"Battlefield Heroes redan släppt"

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av mullins:
Skrivet av Katana:

finns väl ingen som ens skulle tänka sig tanken att hägna på låset för dedär spelet, är ju tom sämre än bf2142, och då är det rejält dåligt

hah, såpass? Tycker mig läst en del väldigt positiva grejor.

mhm, såpass.. spelet har på tok för barnslig stämpel.. 10-13åringar kommer nog att älska det, men är man det minsta seriös och har lirat fps förut så känns det.. njaäää.

vadå, e man jätte oseriös bara för att man inte tycker att det krävs hinkvis med blod för att göra ett fps bra?
och dessutom drar jag mig till minnes att det är ett tps spel? ...

Medlem

har börjat ledsna på lagget och de 2 banorna men utan lagg och med fler banor lär det vara mkt roligare i längden

Medlem

Tycker spelet är nice, dock finns det så sjukt många spel att lira idag, att man helt enkelt inte har tid. ;P

Medlem

Gillar den grafiska stilen i spelet, och man blir alltid glad när musiken sätter igång och man får fixa till sin karaktär. Vad jag inte gillar däremot är vyn i tredjeperson och att man tål så förbaskat mycket. Ofta krävs det ett helt magasin mot överkroppen utan missar för att ta kål på nån.

Medlem
Skrivet av Zome0ne:

vadå, e man jätte oseriös bara för att man inte tycker att det krävs hinkvis med blod för att göra ett fps bra?
och dessutom drar jag mig till minnes att det är ett tps spel? ...

hinkvis med blod har jag aldrig nämnt, blod öht bryr jag mig inte om. när du nämner blod så försöker jag faktiskt komma på spel som jag spelat som haft blod/inte haft blod.. är faktiskt nått jag aldrig tänkt på

Medlem

Hade varit riktigt bra om man kunde kötta av lemmar och det sprutar blod överallt, hinkvis! Skulle vara hur skoj som helst!

Inaktiv

Någon som vet om man kan spela det på Vista 64-bit än?

Medlem
Skrivet av hyfer:

Någon som vet om man kan spela det på Vista 64-bit än?

Jepp. Funkar helt ok, tror dock det har mer med beta statusen än med Vista 64.

Medlem

400 keys delades ut igår, så man kan väll minst sagt säga att detta stämmer.

Medlem

Någon som har en nyckel som är villig att ge ut en skulle gärna vilja ha en tack.

12
Skriv svar