Left 4 Dead en aning framflyttat

Medlem
Skrivet av Lerner:

de skulle släppas för typ ett år sen egentligen väl ? fan va dom skjuter, ett tag var de till sommaren, sen efter sommaren, sen till hösten, dom skjuter o skjuter bara hela tiden..

Hellre ett framskjutet spel än ett skjut i stjärten!


signatur
Inaktiv

Ajja, då släpps det på en fredag iaf :D. Också krockar det inte med Gears of war 2.

Inaktiv
Skrivet av hansen:
Skrivet av Heat:
Skrivet av Baloba:
Skrivet av athlOn:

alltid fösenat... ingen ide att ställa sig in på det förrens man tankat ner det och har det på disken ;P

Detta spel köper man förövrigt

Efter man har gluttat om det är något att ha så ja

Genom demo då eller?

haha ajuste

Medlem

Dom hinner nog flytta fram det 3 gånger till, som vanligt när det är Valve.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Givet köp detta.
Sen att det är 2 veckor försenat gör inget, finns så mycke att spela i höst.

Medlem

Ahh kunde man ju tro, det är värt väntan!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

sant! jag längtar <3


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Lerner:

de skulle släppas för typ ett år sen egentligen väl ? fan va dom skjuter, ett tag var de till sommaren, sen efter sommaren, sen till hösten, dom skjuter o skjuter bara hela tiden..

Hellre ett framskjutet spel än ett skjut i stjärten!

du är ingen äkta spelfantast! hehe ne ja bara skojjar

Medlem

Jag kan inte förstå allas upprymdhet över co-op.
Speciellt inte om man skall spela med folk man inte känner online, det är ju som gjort för att dö av ilska.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

@CastorFiber
Man kan spela med okänt folk över nätet, men detta ger en då även möjlighet till att spela med sina kompisar över nätet, och "de e naajs."

Inaktiv

Tycker detta spel verkar riktigt coolt, men varför snackas det om att köpa spelet?
Inte hört talas om ett PC-spel som skall köpas sedan Starcraft kom ut.

Medlem
Skrivet av joakim_hoog:

@CastorFiber
Man kan spela med okänt folk över nätet, men detta ger en då även möjlighet till att spela med sina kompisar över nätet, och "de e naajs."

Jag skall inte uttala mig för negativt då jag inte minns att jag spelat co-op någon gång men jag har svårt att se hur eller varför det skulle vara skoj - det känns mest som något alla vill ha för att man inte har sett det så mycket helt utan eftertanke, det eller att man är trött på att vara sämst online när alla spelar mot varandra.

Skrivet av dArp:

Tycker detta spel verkar riktigt coolt, men varför snackas det om att köpa spelet?
Inte hört talas om ett PC-spel som skall köpas sedan Starcraft kom ut.

"Riktigt coola" spel skall köpas, det tror jag alla gamers håller med om - Jag förstår att man tankar ner för att testa när det inte finns demo osv men om man spelar spelet skall man köpa det, dessutom brukar det vara ett krav att man köpt spelet för att man skall kunna spela "seriöst" online. Visst finns det "crackade" servrar osv men det är mest en testmiljö för wallhackers, amibotters och andra ghey.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Valve har aldrig gjort mig besviken hittills, så detta kommer nog bli ytterligare ett kanonspel ifrån dem.


signatur
12
Skriv svar