Bombregn i Mercenaries 2

Robot
Medlem
Bombregn i Mercenaries 2

Yay!

Medlem

kommer äga, kommer ut till helgen har jag hört iaf på konsollerna

Medlem

He, he. Får se, det känns befriande att kunna spränga allt.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

får se.. den 29 släpps spelet i USA...

Medlem

"I yern for a mission that's boom, boom and boom" xD
Längtar till detta, Peter Stormare ftw ^^


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Såg att det redan kommit ut på torrentsidor, ska bli kul att se lite recensioner av det sen, är lite småsugen på att köpa det, gillade det första skarpt... Är det förresten någon som kan utöka sin godhet och berätta för mig vad musikstycket som spelades heter?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

spelet fick 2 jordglobar av metro teknik. men vem bryr sig

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Såg att det redan kommit ut på torrentsidor, ska bli kul att se lite recensioner av det sen, är lite småsugen på att köpa det, gillade det första skarpt... Är det förresten någon som kan utöka sin godhet och berätta för mig vad musikstycket som spelades heter?

Kommer inte ihåg exakt, men det är en gammal kultlåt. Är bland annat med i V för vendetta.

Det blev ju råratat i Metro (via Game Reactor) igår :/ Fick 2/5. Jag som hade sett fram emot det här spelet, att det skulle rädda mina tråkiga kvällar, får läsa några andra recensioner innan jag bestämmer mig.

Skrivet av SystemIDentifier:

Det blev ju råratat i Metro (via Game Reactor) igår :/ Fick 2/5. Jag som hade sett fram emot det här spelet, att det skulle rädda mina tråkiga kvällar, får läsa några andra recensioner innan jag bestämmer mig.

Är ju knappast årets bästa spel. Men är säkert kul ett tag.


signatur
Medlem
Skrivet av beersgarden:

Är det förresten någon som kan utöka sin godhet och berätta för mig vad musikstycket som spelades heter?

Skrivet av Dreamtale:

Kommer inte ihåg exakt, men det är en gammal kultlåt. Är bland annat med i V för vendetta.

Är det inte Tchaikovsky - 1812 overture
http://www.youtube.com/watch?v=nU96Yvk310s&feature=related

Den kommer igång på slutet.

KoP
Medlem

Såg fram emot detta spel.. men har läst att det ska vara rätt buggfyllt. Kanske man kan leva med tills dom börjar patcha upp spelet.

Inaktiv

zooomg på sista bomben o.O.

KoP läste du det i Metro?

Medlem
Skrivet av SystemIDentifier:

Det blev ju råratat i Metro (via Game Reactor) igår :/ Fick 2/5. Jag som hade sett fram emot det här spelet, att det skulle rädda mina tråkiga kvällar, får läsa några andra recensioner innan jag bestämmer mig.

Haha Gamereactor... hahahahahahahahahahaha

Ser mycket fram emot detta.

Medlem

Nu får jag väl spö av samtliga.. tycker det verkar rätt trist. ? Gillar inte grafiken heller...


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Lognit:

Är det inte Tchaikovsky - 1812 overture
http://www.youtube.com/watch?v=nU96Yvk310s&feature=related

Den kommer igång på slutet.

Ja det är det ja, tack så jättemycket, kan bli tokig när jag inte kan placera musikstycken/låtar/filmer osv;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Ser riktigt fint ut

Medlem
Skrivet av SystemIDentifier:

Det blev ju råratat i Metro (via Game Reactor) igår :/ Fick 2/5. Jag som hade sett fram emot det här spelet, att det skulle rädda mina tråkiga kvällar, får läsa några andra recensioner innan jag bestämmer mig.

Eftersom co-op finns med så höjs betyget obligatoriskt ett snäpp till så 3/5 kan stämma in bättre. men metro och gamereactor är clown tidningar så ta det med en rejäl skopa salt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tidningar/spelsidor med lite mer "street cred"(läs lite mer ) än Gamereactor har ju haglat lovord över Mercs2 i sina previews ungefär. Samt att det fick nån Best in Show award på E3.

Kan ju bli att Pandemic fick kollektivt hjärnsläpp mot slutet och totalsabbade allt men väntar nog på en recension med lite bättre rykte än Gamereactor innan jag gör mitt val.

Sen finns det ju helt enkelt personlig smak. Tyckte själv att GTAIV inte var mycket att hurra över(Vice City är fortfarande de som var bäst i serien..)

Medlem

dom har roliga ideer, men tror inte det håller fullt ut. kanske nästan spel.

Medlem

tvivlar inte på att spräng effekterna blir bra,
så då återstår väl bara att resten av spelet blir det
+att metro teknik/gamereactor tog en cykeltur.
hursomhelst hoppas jag på det bästa.
btw vet någon ifall det kommer ett demo ?


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

1
Skriv svar