Conan-expansion nästa år, DX10-bilder

Robot
Inaktiv
Conan-expansion nästa år, DX10-bilder

Conan är ändå ett skit spel, så jag bryr mig inte

Medlem

helt ärligt nu... hur JÄVLA PANTADE FÅR DOM VARA?!?!?!? menar dom kan väll se till så att orginal spelet fungerar INNAN dom börjar med expansioner?????... fy fan va less jag blev nu canslade mitt direkt!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Inaktiv

Håller med fullständigt....helt sjukt buggigt spel, och nu en expansion på buggarna? Här gräver de sin egen grav, hehe.

Medlem

Gillar AoC men utan spelare på servrarna så är det ingen idé att lira.
Dock är det grymt snyggt med DX10 måste jag säga.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Bohica: Var ju tur att du avslutade ditt abonnemang. Som du skriver och uttrycker dig, så blir det nog bättre spel bland dom andra AoC-spelarna. Vad fan är canslade? Nog värsta SvEngelskan jag hört på länge.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Bohica: Var ju tur att du avslutade ditt abonnemang. Som du skriver och uttrycker dig, så blir det nog bättre spel bland dom andra AoC-spelarna. Vad fan är canslade? Nog värsta SvEngelskan jag hört på länge.

Ja, är det så svårt att skriva "avslutade"?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Synd bara att det finns inte ett officiellt stöd för DirectX 10 till XP. Giriga M$!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Gott...givet köp

Medlem

Helt otroliga effekter. Man ser verkligen att Dx10 är ett jättekliv inom datorgrafik och inte alls ett desperat försök att locka folk att köpa Vista.

Man blir ju sorgsen.

Medlem
Skrivet av asker:

Helt otroliga effekter. Man ser verkligen att Dx10 är ett jättekliv inom datorgrafik och inte alls ett desperat försök att locka folk att köpa Vista.

Man blir ju sorgsen.

Men liksom, det räcker! Vista är inte ett skit operativsystem, det är bra mycket bättre än XP och vad är meningen med att stå stilla i utvecklingen. Okej att det inte var världsbäst vid lanseringen men vad är det? MS vet att det inte gick helt bra utan rätt dåligt så de jobbar ju på Windows 7 (fast det vet du nog) för att sådana som bara klaga ska få något nytt att klaga på


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Ja detta var ju lite kul faktiskt. Man kan ju undra hur dom tänker egentligen, då dom borde sätta utvecklarna som skapar expansionens världar på att fylla ut orginalets värld med det som skulle varit där från början. Buggar jobbar dom nog däremot för fullt med.

Att de jobbar på en expansion och tänker släppa den nästa år är egentligen inget problem i sig, för till dess måste buggarna och de flesta av problemen vara fixade i vilket fall som helst.

Det stora misstaget de gör är att börja marknadsföra det så tidigt, för det riskerar bara att göra en massa fans förbannade.

Medlem

Var väl samma visa med Anarchy Online, om jag minns rätt - fast där var ju problemen mycket större i början.

Inaktiv

Bara dom patchar in resten av grundspelet innan expansionen, såsom dom där ändringarna dom pratade om som skulle komma redan i juni som aldrig dök upp.

Medlem

Snyggt må så vara om man tycker om slarvig och oinspirerad formgivning - men något MMO är det juh inte...

Medlem

Värsta besvikelsen i mitt liv. Betalade 400 spänn för en jävla beta. Kommer aldrig mer köpa original utan att spelat demo först.

Medlem

Det var fina bilder. Men när kommer egentligen själva spelet? Hörde att den öppna betan började i maj.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Meh... Det ska till mer än lite DX10 (som utlovades när spelet släpptes) för att jag ens ska överväga att ge dom där pajasarna pengar igen.


signatur
Medlem

Vilket skämt, vilka ska köpa expansionen? de 10 000 kvarvarande spelarna när det väl släpps? Lycka till funcom, trodde ni hade lärt er efter AO men uppenbarligen inte...

Medlem

Håller med de flesta. Med orginal spelet grävde funcon sen egen grav när de inte fixar orginal spelet först. Men lägger de resurser på en uppföljare hmm nu har de lagt sig i graven å fixat gravstenen :/

Medlem
Skrivet av seth:

Håller med de flesta. Med orginal spelet grävde funcon sen egen grav när de inte fixar orginal spelet först. Men lägger de resurser på en uppföljare hmm nu har de lagt sig i graven å fixat gravstenen :/

Det kan inte vara så att de har folk som BÅDE jobbar med att fixa buggar OCH med en ny expansion. Behövdes nog en jävla massa folk att koda hela spelet, ska de nu sätta hela den styrkan på att bara fixa buggar?

Medlem

men idioter är ni allihopa....

denna är inte förväntad förrens en bra bit in i nästa år... lär er hur det fungerar... det har redan team som jobbar med att förbättra det ni gnäller om, de kan inte sätta hur många som helst på samma uppgifter, det går inte snabbare då.... en soppa görs inte snabbare utav 3 kockar än 2 alla gånger. förstår ni nu? åååh folk som inte tänker....

