Left 4 Dead en aning framflyttat

Robot
MFC
Medlem
Left 4 Dead en aning framflyttat

heja heja!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Nu blev jag ledsen

Inaktiv

!!!!!!!!!!!!! Vill ju spela det här i skolan!


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

sånt som händer. gta 4 kommer ändå vid den här tiden så tar l4d senare.

Medlem

Jaevlar skit också vill ha spelet NU!!


signatur
Medlem

skrutt också..

Dock all respekt till Valve, dem precis som ID software , ger sjävla fan i vad andra tycker och kör sitt eget race. Respekt !

Kvalitets titlar alltid.

Medlem

alltid fösenat... ingen ide att ställa sig in på det förrens man tankat ner det och har det på disken ;P


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem
Skrivet av athlOn:

alltid fösenat... ingen ide att ställa sig in på det förrens man tankat ner det och har det på disken ;P

Detta spel köper man förövrigt

Medlem

^- Och Left 4 Dead tankar man ner över steam.

Medlem
Skrivet av Baloba:
Skrivet av athlOn:

alltid fösenat... ingen ide att ställa sig in på det förrens man tankat ner det och har det på disken ;P

Detta spel köper man förövrigt

Man måste ju ändå tanka ner det i vart fall, släpps ju på steam


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

framflyttat igen? Well i'll be damned!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Kommer det ens i år som dom håller på ? kanske januari nästa datum om en månad.

Medlem

Hoppas det blir en beta för oss som förbeställer via Steam.

Medlem

Left for dead FÖRSENAT igen? Oj! I'm in shock!
/sarcasm

Vill verkligen se spelet släppas men jag börjar tröttna på de eviga förseningarna och intresset börjar verklige svalna för min del.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Drevlin: Bättre det, det kommer vara värt det. Det hade inte varit värt det att spela den 1:a november och sen när man lirar så typ är det buggar överallt.

Bättre dom finslipar lite mer :)...

Medlem

November... var är DUUUU?? Gud vad jag längtat efter ett sånt här spel...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Jag menar inte att jag vill ha ett buggigt spel tidigt eller ens att jag vill ha ett perfekt spel när det väl släpps. Jag menar att jag vill ha ett spel på det datum de satt, SPECIELLT när det redan försenats ett par gånger vid det här laget (vilket i slutändan är poängen i mitt inlägg)

Kommer den extra tiden göra spelet bättre? Ja, konstigt vore det väl annars


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Tror det blir 360 versionen för min del eftersom en kompis ska skaffa det till konsolen, och en annan funderar på att köpa en 360 just för detta spel (Zombienörd som han är)

Medlem

Valve är ett företag som verkligen borde köra mer på "When it's done". Dom är verkligen hemska på att hålla sina deadlines. Visst är det bra att dom finslipar på sina spel, men det är drygt som fan att behöva se fram emot nya datum dom inte kan hålla.

Medlem

Vem bryr sig om det blir försenat egentligen? Det bara betyder att när det väl kommer så blir det bara så mycket bättre


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Och Left 4 Dead tankar man ner över steam.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av skauninG:

Vem bryr sig om det blir försenat egentligen? Det bara betyder att när det väl kommer så blir det bara så mycket bättre

Nja, det är ju Valve vi pratar om här, framflyttat två veckor borde i "Valve tid" bli början av nästa år...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv
Skrivet av Baloba:
Skrivet av athlOn:

alltid fösenat... ingen ide att ställa sig in på det förrens man tankat ner det och har det på disken ;P

Detta spel köper man förövrigt

Efter man har gluttat om det är något att ha så ja

Medlem
Skrivet av Heat:
Skrivet av Baloba:
Skrivet av athlOn:

alltid fösenat... ingen ide att ställa sig in på det förrens man tankat ner det och har det på disken ;P

Detta spel köper man förövrigt

Efter man har gluttat om det är något att ha så ja

Genom demo då eller?

Inaktiv

Då blir det omkring min födelsedag. Snajsigt, snajsigt, verkar lovande.

Medlem

jag kommer tokbaxna när detta spel kommer ut!


signatur
Medlem

Men dra åt helvete! Nu blev jag arg!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

de skulle släppas för typ ett år sen egentligen väl ? fan va dom skjuter, ett tag var de till sommaren, sen efter sommaren, sen till hösten, dom skjuter o skjuter bara hela tiden..

Medlem

Aja bättre det är som det ska vara när det kommer än att man får en Beta version när man köper det !

12
Skriv svar