Statoil FOR ZE WIN!

Inaktiv
Statoil FOR ZE WIN!

Hallo! Tänkte dela med mig lite av en händelse för ca 15 minuter sedan.

Jag vart lite sugen på godis, med tanke på att alla affärer är stängda.. Så beslöt jag mig för att traska ner till statoil! Dyrt som det är men, var som sagt ganska sugen på godis. x)
När jag väl kom in så plocka jag till mig en påse chips och en chokladkaka och gick sedan till kassan för att betala. Såhär lät det då:

Hon(~40år): Hejsan
jag: Tjenna
Hon: 45kr vart det då
jag: *lämnar fram 100 lappen*
hon: ..... *står och gör ingenting*
jag: ..... o_O
hon: Jag fattar inte?
jag: Ehm.. Vad äre du inte fattar?
hon: jaaa? du gav mig 100kr , eller hur?!
jag: Ja, det var sannerligen 100kr
hon: !?! .. Ska du inte ha växel tillbaka eller?!
jag: Jo det är klart.. Men, du har ju inte tagit fram min växel ur kassaapparaten ännu..
hon: JAHA? NU PASSAR DET?
jag: Men shit? Jag kom hit för att handla lite godis..Vafan gjorde jag för fel, och varför den tonen?
hon: *drar fram mina pengar fort som attan* JA MEN DU SA JU INTE ATT DU VILLE HA NÅGON VÄXEL, DU STOD JU BARA DÄR OCH GLODDE!
jag: VA I.. Nog för att statoil är dyrt som fan.. SKA MAN BE OM SIN JÄVLA VÄXEL OCKSÅ?!

Så jag tog tag i resten av mina pengar + varorna och gick där i från..
Haha, som ni såg så betonade jag meningarna med extra "!?" , för det var verkligen så.. Hon höjde rösten/tonen något extremt.. Vilket jag inte förstår varför ;D Nåja, det var det Lite roligt var det allt.. Sista gången jag besöker statoil just där iallafall..

För er som bor i norrköping så var det statoil som ligger ganska nära Vilbergen, på den långa raksträckan


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Haha, vad ska man säga?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Haha jadu, finns inte mycket man kan säga åt saken , mer än att skratta


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Hon kanske var sur för att du skulle hem och käka godis medan hon får jobba hela natten. Många som skyller sin bitterhet på andra


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Hahaha Kan ju mycket väl vara så.


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Hehe, vissa folk asså ^^


signatur

Videomupp

Inaktiv

Hehe, jag bor i Norrköping! Var det statoil vid Strömmen (är inte så bra på geografi)? Mmm, har aldrig varit inne där, och nu lär jag väl inte ens fundera på att gå in där... Som tur är har jag ställt av min bil så jag behöver inte befatta mig med dessa företag om jag inte vill, ett tag framöver...

Inaktiv

Hehe jaså Bozze :> Vid strömmen, hmm om du vet vart "Nelinsgatan" ligger, så om man fortsätter den Låååånga vägen uppför, inte in mot centrum alltså Är heller inte så bra på geografi när det gäller städer ;D


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Inaktiv

Jag skulle tagit lätt hennes namn och klaga! Sådana där människor ska inte jobba i kassan, dem ska sitta på posten!


signatur

sleeplezz

Inaktiv

Jag skulle lätt tagit hennes namn och klaga via ett brev till Statoils ledning eller nått! Sådana där människor ska inte jobba i kassan på en bensinstation, dem ska sitta på posten!


signatur

sleeplezz

evh
Medlem

hahaha inte lätt alla gånger. Nästa gång jag handlar ska jag be om att få växeln


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

haha. Låter ju nästan som dolda kameran.

Inaktiv

hahaha, många personer som säger "Jo jag vill ha växel", det är ju så jävla uppenbart att folk vill ha växel O_o


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Inaktiv

Hahaha, jag skulle kunna åka till Norrköping endast för att handla där.
Det låter som en grej som Killing gänget skulle kunna spela in.

Inaktiv

Hehe, sicken jävla subba


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem
Skrivet av Hoodkurt:

Hehe, sicken jävla subba

Hon hade väl förmodligen mens.

Medlem

Lingonveckan + klimateriet = teh shit

Allvarligt talat låter det som att hon har en psykisk störning. Det är nog för ditt, hennes och allas bästa om du ringer dit männen i de vita rockarna å handla

Medlem

"Jag vill gärna ha halva växeln, men inte hela, den kommer jag och hämtar imorgon."


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Medlem

haha. knasigt.

om man inte vill ha växlen säjer man det.
"Keep the change, you filthy animal!"

Medlem

I'm gonna give you to the count of ten, to get your....


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

haha jäkla klimateriekossa


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

I'm gonna give you to the count of ten, to get your....

lying, yellow, no-good keister off my property, before I pump your guts full of lead!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Haha, en som hänger med ser jag


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Tja, finns ju den sortens människor sen finns det den andra sorten då man köper något för 100-200 kr och dom i kassan nästan slänger sig efter en för att ge växeln på 2 kr..


signatur

Rail or Die

Medlem

Tror hon man får dricks i på en bensinstation eller :P?
som peak_performance sa, ring psyket för fan

Medlem

hehe men vad fasen
låter ju som dolda cameran

nått du kan göra, skriv ut den här sidan, där alla har skrattat åt henne+din text, tejpa upp det på statiol fönstret tidigt på morgånen innan de har börjat jobba


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

hehe men vad fasen
låter ju som dolda cameran

nått du kan göra, skriv ut den här sidan, där alla har skrattat åt henne+din text, tejpa upp det på statiol fönstret tidigt på morgånen innan de har börjat jobba

HAHA! KLOCKREN idé.. Detta kommer jag definitivt att göra. För er i norrköping som vet vilken statoil jag menar, håll utkik

Thx iceman x)


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

hehe skit bra! helt underbart

ps, ta kort på det med (när det sitter uppe dvs)


signatur

R.I.P The_maxx

123
Skriv svar