Oerhört sköna vetenskapliga barncitat.

Inaktiv
Oerhört sköna vetenskapliga barncitat.

Jag råkade över denna listan imorse och måste bara få dela med mig. Barn kan säga så otroligt sköna saker och den här listan har hur många klockrena citat som helst. Några fina favoriter än så länge:

"While the earth seems to be knowingly keeping its distance from the sun, it is really only centrificating."

"Some day we may discover how to make magnets that can point in any direction."

"A vibration is a motion that cannot make up its mind which way it wants to go."

"Genetics explain why you look like your father and if you don't why you should."

"Vacuums are nothings. We only mention them to let them know we know they're there."

Läs resten här:
http://www.gnu.org/fun/jokes/science.facts.html

Medlem
Skrivet av Modemis:

"Vacuums are nothings. We only mention them to let them know we know they're there."

Riktigt goa

Inaktiv

hehehe jag tyckte

Citat:

"A vibration is a motion that cannot make up its mind which way it wants to go."

Den låter jävligt tuff


signatur

Rail or Die

Medlem
Inaktiv

Fyfan va bra xD

I am not sure how clouds get formed. But the clouds know how to do it, and that
is the important thing.

Medlem

Man kanske skulle skaffa en sån där liten sak, kan man beställa dem på postorder?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Barn är äckliga, men säger ofta roliga saker...

Medlem

exakt, bajsar, är dyra och låter

min tjej och jag pratar om att om man kan skaffa ett barn som redan är 18år, så man har allt jobbit över


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

nä, de ska vara runt 5 när man skaffar dem. då har man ju en ursäkt för att leka med sånt man är för gammal för


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

hehe jo det är sant
längtar till dagen då man har en ursäkt för att dra fram sitt gammla Lego och Mecano o/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Väldigt roliga och tänkvärda citat där.

Inaktiv

"The wind is like the air, only pushier", hoho. jag kom aldrig på så smarta saker

Medlem

haha
"You can listen to thunder after lightening and tell how close you came to
getting hit. If you don't hear it you got hit, so never mind."

Medlem
Skrivet av IceMan:

hehe jo det är sant
längtar till dagen då man har en ursäkt för att dra fram sitt gammla Lego och Mecano o/

Så du måste ha en ursäkt för att göra något du tycker är kul? Du må vara ett riktigt får

Medlem

Jag vet inte om detta är ett äkta citat men:

"Det är tur att vatten finns. För om inte vatten hade funnits, så hade vi inte lärt oss simma och då hade alla drunknat och dött."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hehe, inte illa filosoferat


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar