Utvecklare snackar Clone Wars

Robot
Medlem
Utvecklare snackar Clone Wars

this shit will be lame... LAME LAME LAME.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Ok.. jag pallade se 20 sekunder.. när en Game Director dyker upp i cowboy hatt så är detinte ens någon mening att se vidare...

Big time, this game suck will.. som Yoda skulle säga...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Ahahahaha. Ehm, lugna ner sig.

AHAHAHHAHAHAhohohoo... ehee.


signatur

"White Obama Wants You!"

Inaktiv

"It's just an exicting time to be a star wars fan" säger Filoni och hänvisar till spelet. Stora ord på känsligt ämne! Om "hypen" slutar i fiasko så borde de få gå från LucasArts!

Skrivet av DreD:

Ok.. jag pallade se 20 sekunder.. när en Game Director dyker upp i cowboy hatt så är detinte ens någon mening att se vidare...

Big time, this game suck will.. som Yoda skulle säga...

Cowboy hatt är ju coolt ju, även populärt bland brudar. Dock verkar inte spelet vara nåt att ha.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av DreD:

Ok.. jag pallade se 20 sekunder.. när en Game Director dyker upp i cowboy hatt så är detinte ens någon mening att se vidare...

Big time, this game suck will.. som Yoda skulle säga...

Cowboy hatt är ju coolt ju, även populärt bland brudar. Dock verkar inte spelet vara nåt att ha.

Indiana hatt är coolt.. inte cowboy


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

MFC
Medlem

tur man inte sitter vid en dator med ljud...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Skrivet av DreD:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av DreD:

Ok.. jag pallade se 20 sekunder.. när en Game Director dyker upp i cowboy hatt så är detinte ens någon mening att se vidare...

Big time, this game suck will.. som Yoda skulle säga...

Cowboy hatt är ju coolt ju, även populärt bland brudar. Dock verkar inte spelet vara nåt att ha.

Indiana hatt är coolt.. inte cowboy

Bah då har du la ingen känsla av stil


signatur
Medlem
Skrivet av DreD:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av DreD:

Ok.. jag pallade se 20 sekunder.. när en Game Director dyker upp i cowboy hatt så är detinte ens någon mening att se vidare...

Big time, this game suck will.. som Yoda skulle säga...

Cowboy hatt är ju coolt ju, även populärt bland brudar. Dock verkar inte spelet vara nåt att ha.

Indiana hatt är coolt.. inte cowboy

håller med om att fedorahattar e snygga


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar