Speltidsundersökning

Medlem
Speltidsundersökning

Hej på er. Jag gör en undersökning och frågan ser ni här ovanför. Hoppas antalet alternativ tillfredsställer er

8)

Medlem

Nada.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

2-3 timmar, ibland mindre... Blir faktiskt en hel del 3dsmax/Maya ibland

Medlem

Toppar nog runt 3 timmar på en vanlig dag, sen blir det lite mer då man ser film etc, men det räknas inte.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Röstade på 5-6 timmar om dan, men det kan variera ganska stort, nu inkluderar jag också lite av tiden som jag spenderar på spelsiter och så mellan spelomgångar, om man bara räkna speltiden blir det kanske 4-5 timmar. Sen så har jag också en dålig dyngsrythm, så ibland går jag och lägger mig tidigt och vaknar mitt inatten och då finns det inte mycket att göra än att spela :).


signatur

<3

Medlem

4-5 kanske, men då är dagarna på dh med och drar upp snittet enormt


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

normal 1-2h, kanske 3 på helgerna. sista tiden har det tyvärr hamnat på mindre än 1h...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

4-5 kanske, men då är dagarna på dh med och drar upp snittet enormt

dh?

själv spelar jag kanske 3-4 timmar.. spelade kanske 10+ förut när wow kom ut.. sen sjönk det med 1 timme i månaden kanske.. nu är det ju sommar också.. man svettas ju fan när man sitter vid datorn 8).. men jag glömmer aldrig en varm sommardag då man sitter inne och det känns skönt och solen smyger fram på skärmen.. men nu bor jag ju nästan i en bunker.. har inga fönster från mitt rum.. men nära till köket och egen toa 8)


signatur

Rail or Die

Medlem
Skrivet av Lappis:
Skrivet av Budolicious:

4-5 kanske, men då är dagarna på dh med och drar upp snittet enormt

dh?

dreamhack.

Men iofs så de helgdagar jag inte jobbar och verkligen inte har något annat för mig så kan jag ju tragiskt nog spela många, många timmar på de också.
Men icke att förglömma att jag tillbringar minst 3 timmar på min kyokushinklubb om dagen också, så det kompenserar lite.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

lirar quake lite sporadiskt över hela dagen, det blir nog totalt 2-3 timmar tror jag. Men det är kanske mindre


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

vote: Inget alls


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

5-6 timmar, har blivit väldigt mycket mud spelande på sistone bland annat

Väntar till Wii, Stalker, NWN2 och lite andra spel


signatur

Fear the #komsi Brigade!

MFC
Medlem

"jag är för gammal för spel".. eller nått.. egentligen är det för mycket annat som kommer ivägen, annars har man inget emot att lira lite spel + man har börjat spela gura med som är så fruktat grymt roligt..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Inget alls. Datorjäveln är döööd 8(

Inaktiv

Spelar runt 2-3 timmar varje dag, sen blir det väl några timmar vid irc samt diverse forum.


signatur

\o/

Inaktiv

Tre till fyra blir det nog iaf;)

Medlem

Let the dead rest!


signatur

Videomupp

Medlem

Oftast runt 4-5 timmar, men ibland blir det upp till 7 timmar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Var god och bumpa inte 9 månader gamla trådar. Låses.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

1
Skriv svar