Hultsfredfestivalen

Medlem
Hultsfredfestivalen

Jupp! den börjar närma sig nu, Moi, TimTom och sno0zer är redo för att dra dit!
vilka anda fz-muppar ska dit i år?

8)


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

För tätt inpå DH ju!
Nah, men seriöst. Hade jättegärna åkt dit, min bästa polare tjötade på mig som fan också. Men vart inte så denna gången, förmodligen nästa. Inga som helst band jag giller heller iofs, då jag är skatepunkare/trance'a så är det ont om sådana
Men Arvika ska jag nog till säger dem.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Swedenrock är de som gäller!


signatur

Jäh..

Medlem

tror jag bor för nära för att orka åka dit haha, brukar ju vara så när man bor nära nått nära, dvs 8mil


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

tror jag bor för nära för att orka åka dit haha, brukar ju vara så när man bor nära nått nära, dvs 8mil

haha, du kan ju dra dit med traktor och båt sen glida ut på sjön precis utanför området, då har du världens vy till Hawaii scenen


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Rainbow avent 8)


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Kanske drar dit

Medlem

Jeap, var väl inte superba band i år, men det blir nog kul ändå


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Trist lineup på Hultsfred i år. Roskilde är det som gäller!

Medlem

jag ska dit (åker tisdag den 13 på kvällen )


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv
Skrivet av UnderTakeR:

Swedenrock är de som gäller!

Got that right! Fredagen blir det nog för min del. Om det finns biljetter kvar förstås...

Medlem

Hmm ingen som ska på Dansbandsbeckan i Malung :D?

Okej innan någon säger något, det är ett bra drag, dock inte runt dansbanden. Finsn mycket rock och annat runt öltältet.


signatur

Videomupp

Medlem

själv ska man till Hoodsfred haha!

Inaktiv

Roskilde is the shit!

Medlem
Skrivet av Black Bozze:
Skrivet av UnderTakeR:

Swedenrock är de som gäller!

Got that right! Fredagen blir det nog för min del. Om det finns biljetter kvar förstås...

Brukar finnas massor på nätet som säljer dyrt, annars brukar de springa runt turkar där med som säljer stulna eller nått också :>


signatur

Jäh..

Inaktiv

hehe

Själv har jag dålig erfarenhet när det gäller konserter: "Lilla grabben, vad gör du här?!"


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

vart på Hultsfred en gång...

köpte biljett typ dagen innan i panik efter att helt plötsligt bestämt mig att hänga med en kompis (självklart kvinnlig... annars hade jag aldrig hakat på haha).
och visst kände jag till hennes politiska ställning och att hon var vegan...
MEN INTE FAN RÄKNADE JAG MED ATT HAMNA MITT I VEGAN-CAMPET! *GAH*
ensam köttätare (samt moderat) bland 20-30 vegan alternativt vegetarian som alla vart PETA, extrem vänster och allt sådant...

gilla hur kul det var...

men att se Mustasch 04.30 en lördag morgon vart helt underbart (och att få gå och lägga sig efteråt vart inte det minsta fel det heller)

p.s sista timmen där bestämde jag mig för att köpa en frukostpåse, tog ost- och skinkmackan och satte mig mitt i lägret och började käka:O 8) vart inte poppis... men WTF?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Vill som fan men vet inte hur ekonomin ser ut just då osv lite osäkert och allt nu med studenten och allt. Men fan va mycket bra band det var i år då!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

omega|werzion det lät som en mindre trevlig hultsfred haha

själv ska jag äta massor med kött i år igen ^^
drar dit på tisdagen jag med. Med Festivalbussen, Rock on.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Arvika om något, Hultsfred är ju officiellt invaderat av poppare.

Nej, iår blir det DH.

Medlem

Har aldrig vart på Hultsfred, men i år blir det Metaltown iaf...

Edit: Kanske borde nämna festivalen vid dess rätta namn

Medlem

Blir inte hultsfred men däremot har jag siktat in mig på Fullmoon Festival och/eller Wacken.

Medlem

mmm, Wacken vore najs att åka på nångång.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Okej, Hultsfred får några pluspoäng ändå - den gamle surkarten Lou Reed är en av de sista bokningarna som presenterades. Den som inte räds trötthet kan dessutom kolla in hans Velvet Underground-polare John Cale i Stockholm på söndagen samma helg, eller i Göteborg dagen därpå.

Men det är fortfarande Roskilde som är grejen i år!

Inaktiv

välta bajjamajjor med folk i lockar mig iallafall

Medlem
Skrivet av andman:

Okej, Hultsfred får några pluspoäng ändå - den gamle surkarten Lou Reed är en av de sista bokningarna som presenterades. Den som inte räds trötthet kan dessutom kolla in hans Velvet Underground-polare John Cale i Stockholm på söndagen samma helg, eller i Göteborg dagen därpå.

Men det är fortfarande Roskilde som är grejen i år!

ångra att jag inte tog roskilde istället för hultan

placebo kommer ju till roskilde .. the big reason

men jag var ju dum nog att låtas övertalas av flickvännen att åka till hultan med henne istället ..fan att man är toffel ibland


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Förra året hade Hultan en fet lineup, men nu.. naah, lutar åt Arvika och Hank von Helvete tillsammans med en massa turbojugends ;D

Inaktiv

har varit på hultan 2ggr.. första gången hade jag skit skoi... andra så hade jag tröttnat... dessutom så är det typ inga band jag vill se i år... men man är ju sugen att dra till wacken eller metal camp... tyvärr så ska man in i lumpen när dessa festivaler går av.. :/


signatur

"You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try" - Homer J. Simpson

1
Skriv svar