Tyranider i Dawn of War II

Robot
Medlem
Tyranider i Dawn of War II

Ahhh nids! Fexen och tyranten såg riktigt feta ut!
Såg dock inga stealers? Eller missade jag dem? Måste ju ha stealers!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Medlem

Najs..

Andra trailern var ju som en film så då kan dom väl göra en Warhammerfilm

Medlem

INTE EN DAG FÖR TIDIGT! WOOHO!

Medlem

eldar är så jävla töntiga


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Bra att det blir släppt genom steam.

Skrivet av Soulless:

eldar är så jävla töntiga

jo avatar'n är ju jävligt töntig specielt när han absolut bara måste äta dig till frukost


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

soft... längtar redan...

Medlem

Alltså, det där kan mycket väl vara en av de bästa trailers - eva. (Den andra då)
Den innehöll allt: Gore, story, och den episka känslan av adrenalin som fyller upp en när man kollar på den.

GE MIG DÅ RELIC.

Medlem

Jag älskar Dawn of War

Gimme noooow!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

De kunde allt skippa Eldar till att börja med och köra på Chaos eller Necron. De är helt klart ballare än rymdalverna.

Medlem

Tyranids kan bara göras rättvisa om dom har Imperial Guardsmen att slakta ju:heart:

Hoppas på Necrons i första expansionen!

Medlem

Verkar lite stela dock.

Medlem

Bara jag som tycker att "filmen" (misstänker att det blir en introfilm till spelet när den väl är klar) har ett ganska öppet slut för att fortsätta över till nästa ras?
Jag kan ha fel, men jag får för mig att de har planerat att få med alla raserna som är med när spelet släpps i den filmen

Medlem

Hoppas ingen kommer här och säger "bubu detta är ju Zerg från Starcraft bububu". Nej säger vi då, Tyranids var påkomna långt före Zerg

Har väntat länge på att få lira som Tyranids, kan bli riktigt najs!

Medlem

det jag är lite fundersam över att relic ju sa att de inte skulle ta med tyraniderna i dow spelen innan de kunde göra dem rättvisa, eftersom de ska komma i väldigt stora mängder och dow1 motorn inte skulle klara av det. men nu i dow 2 ska det väl vara ännu mindre enheter, och fokus kommer ligga på mindre strider, så hur har de då tänkt få in tyraniderna ordentligt? enligt filmen att dömma så var det oerhört lite tyranider iaf, vilket ju var precis vad de ville undvika.

Medlem

vill ha vill ha!!!

Medlem
Skrivet av moberg:

det jag är lite fundersam över att relic ju sa att de inte skulle ta med tyraniderna i dow spelen innan de kunde göra dem rättvisa, eftersom de ska komma i väldigt stora mängder och dow1 motorn inte skulle klara av det. men nu i dow 2 ska det väl vara ännu mindre enheter, och fokus kommer ligga på mindre strider, så hur har de då tänkt få in tyraniderna ordentligt? enligt filmen att dömma så var det oerhört lite tyranider iaf, vilket ju var precis vad de ville undvika.

Det finns screens med enorma svärmar också.
De flesta som visas i filmen FZ publicerade är dock gigantiska tyranider, så det finns en hel del storleksskillnader.

Som tex den här


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Bra poäng, moberg. Tycker också att det är lite underligt att swarmrasen numero ett kommer när de minskar antalet enheter.

Och angående trailerfilmen så är det introt till DoW2, så det kommer knappast att ändras alls.
Vad gäller raser så ser det ut att enbart bli Space Marines, Eldar, Space Orks, Chaos och Tyranids till release, så andra eventuella raser blir material för expansioner. Detta då Relic själva sagt att det bara ska finnas fem raser i spelet, och nu är fem raser presenterade.

Har vi tur får vi väl se både Imperial Guard och Necrons i första expansionen. Kanske att vi får se Eclesiarchy (stavning?) som eget lag, med både Daemon Hunters och Sisters of Battle under samma fana

Medlem

Epic trailer! (nummer 2)

Medlem

Läckert!!

http://image.com.com/gamespot/images/2008/231/reviews/945727_...


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

*lipar* Jag vill ha Imperial Guard!

Medlem

Men ge mig långfilmen då för fan!

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Bra poäng, moberg. Tycker också att det är lite underligt att swarmrasen numero ett kommer när de minskar antalet enheter.

Och angående trailerfilmen så är det introt till DoW2, så det kommer knappast att ändras alls.
Vad gäller raser så ser det ut att enbart bli Space Marines, Eldar, Space Orks, Chaos och Tyranids till release, så andra eventuella raser blir material för expansioner. Detta då Relic själva sagt att det bara ska finnas fem raser i spelet, och nu är fem raser presenterade.

Har vi tur får vi väl se både Imperial Guard och Necrons i första expansionen. Kanske att vi får se Eclesiarchy (stavning?) som eget lag, med både Daemon Hunters och Sisters of Battle under samma fana

Vad jag fått höra är att chaos inte är med i dow2.. Kan någon klargöra?:P

Medlem
Skrivet av mullins:

Vad jag fått höra är att chaos inte är med i dow2.. Kan någon klargöra?:P

Japp, ganska säker på att dom inte är med.

Medlem

bubu detta är ju Zerg från Starcraft bububu.

Kul att se tyranids är med i spelet nu, ska även bli skoj att se deras nya sätt att köra på med i kampanjen (ska tydligen vara som Ground control bl.a )


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Har vi tur får vi väl se både Imperial Guard och Necrons i första expansionen. Kanske att vi får se Eclesiarchy (stavning?) som eget lag, med både Daemon Hunters och Sisters of Battle under samma fana

Fel, Sister of Battle är dom stridande styrkorna av Ordo Hereticus som är en del av Inquistionen, lika så är Deamon Hunters och Gray Knight de stridande styrkorna av Ordo Malleus. Ecclesiarchy har(i stort sett) bara hand om prästerna och diverse annat som har med folkets tro på Guds-Kejsaren att göra:up:

(historie lektionen slutar här:P)

Skrivet av Dr.Muller:

Tyranids kan bara göras rättvisa om dom har Imperial Guardsmen att slakta ju:heart:

Hoppas på Necrons i första expansionen!

eftersom det är två swarm arméer så har jag en känsla av att de kommer lagga nått fruktansvärt:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

riktigt grym trailer! COH motorn + Dow = oslagbart

Medlem

kom nyss på att jag är jävligt less på blood ravens! ge mig Black templars, ge mig Ultramarines ge mig blood angels föfan!

123
Skriv svar