Nya bilder och filmer från Dragon Age

Robot
Medlem
Nya bilder och filmer från Dragon Age

ser skit roligt ut!

Medlem

Ser bra ut, "vill ha"-faktorn steg ett par snäpp.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

verkar coolt men kan nog lbi lite långsamt.

Medlem

AWESOME


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

-drool-


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

konstigt långsamt på nå sätt.....men ser rätt trevligt ut.....

Medlem

Ser ganska fult ut, faktiskt. Tråkiga dialoger. (De vi såg)

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Ser ganska fult ut, faktiskt. Tråkiga dialoger. (De vi såg)

Fult? Jag förstår inte varför folk klagar på grafiken. Exakt vad är det som är så fult? Visst, det är ingen grafisk revolution men det är i alla fall i den klass som man räknar sig att dagens spel ska se ut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Gud vad jag vill att det här blir bra, tänka att få uppleva BG2-känslan en gång till, hoppas hoppas hoppas!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ser helt okey ut faktiskt, lite trist bara med att *en själv* aldrig pratar utan det bara är text, Sen gillade jag inte riktigt rösterna så det är ett minus, men det är lätt ett spel man kommer spela.

Inaktiv

Äntligen ett bra PC RPG på G, blodigt och riktat åt den äldre publiken.
Ni som klagar på att det ser slött ut och för mycket text, hoppa tillbaks till soffan och lira Halo istället...

Inaktiv

BioWare :heart:

Dialogerna övertygar inte precis textmässigt, men de tar iaf den bra delen av Mass Effects system (att folk rör på sig etc) istället för den dåliga (hjulet och "stances"). Mycket annat verkar vara typiskt Bioware:igt, med klyschiga karaktärer och story - men förhoppningsvis är det inte de bra delarna som visas utan det som Bioware tror kan hypa folk bäst: feta, meningslösa strider.

Stridssystemet är jag faktiskt mest hypad över av allt inför Dragon Age. Bioware har bara blivit sämre och sämre på allt annat, så ifall de åtminstone fixar ett bra stridssystem som man faktiskt måste tänka i (vilket de inte gjort sedan BG2, som har en hel del fel i striderna det med) blir jag övernöjd. Tyvärr kommer väl ett bra system slösas på mängder av meningslösa strider så man blir helt leds innan spelet är över, men man kan ju hoppas iaf.

Lätt det mest intressanta Bioware gjort på många år iaf.

Medlem

usch samma fula avatarer som i NWN2, Baldur's Gate hade till och med bättre avater! Nej tack, inget köp.

Medlem

Ser okej ut, men det var ju inget som direkt stack ut.

Skrivet av PriMo:

usch samma fula avatarer som i NWN2, Baldur's Gate hade till och med bättre avater! Nej tack, inget köp.

Så sant så. Jag gillar verkligen inte att Bioware började välja stela 3d-modellporträtt istället för underbart tecknade sådana som avatarer - jag skyller på att "casual gamers" vill kunna modifiera sin karaktärs utseende in-game för mycket och att Bioware är för lata för att komma på en enkel och bra lösning på det hela.

Till exempel att modellera förskapade 3d-modeller efter de utmärkta porträtten.

Medlem
Skrivet av Der Untergang:

Äntligen ett bra PC RPG på G, blodigt och riktat åt den äldre publiken.
Ni som klagar på att det ser slött ut och för mycket text, hoppa tillbaks till soffan och lira Halo istället...

för mycket text? om något ser dialogen och det lilla man får se av text alldeles för lite ut. sen ser spelet väldigt långsamt ut. det ser onaturligt och orealistiskt långsamt ut, ungefär som fysiken i oblivion, och det är inte bra på något sätt.

Medlem

Tycker det ser mycket lovande ut

Medlem

Hm... vet inte. Jag känner mig inte helt övertygad. Kunde lika gärna ha varit filmer om nåt halvrisigt fantasy spel från Tyskland.


signatur
Medlem

Såg först den där "ingame" videon med dom där ödlorna som attackerade och tänkte "detta verkar skit häftigt". Sen klickar man sig vidare till dom andra klippen och då blev det mindre bra genast...

Jag ville ha ett "första persons spel". Gillar inte den där stilen där man kontrollerar en hel grupp. Så trodde jag på att det var stora strider.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Jösses detta kommer äga nåt så enormt.:up::heart:


signatur
Medlem

Det här spelet kommer bli så mycket myspys :heart:


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Medlem

Ser ut som ett MMORPG, det borde det inte göra om det är ett massivt rollspel av Bioware.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Riktigt bra! Har ingenting att säga emot. Att grafiken inte är så uber är för mig riktigt skönt att se. Det får mig att hoppas att de lagt tid på storyn och känslan.

Låt detta bli ett 250 timmars rollspel a'la BG2.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Ser ut lite som en blandning av Oblivion, WoW och Knights of the old republic
Kanske nått att sätta på önskelistan?:P
Go Bioware, Mass Effect ägde!!

Medlem

"For Ferolden!!" det mest homosexuella jag hört idag, annars redigt nice


signatur

P.L.U.R

Medlem

Baldurs Gate-serien är bland de bästa spel jag någonsin spelat under de mer än 25 år jag lirat "datorspel" i olika former. Jag ser genast dragon ages liheter med dessa så det här är ett spel man verkligen ser fram emot. Jag har verkligen saknat ett rejält gammaldags hederligt singlerpg att gotta sig med.


signatur

Inte en chans att jag lägger 1 krona på ett SOE spel i framtiden.

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Ser ut lite som en blandning av Oblivion, WoW och Knights of the old republic
Kanske nått att sätta på önskelistan?:P
Go Bioware, Mass Effect ägde!!

Ser ingen nackdel med det!

12
Skriv svar