Tävling för dig med Warhammer Online-sug

Robot
Medlem
Tävling för dig med Warhammer Online-sug

Nice. Hoppas hoppas hoppas man vinner nåt

Medlem

Vad man har väntat på det här spelet och snart så är det här, jag kan inte vänta längre gah! Ge mej warhamma nu!

Inaktiv

Har redan köpt hos ea-store, men det vore ändå riktigt nice med collector's. Beställde aldrig den för jag trodde att jag skulle sitta och lira conan 4 ever.

QRT
Medlem

Haha trodde också jag skulle sitta med Conan. Inte beställt något ex så detta vore hallon.

Medlem

Förstod inte riktigt sista frågan men jag hoppas jag förstod den rätt. Får hålla tummarna. Skulle vara en väldigt skön känsla att vinna något någon gång...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

GE MIG! Vill ha!! Sooo badly!

Inaktiv

Jag håller min tumme

Medlem

Hade varit roligt om man kunde tävla också, går ej att markera alternativen eller att skriva i sista frågan, någon som har en lösning?
använder FF 3.

Medlem

hoppas man vinner för engångsskull då :P, riktigt sugen på detta liret

Medlem
Skrivet av Florrpan:

Hade varit roligt om man kunde tävla också, går ej att markera alternativen eller att skriva i sista frågan, någon som har en lösning?
använder FF 3.

jag använder ff3 och jag har inga problem. Uppdatera sidan några gånger så funkar det kanske.

Antikvitet
Skrivet av Florrpan:

Hade varit roligt om man kunde tävla också, går ej att markera alternativen eller att skriva i sista frågan, någon som har en lösning?
använder FF 3.

Det är roligt att det kommer minst en sån här kommentar varje gång vi kör en tävling.

Det finns en stor gul ruta som upplyser dig om att du inte har någon postadress ifylld (gata, postnr, ort) och att du inte kan tävla innan du fyllt i det.

Snart kommer jag ta och göra den där rutan illröd och blinkande, det verkar som att det är vad som krävs. :\


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

haha bra svar John


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skulle vara kul att vinna, har inte förbokat spelet då jag trodde att AoC skulle leva länge.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Florrpan:

Hade varit roligt om man kunde tävla också, går ej att markera alternativen eller att skriva i sista frågan, någon som har en lösning?
använder FF 3.

Det är roligt att det kommer minst en sån här kommentar varje gång vi kör en tävling.

Det finns en stor gul ruta som upplyser dig om att du inte har någon postadress ifylld (gata, postnr, ort) och att du inte kan tävla innan du fyllt i det.

Snart kommer jag ta och göra den där rutan illröd och blinkande, det verkar som att det är vad som krävs. :\

Gör det till nästa tävling istället. Slipper du kommentera varje gång ;). Blir ju ett evighetsgöra för er...

Medlem

Jag som skulle ner och förboka spelet!

*hålla tummarna* :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Detta vill jag ha så mycket. *håller tummarna*

Medlem

Jag har inte heller förbokat det så det skulle ju vara nice att vinna... vill ha beta key så man kan bestämma klass finns några att välja mellan. Men lutar mest åt Squig herder. någon som testat den?

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Jag har inte heller förbokat det så det skulle ju vara nice att vinna... vill ha beta key så man kan bestämma klass finns några att välja mellan. Men lutar mest åt Squig herder. någon som testat den?

Har tyvärr inte testa den faktiskt. Vet inte motsvarigheten är Chaos Magus. Om det nu är så så är den klassen relativt rolig. Funderar dock på att gå healer eller melee dps om det blir något av det. Däremot kommer du att ha mycket skoj vid siege taking som caster... och det kommer bli mycket siege assaults i spelet kan jag lova.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Stor chans!

Dofilus och kaffe, eller..
Dofilus i kaffe..?

Medlem

Svaret på fråga 2 kommer inte finnas tillgängligt i spelet, det var tänkt att finnas men togs bort.

Medlem

Tyckter att det borde vara lite mer och svårare frågor...

Det där kunde man ha googlat på 5 min..

Medlem

tkr inte jag det ska vara utslagsfrågan som ska vara avgörande

Medlem

Squig eller sorceress kan ej bestämma mig,,

Medlem

Dags att plocka fram sin 40k-armé igen. Den har legat i träda ett tag nu


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Squig eller sorceress kan ej bestämma mig,,

Sorc

Medlem
Skrivet av liath:
Skrivet av LeeWander:

Squig eller sorceress kan ej bestämma mig,,

Sorc

ok varför? jag vill inte bara ha den som är bäst utan roligast

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

Tyckter att det borde vara lite mer och svårare frågor...

Det där kunde man ha googlat på 5 min..

Vad spelar det för roll?

Tycker du det är för lätta nummer i lotto också eller?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Warhammer Online! Ser ut som WOW och är som det, vem vill inte spela som ett monster!?


signatur

hejsanhejsanhejsan

123
Skriv svar