Tävling för dig med Warhammer Online-sug

Inaktiv

Blir det här spelet en succe så går jag ner å köper mig en ny data omgående!

Medlem
Skrivet av Loxus:

Trevligt att vinna något som man måste betala för

"Jag vann en bil men åååh måste jag betala för bensin också?"


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Jag har bestämt klass! kompisen kör engineer så jag kör dwarf rune priest xD

Medlem

Har spelat ett x-antal mmorpgs tidigare men har hyfsat fort ledsnat på de flesta. Nästan alltid vart liknande uppdrag osv så det blev ganska upprepande i längden. Håller alla tummar och tår så hårt jag bara kan för detta spel. Har f.ö bokat CE. 7de September startar ju Open Beta och den 18de släpps spelet i sig. Kom igen nu WAR, gör mig inte besviken!


signatur
Medlem

det här spöar nog inte wow men man måste ge det en chans iaf ; )

Inaktiv
Skrivet av Sparable:

det här spöar nog inte wow men man måste ge det en chans iaf ; )

Jag tror det kommer spöa wow med hästlängder...

Medlem
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Har spelat ett x-antal mmorpgs tidigare men har hyfsat fort ledsnat på de flesta. Nästan alltid vart liknande uppdrag osv så det blev ganska upprepande i längden. Håller alla tummar och tår så hårt jag bara kan för detta spel. Har f.ö bokat CE. 7de September startar ju Open Beta och den 18de släpps spelet i sig. Kom igen nu WAR, gör mig inte besviken!

Om du tror att det inte kommer att finnas döda X antal av dessa vargar i detta spel så tror du tyvärr fel ;/.

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Jag har bestämt klass! kompisen kör engineer så jag kör dwarf rune priest xD

Jasså varför just Rune Priest?
Jag har lirat den i betan och den är rolig, pure healar dock bara så att du vet det :). Skadan den klassen kan göra är nästan minimal, någon instant dmg, någon dot, samt en castable dmg spell. Har däremot bättre healing som sagt och även en del buffs(runes, därav namnet på klassen). Samt master runes som man slänger på marken som genererar diverse effekter.

Inaktiv

Tycker att juryn får ändra sitt sätt att välja vinnarna. Visst kan alla som har rätt på svaren och skrivit något vinna. Men om nu frågar står :

Att måla gubbar har alltid varit en central del i IRL-versionen av Warhammer-spelen. Vad är nyckeln till en snygg stridsmålning?

Kanske en skriver något jättebra medans nån annan skriver :

Jag behöver en pensel, vatten och färg.

Menmen må bästa man/kvinna vinna

123
Skriv svar