HARD ROCK HELLELLUJA \^/

Medlem
HARD ROCK HELLELLUJA \^/

HARD ROCK HALLELUUUUUUUUJAAAAAAAHHH!

Medlem

trevlig låt. synd inte BWO van svenska tävlingen tror dom hade lyckats bättre än carola även om en 5e plats är bra


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Inaktiv

Halllelllluuuijjjaaahhhh! Riktigt bra låt...men We are the whinners of eurovision var lungt bäst!

Medlem

Kul att dom vann och inte carola. Hoppas vi får se mer rock nu i fortsättningen...

Inaktiv
Skrivet av PvtNils:

Halllelllluuuijjjaaahhhh! Riktigt bra låt...men We are the whinners of eurovision var lungt bäst!

Hahaha, Litauen var ju ett skämt förf*n

Medlem

Lordi FTW!


signatur

Videomupp

Medlem

Finland har vunnit melodifestivalen!

LORDI!!!


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

mm äntligen!! äntligen så kommer vi få se nått mera i tv än alla förbannade tråkiga skit låtar , mjuk-pop eller vad man ska kalla alla svenska tråkiga artister.
gogo rock!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

WTG Carola får jag säga, och grattis Finland!


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

LORDI!!! Äntligen!

Medlem

Kul att hela fz vaknade efter Lordis vinst

Kanske man behöver en annan hobbie


signatur

Videomupp

Medlem

haha fyfan vad roligt att det gick så bra för dom

Inaktiv

haha ägda. Är så jäkla trött på den där urlöjliga standard schlagern man tvingas genomlida varenda år. Nu blir det förhoppningsvis ändring på det.
Och gissa om alla insnöade tanter på jobbet kommer vara upprörda.

Medlem

Men jeklar, jag som sket i att titta på det för att det oftast suger, men nu när man hör att lordi vann hade det ju helt klart vart värt att titta på även fast jag tycker lordi är as dåliga :).
Stackars alla shlager tanter som satte i halsen och dog :(;).


signatur

<3

Medlem

hehehe aaa blir skil kul att höra imorn vad de kommer säga ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Blir fan sjukt förvånad över hur många som sett på skit Euro contest.. riktigt skitigt, haha men kul endå att Hårdrockarna vann.. endå om jag inte är någon direkt fan till Rock genren så är jag inte direkt någon större fan till schlager heller haha

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Och gissa om alla insnöade tanter på jobbet kommer vara upprörda.

till alla som har liknande tankar har jag bara en fråga:
vilket årtionde lever ni i?

trevlig låt från finland och tur att inte Carola vann, hon skrämmer mig 8)


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

skg
Medlem

Helt rätt att Lordi vann, äntligen kanske vi får se/höra mer hårdrock i TV och radio. Jag tror inte att "vanligt folk" har förstått hur stort hårdrock har blivit på senare tid.

Medlem

Lordi vann för att dom var bäst. Fast som jag skrev i andra tråden.

Nästa år kommer vi får se fett med kass rock från alla öststatsländer tyvärr.


signatur
Inaktiv

De van pga deras jävla masker och skit, låten var ju knappast nått speciellt.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Ook
Bibliotekarie (UU)

Det var ju självklart att Lordi skulle vinna. Men det var faktiskt tur att Lordi överhuvudtaget ställde upp och tillslut då vann, för annars kanske bosnien - herzegovinas skitlåt hade vunnit!

8)

Inaktiv

Typ första gången finland vinner, och då med ett hårdrocks band i spetsen, GJ FINLAND

Hard rock halleluja!


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem
Skrivet av IceMan:

mm äntligen!! äntligen så kommer vi få se nått mera i tv än alla förbannade tråkiga skit låtar , mjuk-pop eller vad man ska kalla alla svenska tråkiga artister.
gogo rock!

Lite synd att det var en tråkig metal-pop som vann då. Blev lite besviken men inte förvånad när jag hörde dom ikväll. Hoppas det här banar väg för lite roligare musik, och att inte rocken blir helt seg och själlös.

Medlem

Det här var riktigt gött att Finland vann.. bra band med bra musik! Nu bara o dra till Åland för o se dom live

Heja Finland!

Nyt juhlimaan ^^


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

hårdrock har alltid haft stor fanbase ,sen att media får det att se ut annorlunda det är en annan femma.

Tittar inte på schager men rent allmänt så hade inte lordi där och göra.

Kul iaf för finland o vinna för första gången på väldigt länge,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Nästa år bör Sverige skicka Armin van Buuren


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Nästa år kommer Sverige skicka In Flames lr nåt liknande


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Kul iaf för finland o vinna för första gången på väldigt länge,

För att vara nogran så har de ALDRIG vunnit förut.
Så man får ju lov att säga GRATTIS, but we will kick ur ARSES in Hockey

Sen tycker jag inte heller att hård rock hör hemma i detta samanhang, även om jag gillade deras kostymering...

/Homer_S

Medlem

OCH VART VAR MIN BENGTZING DÅ?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

\m/


signatur

gorm streamar ibland!

123
Skriv svar