Är det bara jag?

Medlem
Är det bara jag?

Som tycker att Forumaktiviteten sänkts rejält sen den nya designen?
Försvann alla medlemmar, eller är det bara sommarvärmen som spökar?:\

Medlem

Håller med, känns som det är minst 50% mindre inlägg nu.


signatur
Inaktiv

alltså det går väl lite trögt på vissa delar i spelforumet men annars e jag jallafall lika aktiv som vanligt med mycket intellienta inlägg osv.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Har varit ruskit fint väder ute, tippar på att alla är ute nånstans


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Näre pooslicen min, bara att jag dragit ner på mina inlägg radikalt då jag känner att jag nått dit jag vill och behöver således bara skriva intelligenta inlägg
jag läser däremot varenda tråd jag kommer över.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Hah, jag har tänkt i motsatt riktning... Fler onödiga inlägg, och desto mindre intelligenta och ju mindre folk förstår av dem, desto bättre har man lyckats med det...

Hmm.. var detta kanske ett sådan inlägg?

Inaktiv

Jag har blivit mycket mer aktiv sen den nya designen, vet inte varför


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem
Skrivet av Svampn:

Jag har blivit mycket mer aktiv sen den nya designen, vet inte varför

Jag också, fast de får gärna komma fler inlägg


signatur

Videomupp

Medlem

Jag har blivit mindre aktiv.. känner mig inte riktigt hemma ännu. svårt att förklara


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Jag tror att det blir ett litet vakuum när alla trådar försvinner. Folk vet inte riktigt vart de ska ta vägen. När det finns ett antal trådar i varje avdelning kommer det nog ta fart igen. Och sen måste ju whinandet i "Synpunkter och förslag" blåsa över också


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

väldigt sant som ovan säger ont om trådar samt så man kan ju inte räkna att par års forum aktivitet ska komma på en dag om man räknar antal trådar.

Det kommer bli lugn

Edit.

Tycker denna tråd är för tidig måste ge forumet tid o växa igen och det byggs ju upp igen sakta men säkert.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Måste säga de individuella speltrådarna är riktiga kalhyggen nu för tiden. Funderar själv om jag kan lägga till nåt, men jag spelar bara Oblivion nu på senaste tiden

Inaktiv

Var du bara lugn, dom kommer fyllas med inlägg inom sin tid.

Medlem

Tycker mest att det är synd att så mycket användbar information inte finns tillgänglig längre.. riktigt sunk måste jag säga
Och jag tycker inte heller att det riktigt känns som fz än, det kommer väl.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Budolicious:

...jag känner att jag nått dit jag vill och behöver således bara skriva intelligenta inlägg
jag läser däremot varenda tråd jag kommer över.

Har Budo gått å blivit forummoderator? Hjälp!


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Inaktiv

Jag tror det är sommarvädret som spökar...men det kommer att ta sig

Medlem

jag vart utomlands när övergången skedde, gissa om det vart en överraskning när man kom hem!

tror sommarvädret gör mycket, märker själv hur lite folk det är i klassrummet nu för tiden på lektionerna, och själv får jag inte mycket gjort heller hehe

sen vart jag inte så aktiv i spelavdelningarna innan visserligen, men jag kände/ansåg att dom även då vart ganska inaktiva, folk skrev mest i allmänt spelprat och övriga spel.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

jag tror de e värdret men jag har gått från passiv till aktiv medlem nu efter omdesignen


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

kanske redan sagts men varför försvann alla gamla trådar? tråkit och behöva fråga samma saker igen när man kunde utnyttja sökfunktionen så bra. leder tyvärr till att man (jag) flyter ifrån från forumet.

Medlem
Skrivet av ranz00:

kanske redan sagts men varför försvann alla gamla trådar? tråkit och behöva fråga samma saker igen när man kunde utnyttja sökfunktionen så bra. leder tyvärr till att man (jag) flyter ifrån från forumet.

Det har svarat på den frågan många gånger. Vi får föregå med gott exempel och hjälpa FZ's forum att växa och bli bättre än det förra forumet. Jag kommer då inte försvinna härifrån

Medlem

Är så lat så jag nästan inte orkade skriva något i rutan nu :D.

Ja, jag är ute mycket nu, därför blir det mindre forumaktivitet och gaming :P.

Medlem

Lugn grabbar, det fina vädret kan inte hålla i sig förevigt.

Känns lite onödigt ändå, det får gärna vara sol, men den fesljumma temperaturen kan man vara utan.

Annars så får jag väl hålla med, det är mindre inlägg.

Medlem

Jag känner personligen att jag inte har varit lika aktiv här sedan det nya kalaset kom upp men det blir väll ändring på det när det börjar ploppa upp lite roliga trådar, under tiden får man väll köra lite sporadiska posthunt inlägg som detta ^^

Medlem

Alla har väl sina egna åsikter om posthunting. Men istället för att vänta på roliga trådar kanske du kan skapa någon själv? *tipsar*

Inaktiv

Typ "roliga bilder". Nån annan då.:up::P


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

ppl, ppl.. lunga nu.. snart ska jag trixa ihop en filosofisk tankeställare i en fin tråd som förmodligen kommer att bli bannad då den är för mkt "out of the box" tänkande 8) men men.. Fz.staten kanske tillåter ett sådant inlägg eller så blir den total nekad.. men det är ingen "Taboo" av något slag eller något äckligt så ni behöver inte vara rädda 8) men jag måste bara tänka ut en strategi hur jag ska framlägga min tanke så att fler än jag förstår hur jag tänkt :o.. Då kanske folk snackar lite mer.. who knows..


signatur

Rail or Die

Medlem
Medlem

hehe, allt jag läser nu sades exakt lika dant när föra förumet kom upp ^^


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar