Rykte: Metal Gear Solid 5 är på gång

Robot
Inaktiv
Rykte: Metal Gear Solid 5 är på gång

joina pc-folket!
och ge lika mastodontspel till oss, häh


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Metal Gear är bästa spelet som gjorts... jag menar, varför inte?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Mjölk mjölk.

Naä, MGS-spelen klarar man sig utan. Filmerna kan man kolla på youtube en regnig kväll

Medlem

Ja verkligen, youtube är en fullvärdig ersättning för att se dem med bra ljud och bild på en tv av valfri storlek, och hela den här prylen med att spela spelen är överskattad....
eller inte.

Medlem

Hoppas kan man ju alltid!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

...tv av valfri storlek..

TV? Projektor ska det va. 8)


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Hideo 4 President


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Hoppas att det har med big boss att göra:)


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

neeeeej!

visst är MGS den mest gripande spelserien jag någonsin fördjupat mig i, men ska man inte sluta på topp?

Dags att vi får se något nytt storspel från kojima productions?

Medlem

YEEES YEEES!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Tycker de borde göra en 3d remake på det första Metal Gearspelet istället, fatta hur ballt det vore när Snake möter Big Boss!

Medlem

THE GOGGLES! THEY DO NOTHING!


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av Snowman01:

Tycker de borde göra en 3d remake på det första Metal Gearspelet istället, fatta hur ballt det vore när Snake möter Big Boss!

Håller med. dom gamla spelen är nästintil ospelbara och med tanke på att handlingen i dom spelen nämms ofta i dom nyare så vore det kanon..

Inaktiv

Var inte detta en väldigt gammal nyhet
Har för mig jag läste detta på FZ för ett bra tag sen O.o

I vilket fall! Jag skulle inte ha någonting emot att lira igenom det Raiden höll på med under åren emellan The Big Shell incident och MGS4. Borde gå att få ihop ett spel utav.

Ingen remake av 1an plx, skulle döda all nostalgi med det spelet enligt mig
Skulle dock fortfarande köpa det och klara ut det antagligen =/

Redaktör
Skrivet av Sibbes:

Var inte detta en väldigt gammal nyhet
Har för mig jag läste detta på FZ för ett bra tag sen

Intervjun publicerades i dag, så nej. Däremot har det ryktats om MGS5 tidigare, men det är inte det som är poängen med denna nyhet.


signatur
Medlem

Man önskar verkligen att man ägde en PS3, vill så gärna spela Metal Gears Solid 4, och om ännu ett spel släpps, wow, då har jag mycket att ta igen när jag väl köper en PS3!

Inaktiv

Men jag vet att det kommer minst 2 mgs spel till ja du kan tillochmed se det som ett hint i mgs4 när du spelar när naomi flyger i planet med otacon och snake så kan du åka med metalgear mk 2 fram till datan och däe ser du hela historian om metal ger spel serien och man kan även se att det finns två eventuela spel som staplades efter mgs4 som två ruttor och under finns text under construction så jag vet att det kommer minst 2 mgs spel efter 4an? allså mgs5 och mgs6 se efter själv om ni inte tror mig...

Medlem
Skrivet av DisCoM:

Men jag vet att det kommer minst 2 mgs spel till ja du kan tillochmed se det som ett hint i mgs4 när du spelar när naomi flyger i planet med otacon och snake så kan du åka med metalgear mk 2 fram till datan och däe ser du hela historian om metal ger spel serien och man kan även se att det finns två eventuela spel som staplades efter mgs4 som två ruttor och under finns text under construction så jag vet att det kommer minst 2 mgs spel efter 4an? allså mgs5 och mgs6 se efter själv om ni inte tror mig...

Du tar alltså det det du nämnde som en garanti att det kommer minst 2 uppföljare?

Medlem

där ser man, har inte äns hunnit spela 4an - Riktigt nice att de ryktas om en 5a dock


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av DisCoM:

Men jag vet att det kommer minst 2 mgs spel till ja du kan tillochmed se det som ett hint i mgs4 när du spelar när naomi flyger i planet med otacon och snake så kan du åka med metalgear mk 2 fram till datan och däe ser du hela historian om metal ger spel serien och man kan även se att det finns två eventuela spel som staplades efter mgs4 som två ruttor och under finns text under construction så jag vet att det kommer minst 2 mgs spel efter 4an? allså mgs5 och mgs6 se efter själv om ni inte tror mig...

Haha dagens inlägg! Om det var 100 rutor som det stor under construction hade du trott (eller vetat rättare sagt) att det skulle komma 100 MGS-spel till? Shit.

Medlem

Gief Zone of the Enders 3 istället.
Låt MGS vara episkt avslutat med 4an.

Inaktiv

Kul för alla MGS fans då!

Medlem

mgs 4:) riktigt roligt!!!älskar stealth spel så funderar på att skaffa en ps3 nu köpa det:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Härliga nyheter! MGS4 är det absolut bästa och roligaste jag har lirat på min PS3a än sålänge. Enligt mig är det ett måste till konsollen Hurra för ännu ett MGS!

Medlem
Skrivet av Nemen:

Härliga nyheter! MGS4 är det absolut bästa och roligaste jag har lirat på min PS3a än sålänge.

Ja, det finns väl inte mycket annat att välja på

Nämen först blir det iaf att införskaffa MGS4 för min del, sen kan jag nog uttala mig om det här är en bra nyhet eller ej. Fast med tanke på att 4an var tänkt som sista delen så luktar det här lite mjölk, precis som Halo 4.

Medlem

jag som trodde det allvarlig var slut med MGS


signatur

Rawr

Medlem

jaa join us hideo! join us!

Medlem

Frågan är om det inte är ett nytt Metal gear och inte ett Metal gear solid villket Hideo avslutade iom MGS4.

Skrivet av Prehn:

Frågan är om det inte är ett nytt Metal gear och inte ett Metal gear solid villket Hideo avslutade iom MGS4.

Vad skulle skillnaden vara? Top-down 2d?

12
Skriv svar