Snart smäller det! Fotbolls-vm!

Inaktiv
Snart smäller det! Fotbolls-vm!

åååh vad jag längtar. bara typ 3 veckor sen är det igång!
Jag längtar så jag nästan springer. Tyvärr har jag ingen möjlighet att åka ner och kolla på riktigt, men tänk er bara att sitta på uteserveringen med massa andra svenskar på en skön pub, en kall i ena handen och storbildtvs eller projektorn går varm. Vilken stämning, även om det inte är som att vara på plats i Tyskland tror jag det kommer bli grymt.

Imorron är det dessutom CL-final. Det känns nästan som en uppvärmning till VM, 2 lag med fint spel och många kända namn. Sen kan det inte bli mycket bättre än att få se Henke spela sista matchen i en barca-tröjja i en CL-final. Helt underbart!!!

Medlem

<-- Kommer följa gruppspelet på plats. Fick biljetter till sveriges samtliga matcher. Jag blir fanimej lyrisk när jag tänker på det. Hoppas bara vädret blir bra, det blir ju fan så mkt underbarare om solen skiner hela veckan..
Jag lovar dig att när jag sitter där nere i solen med en kall i ena handen, en ordentlig jolle i andra och en söt flicka i knät ska jag skänka dig en tanke


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

FICK biljetter? Det är en enorm gåva det, pengar pengar...

Inaktiv

Fick som i fick gratis eller fick som i fick ta på?
jag är grymt avundsjuk på dig, skulle ge min högra hand för att kunna åga ner och kolla.

Inaktiv
Skrivet av 4skin:

<-- Kommer följa gruppspelet på plats. Fick biljetter till sveriges samtliga matcher. Jag blir fanimej lyrisk när jag tänker på det. Hoppas bara vädret blir bra, det blir ju fan så mkt underbarare om solen skiner hela veckan..
Jag lovar dig att när jag sitter där nere i solen med en kall i ena handen, en ordentlig jolle i andra och en söt flicka i knät ska jag skänka dig en tanke

jag hatar dig (j/k)

Medlem

Jag hoppar arsenal vinner ikväll iallafall

ljungberg ftw!

Medlem

fick som i fick betala för att få dom.. jag har en till övers då min f.d. flickvän och jag som oxå skulle hängt med inte längre är ihop. synd bara att det är ett jävla projekt att överlåta dom


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem
Skrivet av jimmi:

Imorron är det dessutom CL-final. Det känns nästan som en uppvärmning till VM, 2 lag med fint spel och många kända namn. Sen kan det inte bli mycket bättre än att få se Henke spela sista matchen i en barca-tröjja i en CL-final. Helt underbart!!!

Verkar bli en bra match, det håller jag med om. Men det är inte en chans på miljonen att Larsson får spela. De har så mycket bättre anfallare, och han är i princip redan bänkad i alla viktiga matcher. Dessutom har han redan tagit avsked av publiken, så hen är historia nu.
Nej, bättre att fokusera på H i allsvenskan om mna vill se Larsson.
Elfsborg for the win!


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

min far kommer nog okupera tvn under hela sommaren. får se om utomhus serveringar lockar honom längre

Medlem
Skrivet av Klfh:
Skrivet av jimmi:

Imorron är det dessutom CL-final. Det känns nästan som en uppvärmning till VM, 2 lag med fint spel och många kända namn. Sen kan det inte bli mycket bättre än att få se Henke spela sista matchen i en barca-tröjja i en CL-final. Helt underbart!!!

Verkar bli en bra match, det håller jag med om. Men det är inte en chans på miljonen att Larsson får spela. De har så mycket bättre anfallare, och han är i princip redan bänkad i alla viktiga matcher. Dessutom har han redan tagit avsked av publiken, så hen är historia nu.
Nej, bättre att fokusera på H i allsvenskan om mna vill se Larsson.
Elfsborg for the win!

Och ooj oj så fel du hade

Inaktiv
Skrivet av Ophe:
Skrivet av Klfh:
Skrivet av jimmi:

Imorron är det dessutom CL-final. Det känns nästan som en uppvärmning till VM, 2 lag med fint spel och många kända namn. Sen kan det inte bli mycket bättre än att få se Henke spela sista matchen i en barca-tröjja i en CL-final. Helt underbart!!!

Verkar bli en bra match, det håller jag med om. Men det är inte en chans på miljonen att Larsson får spela. De har så mycket bättre anfallare, och han är i princip redan bänkad i alla viktiga matcher. Dessutom har han redan tagit avsked av publiken, så hen är historia nu.
Nej, bättre att fokusera på H i allsvenskan om mna vill se Larsson.
Elfsborg for the win!