Medlem
Skrivet av Scream112:

men idioter är ni allihopa....

denna är inte förväntad förrens en bra bit in i nästa år... lär er hur det fungerar... det har redan team som jobbar med att förbättra det ni gnäller om, de kan inte sätta hur många som helst på samma uppgifter, det går inte snabbare då.... en soppa görs inte snabbare utav 3 kockar än 2 alla gånger. förstår ni nu? åååh folk som inte tänker....

jag förstår inte hur du skriver, men å andra sidan är jag en idiot.

hursomhelst, GL Funcom säger jag.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Scream112:

men idioter är ni allihopa....

denna är inte förväntad förrens en bra bit in i nästa år... lär er hur det fungerar... det har redan team som jobbar med att förbättra det ni gnäller om, de kan inte sätta hur många som helst på samma uppgifter, det går inte snabbare då.... en soppa görs inte snabbare utav 3 kockar än 2 alla gånger. förstår ni nu? åååh folk som inte tänker....

hehe... humor...


signatur
Medlem

Dom borde sätta var enda person som arbetar med expansionen att arbeta på spelet som det är idag.


signatur

I'm a snake, follow me!

AoC kommer äga WoW så det så. Alla ni fanboys kan lika gärna lägga ner att skita på spelet. En Expansion kommer lagom under nästa år. Det visar dessutom hur mycket de satsar på AoC. Antar att ni som rackar ner på spelet ligger med World of Warcraft lakan i sängen och "guideboken" (fuskboken) i ena näven och tummen i munnen med den andra.


signatur
Skrivet av dofilusåkaffe:

AoC kommer äga WoW så det så. Alla ni fanboys kan lika gärna lägga ner att skita på spelet. En Expansion kommer lagom under nästa år. Det visar dessutom hur mycket de satsar på AoC. Antar att ni som rackar ner på spelet ligger med World of Warcraft lakan i sängen och "guideboken" (fuskboken) i ena näven och tummen i munnen med den andra.

Skojar du med mig?

Ingenting av det dom utlovade fanns med vid release! Spelet är helt ihåligt men snyggt på ytan, som en 2000krs badboll som du har pyspunka på typ. Spelet var helt klart gjort för recensioner level 1-20 men efter det fallerade spelet något fruktansvärt.
Det dom utlovade fanns inte, sieges finns väl inte ens i fungerande tillstånd ens nu? När jag slutade fanns det men det var helt meningslöst då antingen så klarade inte zonen mer än 24x24 spelare(man fick 2000ms) eller så var det så buggigt att alla orkade helt enkelt inte ens försöka, blood coins existerar inte, bar brawls existerar inte, pvp-konsekvenser existerar inte, pve-raidzoner är så buggiga att antingen så får man inte de questrewards som ska släppas av raidbossen eller så är raidbossen så buggig att den resettas hela tiden, dx10 först nästa år etc etc etc. Jag kan fortsätta i en evighet men faktum är att INGET av det som de utlovade fanns med, eller finns med vid dagsläget.
Buggar kan jag klara av tills en viss mån men att spelet är meningslöst att spela är för mycket.
Dom utlovade 1500 olika armorsets men ändå springer alla omkring med samma utseende och armor för det finns kanske 2 sets per klass implementerade.

Sen sköter Funcom det hela helt bedrövligt. Dom försöker få folk att göra sieges ändå, så dom slänger in en katapult, men även den är så buggig att den inte gör nån skada, men bara så Funcom kan säga: "Nu har vi minsann förbättrat sieges".
Nej du.. det här spelet hoppas jag att Funcom ger upp innan dom släpper dx10. Önsketänkande men men jag tänker aldrig röra ett Funcom-spel igen. Jag har lärt mig min läxa.

Nej, jag spelar inte WoW.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

AoC kommer äga WoW så det så. Alla ni fanboys kan lika gärna lägga ner att skita på spelet. En Expansion kommer lagom under nästa år. Det visar dessutom hur mycket de satsar på AoC. Antar att ni som rackar ner på spelet ligger med World of Warcraft lakan i sängen och "guideboken" (fuskboken) i ena näven och tummen i munnen med den andra.

Ja du låter ju absolut inte som en fanboy själv.

Kul med en expansion, hoppas den innehåller fungerande pve endgame, då kanske jag aktivera mitt konto igen.

Medlem

Jag såg fram emot det här spelet. Det började med att jag fick byta gubbe vid lvl 30, eftersom hela talent trädet var buggat för min första.
Kort och gott, spelet var helt skit då jag lämnade det för ett par månader sen, att dom vågar släppa ett sånt här spel är helt otroligt.
Jag drog strecket efter att jag kommit till lvl 40 eller så och ville drunken brawla litegranna, det som dom snackar om som en redan implementerad feature i spelet. Till slut kom jag fram till att det inte ens finns i spelet.

skitspel.

Skriv svar