WoW storpatchas före Lich King-släppet

Medlem
WoW storpatchas före Lich King-släppet

Vart finns mer info?

Medlem

Patchen kommer antagligen släppas precis innan Warhammer Online släpps.

Redaktör
Inaktiv
Skrivet av Safftad:

Vart finns mer info?

[http://www.worldofraids.com] är en bra sida för information.

Medlem

"moving obstacles" COOLT!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Nice. Har precis förlängt WoW en månad. ^^

Inaktiv

Verkar som Blizzard för en gångs skull stressar. Sen vet man förstås inte hur mycket de redan har klart internt. Möjligt att de patchar som släpps för betan redan är klart sen länge tillbaks.

Men skulle det inte vara så, är det väldigt mycket som inte är klart än. Flera klasser saknar massor av uppdateringar, abilities som inte fungerar etc. Om en patch för vanliga WoW med bl.a. nya abilites för alla klasser är på väg "inom ett par veckor" så har de bråttom att fixa allt som är kvar att göra.

Medlem

Illidan blir intresant i 3.0.

Medlem

Jag som just slutat... igen...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av lasershock:

Patchen kommer antagligen släppas precis innan Warhammer Online släpps.

precis vad jag tänkte.

Inaktiv

"Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades"

Vafan, det finns ju redan...?

och vad menas med: "moving obstacles"?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

"Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades"

Vafan, det finns ju redan...?

Tänkte samma sak.

Medlem
Skrivet av Tpiom:

"Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades"

Vafan, det finns ju redan...?

och vad menas med: "moving obstacles"?

Dörrar som öppnas och stängs kanske, du vet basic saker som alla spel redan har.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

"Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades"

Va? Någon som vet vad de menar här?

Medlem

Förmodligen därifrån man får åka när man ska till NorthRend eller vad det heter senare när expansionen kommer.

Medlem

Redan nu har "bygget" av en ny hamn påbörjats i Stormwind. Se ifall ni kan hitta det.

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:

"Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades"

Va? Någon som vet vad de menar här?

Det finns ytterliggare ett torn för zeppen till Northrend. (finns i betan)

Medlem

Ska bli intressant med alla nya pryxlar. Och speciellt med Glyphs och sånt.
Kommer bli ett väldans experimenterande med talents också.

Kan misstänka att Arena-fighting kommer bli än mer CP än vad det är nu innan folk har kommit tillrätta med nya specs/abilties och keybinds och sånt.

Inaktiv
Skrivet av Inkompetent:

Kan misstänka att Arena-fighting kommer bli än mer CP än vad det är nu innan folk har kommit tillrätta med nya specs/abilties och keybinds och sånt.

Antingen kommer det vara obalanserat (typ vissa setups dominerar) eller så kommer det vara skönt med lite mer mix och roliga setups innan alla börjar hitta de mest optimala igen.

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:

"Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades"

Va? Någon som vet vad de menar här?

När du kommer ut från Orgrimmar så har du Zeppelinarn till UC och STV till vänster, till höger i betan så är det ett torn till som leder till northrend.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Ett par veckor lär ha ungefär samma betydelse som "soon" brukar ha för Blizzard så det dröjer nog 2 månader iaf, och med tanke hur ofärdigt det verkar om man läser betaforumen så är nog det bra.

Medlem

Warhammer here we come 8)

Medlem
Medlem
Skrivet av Tpiom:

"och vad menas med: "moving obstacles"?

vad tror du ? typ plattor i arenan som flyttar på sig som man kan hoppa upp på..

Medlem
Skrivet av Goalie:

Warhammer here we come 8)

Ja nu har du nog kommenterat fel artikel tror jag. :>


signatur

I'm a snake, follow me!

Gen
Medlem

Kul för Alliance som får en "helt ny zon"

Kika på Stormwind Harbor - http://www.youtube.com/watch?v=XfqQ_ECZkto

Skrivet av Buio:
Skrivet av Inkompetent:

Kan misstänka att Arena-fighting kommer bli än mer CP än vad det är nu innan folk har kommit tillrätta med nya specs/abilties och keybinds och sånt.

Antingen kommer det vara obalanserat (typ vissa setups dominerar) eller så kommer det vara skönt med lite mer mix och roliga setups innan alla börjar hitta de mest optimala igen.

Högst troligt. Förmodligen kommer det bli som vanligt, casters är starka i början för sedan få problem när melee-folket får tag på mera "endgame" vapen/utrustning.
Att det lutar åt det är roligast och mera omväxlande i början innan PVP-cookie-cutter-setupsen/speccen blir etablerade tror jag helt klart också på.

Medlem

undrar om dom kommer ändra hur warriors får blockvalue från str d.v.s 2 för varje strenght istället för 2 för var 10:de str


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

PTR kommer att få patch 3.0 "soon". Men antagligen redan inom en vecka eller två.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=9244876...

Som mmo-champ rapporterar har forumen för PTR i Europa rensats för att förbereda 3.0 på PTR.
http://www.mmo-champion.com/

12
Skriv svar