Supernördarna

Medlem
Supernördarna

Ni missar väl inte FZ:s egen moderator "Mr Longhair" i Supernördarna på Torsdagar 20:00.

http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=12578


signatur
Medlem

Inget ont menat, men tycker verkligen supernördarna är det tråkigaste serien/programet som visats på rätt länge.

Kul att Mr Longhair är med, nåt jag inte visste tidigare

Medlem

hu? är han där i, det har jag faan missat!
vem är det då ?:D

har tyvärr bara sett en gång 10min


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

haha jisses! är långhår med!
där ser man ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

haha! visste inte heller att han var med man kanske borde kolla på programmet och se hur han är irl

Medlem

Nu har man en anledninga att kolla på programmet, vad heter han?

Medlem

Haha, det lär man kolla på.

Medlem

Klicka på länken så ser ni vad han heter.

Fast det är svårt att missa han, då han är den enda med långt hår


signatur
Jee
Medlem

Jag ser bara menyn på hemsidan. Det är tomt i mitten. :-/


signatur

Eller inte?

Medlem

Tomas äre kul att se han irl


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

"tidning - Aftonbladet"
No disrespect, men vafan långhår?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

hehe, programmet är på just nu

Ser honom inte, har han åkt ut eller?

Inaktiv

Nej han e där, dansade rätt bra.

Han som åkte ut: Jag frågade henne om hon ville dela säng med mig men hon skulle till tandläkaren


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Har inte sett ett enda avsnitt ännu. Bara sett de korta inslagen från reklamen och tycker det räckte, verkade vara ett ganska tragiskt program om dessa supernördar som vill bli män eller något i den stilen.

Nåja, ifall långhåret är med så är det klart att han ska vinna. Heja heja!

Inaktiv

har bara sett 1 avsnitt, hade ingen aning att Longhair var med dock, kanske får kolla nåt avsnitt lite då och då

Medlem

nu blev det ju självklart mycket mer interessant, har tittat några min förut :).


signatur

<3

Inaktiv

Svensk kändis!


signatur

Rail or Die

Vila i frid

Vi i crew kan inte undgå från att kolla på programmet i fråga. Underhållande är det ju alltid, och vem kan hålla sig från lite nörd-intriger.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

alla som har över 1000 i inlägg passar in i nörd-factorn där :/


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

*pust* Då är jag säker


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem

ska vi säga 2000 istället?


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem
Inaktiv
Skrivet av IceMan:

alla som har över 1000 i inlägg passar in i nörd-factorn där :/

Du ligger illa till då

Medlem

Jag som gjort 460 inlägg på mindre än tre månader, ser inte bra ut. Inte bra alls!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Det produceras så förbannat mycket skit numera och Kanal 5 är den största skitfabriken av alla. Fortsätter det så här kommer denna skit att snart tränga ut ur tv-rutan. Majoriteten av det som visas idag är antingen dokusåpor eller reklam.

Jag kommer ihåg när alla kanaler fick för sig att de skulle göra såpoperor i mitten av 90-talet. Ni vet de där med halvtimmeslånga avsnitt som sändes varje vardag. Skilda Världar, Vita Lögner och resten som jag nu glömt namnen på. Jag ska inte påstå att jag gillade dem. Tvärtom, jag avskydde dem. Men, idag hade jag jublat om någon kanal börjat producera sin egen såpopera igen. Jag hade troligtvis inte tittat på den, men det hade åtminståne varit ett steg i rätt riktning.

Och så den här nötande jävla reklamen. Jo, jag förstår varför den måste finnas där, men det är ju knappast någon tröst när det enda reklamintäckterna går till är att producera ännu mer hjärndöd dynga.

Nej, nu ska jag inte gnälla mer.
Absolut inget ont om Mr Longhair. Jag skulle gärna kolla in Supernördarna men jag tror inte min TV klarar mer. Den har nämligen börjat låta konstigt och jag tror mig ana en del sprickor här och där i plasten...

Inaktiv
Skrivet av Marv:

Det produceras så förbannat mycket skit numera och Kanal 5 är den största skitfabriken av alla. Fortsätter det så här kommer denna skit att snart tränga ut ur tv-rutan. Majoriteten av det som visas idag är antingen dokusåpor eller reklam.

Jag kommer ihåg när alla kanaler fick för sig att de skulle göra såpoperor i mitten av 90-talet. Ni vet de där med halvtimmeslånga avsnitt som sändes varje vardag. Skilda Världar, Vita Lögner och resten som jag nu glömt namnen på. Jag ska inte påstå att jag gillade dem. Tvärtom, jag avskydde dem. Men, idag hade jag jublat om någon kanal börjat producera sin egen såpopera igen. Jag hade troligtvis inte tittat på den, men det hade åtminståne varit ett steg i rätt riktning.

Och så den här nötande jävla reklamen. Jo, jag förstår varför den måste finnas där, men det är ju knappast någon tröst när det enda reklamintäckterna går till är att producera ännu mer hjärndöd dynga.

Nej, nu ska jag inte gnälla mer.
Absolut inget ont om Mr Longhair. Jag skulle gärna kolla in Supernördarna men jag tror inte min TV klarar mer. Den har nämligen börjat låta konstigt och jag tror mig ana en del sprickor här och där i plasten...

Quoted for truth !

Medlem
Skrivet av IceMan:

alla som har över 1000 i inlägg passar in i nörd-factorn där :/

hahaha

Medlem

Vad trevligt
Tyckte mig se honom i ett kort klipp. Gnäller han över sina trånga stövlar eller vad handlade det där om

Inaktiv

Vita Lögner var ju kung!


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Supernördarna är ju riktigt underhållande program jag och tjejen sitter och tittar det varje vecka nästan.

Mr Longhair är en av idolerna han pratar riktigt roligt och är lat som fan, tror i avsnittet som kommer så blir dom sur på han, han klagar på sina trånga skor osv
bästa var förra avsnittet när en åkte ut dom lipade som om det var dom enda vännerna han hade och dom skulle han förlora


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

12
Skriv svar