Gearbox gör Halo 4 för nästa Xbox?

Medlem

Xbox 1080..


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av miffot:

har aldrig gillat serien men frågar mig vad har hänt med bungie:O?

deras kontrakt har gått ut med MS, dom lämnade därmed all kontakt med dom och jobbar nu på egna/eget projekt. MS har dock rättigheterna till halo varumärket och kan göra vad dom vill med det.

frågan är, nåt som varit så älskat, kan det vända och bli nåt som blir riktigt hatat om MS pumpar ut dåliga uppföljare? skulle inte förvåna mig..

Medlem

Inte Gearbox
Dom kan säkert göra ett bra spel, men inte med samma Halokänsla.

Inaktiv

MS kommer förstöra hela Halo säkert.

Tråkigt när dom inte kan sluta när det går som bäst.

Medlem
Skrivet av Deamon:

MS kommer förstöra hela Halo säkert.

Tråkigt när dom inte kan sluta när det går som bäst.

Varför skulle dom sluta med sitt dragplåster till Xbox? Du ser väl inte Nintendo sluta med sina Mario och Zelda spel? Det är tydligen skillad på MS och Nintendo att mjölka produkter, ja mena självklart ska de vara fullt tillåtet för Nintendo att mjölka sina produkter, men när MS gör de så bryter helvetet loss.

Medlem

Förhoppningsvis så blir Halo-serien bättre här ifrån, då serien är otroligt överskattad. Kanske att dom kan göra något nytt, mer unikt denna gång. Men allt handlar ju även om hur nya Xboxen blir, kontroll osv.. Grafik behöver man nog inte oroa sig för!

Medlem

halo är överskattat.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

O.O HALO 4, VILL HA!!!! har varit halo freak sedan ettan kom ut,
och det e INTE överskattat >:( men det kunde komma lite nytt och
jag tycker att Bungie skulle gort 4:an me.... men dom gör ju Halo wars
och det e ju bara ett rykte.... hoppas att Bungie kommer att göra 4:an

Medlem

O.O HALO 4, VILL HA!!!! har varit halo freak sedan ettan kom ut,
och det e INTE överskattat men det kunde komma lite nytt och
jag tycker att Bungie skulle gort 4:an me.... men dom gör ju Halo wars
och det e ju bara ett rykte.... hoppas att Bungie kommer att göra 4:an

Medlem

Gearbox är kung efter Opposing Force och BiA-spelen.

Medlem

Halo ett enligt mig var ganska ok när det kom till xbox , och jag spelade igenom det några gånger coop och så. 2an kom och jag såg fram emot det. spelade igenom det nån gång och körde sedan på live , vilket var skit kul , ett av dom bästa spelen på live i alla fall. Men resten var ren skit , ändå fick det överbra betyg av alla recensenter , bara för att halo var typ " game of the year ". Halo 3 kom och alla tidningar och sidor hade bestämt sig för att så fort 3an kommer ska det få högsta betyg. Och det får det också. Och det absolut enda bra med halo 3 är xbox live. storyn suger , master chief är torr , typ samma fiender , flood och grafiken är mycket sämre än bungie utlovat! som sagt , halo är bara titeln och inget mer , och när 4an kommer säljer dom väl en miljard exemplar de första timmarna , och fisiga tidningar som game reactor skriver att det var det bästa de nånsin spelat , även om det inte skulle finnas nåt ljud i spelet. Orka halo.

Inaktiv

Gaaah! ge mig nuuuuuuuu! Halo freak sedan 1:an, fan va fitn det skulel vara med en 4:a i serien, får gärna komma några Halo spel till.

Medlem

Jag väntade otåligt på Halo till pc ända sedan man såg första videon från det. Sen byttes det till consol. Okej det får de väl göra bara det komme till pc!

1.5år senare kom det till PC. Jag älskade det både i singleplayer, men framför allt multiplayer. Hur kul som helst.

Tyvärr hade de 1.5 åren dödat all typ av chans till en community för det på pc. De dödade Halo. Usch!

Medlem

Jag vill ha Opposing Force: Source.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Cybran M:

O.O HALO 4, VILL HA!!!! har varit halo freak sedan ettan kom ut,
och det e INTE överskattat >:( men det kunde komma lite nytt och
jag tycker att Bungie skulle gort 4:an me.... men dom gör ju Halo wars
och det e ju bara ett rykte.... hoppas att Bungie kommer att göra 4:an

Bungie gör ju inte Halo wars hörru

Ensemble Studios gör Halo wars och det är jag glad över. Dom har fått Age of Empires serien så himla god så Halo wars borde bli lika bra som Age 2

Medlem

Halo är så jäkla överskattat.
Förstår inte vad som är så speciellt med det.
Och då har jag spelat igenom både 1an och 2an.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Deamon:

MS kommer förstöra hela Halo säkert.

Tråkigt när dom inte kan sluta när det går som bäst.

Varför skulle dom sluta med sitt dragplåster till Xbox? Du ser väl inte Nintendo sluta med sina Mario och Zelda spel? Det är tydligen skillad på MS och Nintendo att mjölka produkter, ja mena självklart ska de vara fullt tillåtet för Nintendo att mjölka sina produkter, men när MS gör de så bryter helvetet loss.

Jag vill ha Halo Kart, Halo Party, Master Chief Tennis, Halo Golf, Paper Chief, Super Smash Halo, Dr. Chief etc.

I LOVE HALO!

Inaktiv

Många här säger at halo 1 2 och 3 är väldigt lika håller med men av nån anledning tycker jag ändå de är de bästa spelens som finns. Kan spela halo 1 2 å3 i timmtal på en dag utan att tröttna och tror inte det kommer att bli samma känsla med gearbox istället för bungie =(

12
Skriv svar