Project Origin flyttat till 2009

Robot
Inaktiv
Project Origin flyttat till 2009

NEJ! Men kommer otroligt mycket annat nu till hösten också. Men ingen fear fortsättning fy!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

NEJ! Men kommer otroligt mycket annat nu till hösten också. Men ingen fear fortsättning fy!

Håller med.

Medlem

Synd, men som sagt skönt att alla spel inte kommer ut på samma gång

Medlem

Amen satan också lol

Ska ju in i lumpen 2009 , jag gråter för varje titel som flyttas upp till nästa skitår. :evil:

Medlem

Nu blir jag lite småsur. Det förra datumet låg ju perfekt på den 31 Oktober. F.E.A.R. är ju som bäst under mörka, blåsiga höstnätter då regnet piskar mot rutan.

Medlem
Medlem

Med tanke på det ENORMA speltryck det är i år så är jag glad att de släpper spelet nästa år. Har redan ca sju stycken spel som ska inhandlas under hösten.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hehe bra...finns inte mkt tid till alla spel....blir iaf att handla GTA 4, farcry 2, spore och fallout 3

Medlem

Får väll roa sig och bli skrämd av Cryostasis: Sleep of Reason som släpps i oktober istället, väntat länge på Cryostasis so it better be good


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Får väll roa sig och bli skrämd av Cryostasis: Sleep of Reason som släpps i oktober istället, väntat länge på Cryostasis so it better be good

Samma här,
Verkar vara få som har hört talas om det häromkring.

1C company äger

Medlem

Noooes!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Får väll roa sig och bli skrämd av Cryostasis: Sleep of Reason som släpps i oktober istället, väntat länge på Cryostasis so it better be good

Så det spelet lever fortfarande? Jag läste om spelet i ett PC gamer nummer för nästan ett år sen, och jag blev riktigt intresserad av det. Men sen dess har det ju inte nämnts så mycket, så jag trodde att spelet var dött. Tills nu


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Finns tillräckligt mkt annat att spela så jag sörjer inte

1
Skriv svar