Gillar ni Eurovision song contest?

Medlem
Gillar ni Eurovision song contest?

...isåfall behöver ni inte kolla länken

Rösta på Lordi så kanske vi slipper skiten i fortsättningen


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Ja, om jag skulle rösta på nån vore det Lordi. Inte bara för att förstöra för schlager-folket, utan för att de är lite halvbra


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Bra inställning ni har. "Rösta så vi slipper det..." Det är väl inte speciellt sjysst mot dem som gillar att se på det? Det är ju knappast ett program som stör då det sänds en gång om året. Ska bli kul att se hur bra det går för Lordi. Tänker dock inte slösa mina pengar på att rösta på nåt jag inte gillar.

Medlem

Inte så sura nu. Jag har inga problem med Eurovision, som sagt tycker jag att Lordi är lite halvbra, så om jag skulle rösta skulle det bli på dem. Men då jag inte tittar på Eurovision blir det ju svårt att rösta.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Låt alla gamlingar få nöjet att kolla på Eurovision.. tycker det är nördigt att försöka förstöra för dem bara för man tycker programet e fjantigt eller liknande sänds ju bara en gång per år och så sänds det ju på svt... Lixom vilka under 30 kollar på det endå? (kanske en o annan men aja )

Medlem

jag förstår inte hur detta skulle få eurovision song contest att sluta?

om de får in fler röster är det väl självklart att tävlingen kommer fortsätta


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:

jag förstår inte hur detta skulle få eurovision song contest att sluta?

om de får in fler röster är det väl självklart att tävlingen kommer fortsätta

Precis. Förstår inte vad dom vill få ut av kampanjen, även om Lordi skulle vinna. Ju fler röster dom får in, desto större succé blir ju skiten.

Inaktiv
Medlem

En del av låten låter bl.a. som Alice Cooper - Poision. Dåligt att köra en ripoff...
(edit: påminner också om en annan låt som jag inte kan namnet på)

ESC har en hel del musik som suger men ser ingen som helst anledning till att rösta på Lordi i protest. Finns bättre låtar.
Hard Rock hallejulululluja!?? que?

Medlem

Eurovision Song Contest är nog det sämsta på tv just nu.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Eurovision Song Contest är nog det sämsta på tv just nu.

Nej, 24 är sämre. Fast det kanske inte sänds längre.

Medlem

Nej jag har aldrig i hela mitt liv gillat skiten och kommer aldrig göra. Bah, bahbahb!


signatur

tjenare!

Medlem

hehe nä tyvärr så är 99% av alla låter där rent skräp, jag undrar, som jag alltid gjort, VEM gillar låtarna och vem köper skivorna?
är det bara Agda 55år och Lenart 60år som tittar och köper?

Lordi -- första vettiga bandet sen ABBA.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag hoppas också Lordi vinner så kanske man nästa år slipper bli torterad med Carola på jobbet.

Medlem

flesta låtar är så otroligt tråkiga, men då och då kommer det ett guldkorn. "brainstorm - my star" var med ca 5 år sedan och den var riktigt bra, även någon rysk tjej med en låt som hette "solo" var bra.
senaste bra låten jag kommer på är "trendy discoteque", väldigt ovanlig låt och det är något som oftast saknas.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Lordi... hehe, klär sig so där för att få uppmärksamhet då eller? glitter gillar jag inte.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Var fan finns all nationalism och sverige anda!?

Eurovisionsong contest är en tävling, där sverige är med... Klart att man kollar på det och hejar på sverige. Suck...

Medlem

Det går inte att heja på något som inte är bra. Känns lika fel som att sälja cigaretter till människor.

Medlem

Alcr jo då du har rätt

men nu pratar vi Carola som sjunger en extremt fånig låt, det är svårt att heja då ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Kollar inte på det om det inte råkar stå på, men att dissa för att man inte gillar det är lågt. Har ungar inget för sig idag när deras cs-server är nere? ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Jo, men nu är ju Carola svensk Och så fasligt dålig låt är det inte, visst jag gillar inte heller Carola men tänker endå kolla och heja på Sverige.

Medlem

Vägrar titta på skiten nu när inte Bengtzing fick representera oss


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Hehe, håller med. Linda är kung!

Satan, nu erkände jag ju att jag tittat på det!!! "#&%"#&#¤"%¤"%#¤


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Inget att skämmas över, Linda är trots allt grymt het *dräggel ffs


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Ikväll smäller det! Rösta på Lordi.. SVT 1 - 21:00
Nån som vet vilken placering dom har? Vill bara rösta på Lordi, dom andra artisterna skiter jag i fullständigt


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Jag kommer iaf att se ikväll, skiter i alla låtar utom Lordi dock. Inte av anledningen att jag ogillar tävlingen, men för att Lordi i min mening är riktigt bra, skön musik, enorm show och dessutom lite outsiders... hoppas de går vidare till finall, annars förlorar det sin mening att se den.

Carola... tja vad ska man säga, oerhört proffesionell, sångerska av världsklass som få kan mäta sig med, men som person... tja hon gifte sig med Runar Sörgård, kan inte finnas mycket vett i skallen då.

Ville också ha Linda med, hon ÄR bra (Musiken kanske inte faller mig direkt i smaken däremot) och hon är het som ingen annan!


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

tjejen gillar det, måste kollar på det med henne idag, hoppas lordi vinner


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Inget att skämmas över, Linda är trots allt grymt het *dräggel ffs

Jo, lite väl sprallig och godtrogen kanske för min smak.

Enligt gt så har hon gått upp i vikt.

Intressant?

Dator > Eurovision song contest

Medlem

Så länge man inte kan se att hon gått upp i vikt känns det ju måttligt spännande. Men visst, hon är lite "sprallig" som du uttrycker det, me like!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

wiihooo, nu har det börjat!!
Åh så spännande, ahhhh iiih, tihihihi!

123
Skriv svar