Måste bara tillägga att jag faktiskt är liite rädd att spelet kanske inte alls är så bra som det gamla spelet är med oblivion lost-modden. Men man får hoppas på det bästa!

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Jag störde mig något oerhört på att den som spelade i filmerna envisades med att skjuta på fienderna med sitt avsågade hagelgevär fastän de var så långt borta. Det är väl antagligen bara jag som är kinkig idag i regnet men ändå liksom...

Nej, jag tänkte också på det. I original-Stalker så hade hagelgeväret på det avståndet gjort ungefär lika mycket skada som ett blåsrör och ärtor.

Medlem

Jag tänkte också på det hela tiden. Minns speciellt när jag såg avsnittet vid den där "kyrkan". Då tänkte jag att varför i hela världen spelar han bara med hagelbrakaren/-na?
Man får väl anta att de vill "hemlighålla" de andra vapnen i spelet.. hehe

Inaktiv

lol... de här filmerna är väl inte direkt "nya"... den första är iallafall några veckor gammal...

Inaktiv

Fattar inte vad folk har imot stalkers hitbox och verklighetsgrad. Många började ju bara gnälla direkt dom hade pistolen ibörjan och tog sig inte förbi bron och sket i spelet eftersom dom antagligen laddat ner det. Verklighets graden med alla vapen är stor du vet inte riktigt när du träffar, man kan inte direkt dö av ett par skott i armar eller ben som i andra spel utan skadar bara dina fiender så dom ligger lidande, blödande på marken utan möjlighet att skydda sig och kommer antagligen bli avrättad av dig som spelar, tagen av ett djur eller återkommer senare. AI var inte så otroligt dålig gemfört med tillexempel cod. Utan dom kommer försöka flanka dig och berätta vart du finns osv.

Spela spelet lite innan ni anklagar det!

*Spelade genom det med oblivion mod och de nyaste patcharna, riktigt rolig och ser väldigt bra ut.

http://www.youtube.com/watch?v=EfI-QLWxVwg
Film jag gjorde för ett tag sedan, vart imppad av nuclear emissions.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av chewbazz:

lol... de här filmerna är väl inte direkt "nya"... den första är iallafall några veckor gammal...

Mmmh jo, FZ brukar vara generellt sega när det gäller filmer.

Inaktiv

Jag tycker Tjernobyl är förmodligen det bästa stället jag känner till som man kan placera en shooter, men det känns som Stalker inte är det fantastiska Tjernobyl spelet jag väntat på

Medlem

Så länge det inte går att lira det här coop så är det inget köp för min del iaf. :/

haha, jag tipsade FZ för en vecka sen om dessa.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Redaktör

Förra veckan var hela redaktionen på Games Convention i Leipzig och frilansarna hade fullt upp med att täcka vad som hände på mässan. Det är förmodligen därför vi missat att rullarna inte var dagsfärska.


signatur
Medlem

för att vara en pr-ansvarig så säger han "ööh" alldeles för jävla ofta.. störande.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

blir nog att skaffa, dock så tyckte jag Inte att Shadows of chernobyl var skoj. men detta verkar coolt.:up:


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Hoppas dom fixat deras stridssystem så man slipper vänta på mods för att ens kunna träffa sina fiender..

You suck!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Orkade inte lyssna på den där horribla engelskan som levererades i Mona Sahlin-takt...

12
Skriv svar