Robot
Heavy Rain

Innovation, känslor och valfrihet - Heavy Rain-presentationen på Games Convention lovar ett spel som inte liknar någonting annat.

#quantic-dream, #fahrenheit, #sony


Medlem
Heavy Rain - de första intrycken

Intressant läsning, verkar ju som att spelet kan lyckas leva upp till förväntningarna


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Hoppas det kommer till Xbox 360 också :p.


signatur

War never changes.

Medlem

tyvär zaphiren men det kommer det förmodligen inte göra.

Herre gud va nice Längtar som fan


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

fy fan vad najs!!!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Det finns väl aldrig någon chans att kunna se den där filmen nånstans ? Där dom spelar ?

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Hoppas det kommer till Xbox 360 också :p.

Nej det kommer det inte, ps3 måste också ha lite exklusiva spel. Man får hoppas på att det kommer bli ett bra spel:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille game lover:
Skrivet av zaphiren:

Hoppas det kommer till Xbox 360 också :p.

Nej det kommer det inte, ps3 måste också ha lite exklusiva spel. Man får hoppas på att det kommer bli ett bra spel:)

Hoppas kan man ju alltid... Precis som ps3 folk kan hoppas att Gears of War kommer till PS3 =)...

Men ja, tror ju inte de kommer till 360:n inte...Men iaf, äntligen ett spel som får mig att vilja köpa PS3 ! Är spelet allt som det lover så garanterat köper man en PS3...Verkar så jävla kul, fahrenheit är ju grymt ballt, eller kanske inte nu men då det kom =)...

Medlem

synd vi måste vänta i ett helt år till

men va Grymt det kommer bli då vi får det


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

wow, från ingame-filmen som finns ute så såg detta otroligt tråkigt ut.

Medlem

Kan inte säga att jag är jätteimpad på "tryck på rätt knapp vid rätt tillfälle"-spelstilen som man har sett i filmsnuttarna, men annars ser det rätt bra ut. Snyggt som fan iaf.

Medlem

Gillade Fahrenheit som, fan även om det var många som inte gjorde det.
Men detta är än lovande, det verkar bli ett riktigt guldkorn till spel !!

*edit* synd bara som fan att man inte äger en egen ps3 utan måste dela med polare argh !!

Medlem

Gaaaah! Vill haaa!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Redan från första videon "casting" så har jag känt att de har något riktigt stor på gång. Detta kan bli hur bra som helst!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Snuskigt snyggt spel. O.O

Medlem

Givet köp för min del.. Läskigt snyggt och coolt koncept.

Inaktiv
Skrivet av Fille game lover:
Skrivet av zaphiren:

Hoppas det kommer till Xbox 360 också :p.

Nej det kommer det inte, ps3 måste också ha lite exklusiva spel. Man får hoppas på att det kommer bli ett bra spel:)

Det blir det nog och jag hoppas ändå att det inte blir PS3-exklusivit...för då kanske jag måste köpa en sån jäkel också :p.


signatur

War never changes.

Medlem

Inte till PC? Vore lite konstigt isf.

Medlem

Laddade hem Fahrenheit på xbox live och älskade det. Jävligt synd att det bara kommer till ps3! x/

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Inte till PC? Vore lite konstigt isf.

Hur då menar du?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Åhh trodde detta spelet var dött. Älskade Farenhiet. Synd att det bara kommer på ps3 då jag gillar pc'n till tusen mer än konsollen. Btw hoppas de inte censurerar spelet som de gjorde med Farenheit iaf den amerikanska verren


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Fahrenheit var väldigt bra. Det här spelet blir ett givet köp.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Efter att ha kikat runt på YouTube på klipp från detta spel - oh my gosh.. nu ligger det i topp 3 önskelistan just nu utan tvekan, tillsammans med silent hill 5 och alan wake!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Fan, första spelet till PS3 jag vill spela, och jag har en 360.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Inte till PC? Vore lite konstigt isf.

Kommer aldrig komma till PC då Sony är utgivare och det menas per automatik att det är exklusivt för PS3. Case closed.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det kan blir stort det kan floppa helt... surt bara att vi måste vänta till nästa år för att avgöra.

http://www.gametrailers.com/player/39066.html?r=1&type=flv

Medlem

Påminner ganska mycket om shenmue.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Bazil:

Fan, första spelet till PS3 jag vill spela, och jag har en 360.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Fargo:

Inte till PC? Vore lite konstigt isf.

Kommer aldrig komma till PC då Sony är utgivare och det menas per automatik att det är exklusivt för PS3. Case closed.

Åh vad glad du måste ha blivit nu när du kunde kleta det ordentligt i mitt pc-face. Nåväl. Om det är som du säger så kan det mycket väl bli så att jag köper en ps3. Jag har råd :). Tycker det är tråkigt med all exklusivitet nu för tiden bara.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Fargo:

Inte till PC? Vore lite konstigt isf.

Kommer aldrig komma till PC då Sony är utgivare och det menas per automatik att det är exklusivt för PS3. Case closed.

Åh vad glad du måste ha blivit nu när du kunde kleta det ordentligt i mitt pc-face. Nåväl. Om det är som du säger så kan det mycket väl bli så att jag köper en ps3. Jag har råd :). Tycker det är tråkigt med all exklusivitet nu för tiden bara.

var inte meningen att låta spydig.

Exclusivitet är en självklarhet annars finns det ingen mening med olika spelsystem.:)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

123
Skriv svar