Och ooj oj så fel du hade

och grym var han oxå

Medlem
Skrivet av illern_man:

min far kommer nog okupera tvn under hela sommaren. får se om utomhus serveringar lockar honom längre

JAG kommer ockupera min projektor i sommar!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av 4skin:

fick som i fick betala för att få dom.. jag har en till övers då min f.d. flickvän och jag som oxå skulle hängt med inte längre är ihop. synd bara att det är ett jävla projekt att överlåta dom

Vi träffas, så följer jag med dig till tysklandet, så blir alla glada.

Ps, du vet att jag älskar dig

Medlem
Skrivet av jimmi:
Skrivet av Ophe:
Skrivet av Klfh:
Skrivet av jimmi:

Imorron är det dessutom CL-final. Det känns nästan som en uppvärmning till VM, 2 lag med fint spel och många kända namn. Sen kan det inte bli mycket bättre än att få se Henke spela sista matchen i en barca-tröjja i en CL-final. Helt underbart!!!

Verkar bli en bra match, det håller jag med om. Men det är inte en chans på miljonen att Larsson får spela. De har så mycket bättre anfallare, och han är i princip redan bänkad i alla viktiga matcher. Dessutom har han redan tagit avsked av publiken, så hen är historia nu.
Nej, bättre att fokusera på H i allsvenskan om mna vill se Larsson.
Elfsborg for the win!

Och ooj oj så fel du hade

och grym var han oxå

Jo... den där fick jag äta upp flera gånger om Aja, jag bjuder på det


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

vi tog guld i OS hocky, in your face fottbolls lovers!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Hockey? Vad är det?


signatur

...men vad vet jag?

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

vi tog guld i OS hocky, in your face fottbolls lovers!

hockey har självdött med turneringar året runt.

FotbollsVM is the shit! Var fjärde år så smäller det!

jo, jag vet att Hockey-os bara är var fjärde år, men alla turneringar och VM varje år har förstört den sporten.... och alla spelare ju inte ens för det behövs i NHL, känns mer som en förlorarnas turnering...

Inaktiv

Fotbolls VM ska bli så grymt. Klart det roligaste evenemanget tillsammans med sommar-os.
Och helvete, hockey *spyr*.

Förresten så var jag nere och kollade EM i portugal senast, Sverige - Bulgarien 5-0, då mådde man bra 8)


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Jag älskar både hockey och fotboll :love:

Inaktiv

Nä, hockey ftw. Hur kul är det att följa ett VM i en sport som Sverige inte ens har en susning av en chans att vinna?
Dock har hockey VM bara blivit lamare och lamare för varje år känns det som. Men hockey OS är störst av allt, och när vi vinner finns det inga ord för att beskriva känslan.

Inaktiv
Skrivet av RoGGe:

Nä, hockey ftw. Hur kul är det att följa ett VM i en sport som Sverige inte ens har en susning av en chans att vinna?

Err.... För att man älskar sporten?


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv
Skrivet av Meller:
Skrivet av RoGGe:

Nä, hockey ftw. Hur kul är det att följa ett VM i en sport som Sverige inte ens har en susning av en chans att vinna?

Err.... För att man älskar sporten?

Håller med dig Meller! Det finns inget underbarare än Fotboll! Visst kollar jag på Hockey-OS oxå...
Men det är nått speciellt med fotboll!
Dock blir jag väääldigt trött på alla framgångsfans... Dom finns ju i hockey oxå, men extemt många i fotboll!

Inaktiv

hehe ok, älska sporten. Personligen har jag svårt för sporter där eliten är rena divor, större delen av matchen är avblåst och någon fjolla är på och "filmar" så fort någon i motståndarlaget är nära nog för att vidröra honom med en vindpust. Notera "personligen".
Men jag kan hålla med om att ibland är det förbannat kul att kolla på fotboll. Exempelvis Sverige - Italien när Zlatan drog sin legendariska klackspark. Men att kolla på något annat än landskamper i fotboll är för mig helt uteslutet.

Medlem

Jag har aldrig förstått det roliga med fotboll men ändå stitter man där framför tv'n och skriker när sverige spelar
Tycker hockey är betydligt roliagre att kolla på som sport då det händer lite mer, till och med handboll kommer före fotboll på min lista.

Medlem

vi hade ju mindre channs -94 enligt flera

här är iaf en video som komma ska i tyskland.

http://www.youtube.com/watch?v=pwBkT4bh0lA&search=Zlatan

Medlem

Fotboll är bäst, helt enkelt för att det är så enkelt att spela, men så svårt att bemästra. I ingen annan bollsport är strategi lika viktig, tränaren kan ha en avgörande roll (t ex EM 2004 då Grekland vann).
Därför är fotboll bäst... tycker jag


signatur

yolo

1
Skriv svar