Gearbox gör Halo 4 för nästa Xbox?

Medlem
Gearbox gör Halo 4 för nästa Xbox?

wtf!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Med tanke på att Halo3 inte nådde upp till mina förväntningar så hoppas jag att detta - om det är en sanning - blir bättre :D!

Man kan alltid hoppas =)!

Medlem

Har dom tillgång till nextgen boxen?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Om det nu snackas att den traditionella konsolcykeln är död, dvs att det släpps en ny konsol var 3-4 år, så lär det ta LÄNGE innan vi får se Halo 4... men det är ju klart, de släpper ju Halo Wars och kanse något mer till 360n

Medlem

Ett Halo 4 skulle inte vara fel, men Gearbox? Gillar inte exakt deras spel...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Något överdrivet kanske. Det enda stora med Halo är just titeln. Och titeln är just det som säljer. Spelet i sig verkar ingen bry sig om, och det är det verkligen inte värt heller.

Medlem
Medlem

Gearbox? ....hmmmm, synd att bungie inte har ip't längre

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Gearbox? ....hmmmm, synd att bungie inte har ip't längre

gearbox är bra utvecklare och om detta är sant så kommer nog spelet bli bra


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Halo 1 var ju totalt överlägset roligt, Halo 2 orkade man inte ens spela halva av (var ju fasen samma sak som ettan!?) -- Halo 3 blev det snark deluxe innan nästan introt var klart. Same old, same old...


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Personligen har jag aldrig gillat Halo, försökte ta mig genom ettan på pc för många år sedan och det var bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag ser inte storheten i spelet...men thats my two cents.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Har inte stor kolla på Halo och så, men vart tog bungie vägèn?

Medlem

Hmm dom som förstörde PC-portningen samt gjorde ett krigsspel där de va omöjligt att träffa, låter inte allt för bra. Men man får väl se hur pass bra Hell's Highway är, dom verkar ju ha kommit en bra bit om man kollar på filmerna. Så länge storyn är i toppklass så blir de ett köp helt klart.

Medlem

Halo är så överskattat att det finns inte, säger väl en del vad konsol-only-folket har för krav på kvalité..


signatur
Medlem

Halå fyla....wow asså...

Inaktiv

Tyckte 1an var grymt kul när den kom och man lirade igenom och följde storyn *detta ska inte spelas på PC!!!* Sen när man coopade igenom spelet igen på legendary så var man ännu mer kär i det.. sen.. förstörde dom allt!!

Medlem
Skrivet av redmac:

Personligen har jag aldrig gillat Halo, försökte ta mig genom ettan på pc för många år sedan och det var bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag ser inte storheten i spelet...men thats my two cents.

Jo, samma här. Jag har aldrig insett storheten i ngt av spelen i serien. För mig är spelen samma som ljuden när man går med träskor i en sjukhuskorridor *flipp* *flopp* *flipp* *flopp*... aja, ni fattar...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av redmac:

Personligen har jag aldrig gillat Halo, försökte ta mig genom ettan på pc för många år sedan och det var bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag ser inte storheten i spelet...men thats my two cents.

halo 1 på pc? inte undra på. Du skulle spelat det på xbox när det kom ut för att sedan spela om det med en vän i co-op


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Personligen har jag aldrig gillat Halo, försökte ta mig genom ettan på pc för många år sedan och det var bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag ser inte storheten i spelet...men thats my two cents.

Kan inte annat än hålla med. :$

Inaktiv

Halo var väl ok för att vara ett FPS, första spelet hade ju lite charm på sitt sätt. Halo 2 däremot var då bland det sämsta jag spelat, har inte testat Halo 3 än men inte något jag har höga förhoppningar på (blir väl att köpa det till 360n när det sjunkit lite mer i pris).

Medlem

Har gillat alla halo spelen, om 4an görs utav ett annat företag änn bungie så kan man nog förvänta sig större skillnad änn vad det var mellan 1an, 2an och 3an


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Hade inte coop funnits i spelen så hade jag aldrig ens lyft mina ögonbryn för spelserien.

Den är fruktansvärt medioker enligt mig. Kala miljöer utan detaljer och kuta runt i stora baser med tusen liknande rum om och om igen. Soundtracket får en fet tumme upp men i helhet är spelet fruktansvärt överskattat.

Men Xbox 720? Värsta kreativa namnet

Även jag håller med om att det ska bli kul att Gear box ska göra det.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

multiplayern i halo 3 är vad som gör det värt att köpa. Singleplayer/co-op håller jag med om att det är kefft =\

Medlem
Skrivet av MKultra:

Halo är så överskattat att det finns inte, säger väl en del vad konsol-only-folket har för krav på kvalité..

Ja de säger ju bara vad PC-fanboysen har för krav på kvalité då dagens kvalité släpps på konsol och ni som bara spelar på PC får nöja er med spel som The Sims och en massa jävla värdelösa mjölkprodukter kallad MMO, eller borde de kanske heta MUU, ja vet inte ja.

Det är inte spelet som skapar kvalitén, det är gamern, och bilden nedanför bevisar allt.

Medlem

har aldrig gillat serien men frågar mig vad har hänt med bungie:O?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av redmac:

Personligen har jag aldrig gillat Halo, försökte ta mig genom ettan på pc för många år sedan och det var bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag ser inte storheten i spelet...men thats my two cents.

Jag har inte spelat något av dom, är dock lite sugen att testa dock.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av redmac:

Personligen har jag aldrig gillat Halo, försökte ta mig genom ettan på pc för många år sedan och det var bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag ser inte storheten i spelet...men thats my two cents.

Halo har nog bidragit en hel del till varför jag inte gillar FPS genren något vidare.

Så fruktansvärt tråkigt och overrated, generic fps done mediokert at best.

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Ett Halo 4 skulle inte vara fel, men Gearbox? Gillar inte exakt deras spel...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av tysonayt:

Ett Halo 4 skulle inte vara fel, men Gearbox? Gillar inte exakt deras spel...

Gearbox är ju riktigt framgångsrika.

Det har bland annat hjälpt till med CS och andra titlar samt portat mycket av valves spel.

Portade även HALO 2 till PC.

Älskar deras BIA serie.

12
Skriv svar