Med eller utan Smilys?

Medlem
Med eller utan Smilys?

kör ni med eller utan smilys i trådar
själv kör jag för det mesta utan, men tex :heart: gör sig bra i bild inte för den finns än men ^^
dunno, men som jag känner så är mera likt det jag tänker på än vad smilyn visar, samma med ^^ och
vrål-flins-gröna-gubben på gammla FZ vad cannon ang ;D
imo så överlag så visar :x osv.. bättre det jag är ute efter än vad de grafiska visar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag kör med. Gillar dom nya och gamla FZ hade ju turtles smileys.
Hoppas att det kommer turtles smileys i det nya FZ också


signatur

#Komsi - Vi gillar Mulle

Medlem

Fler smilys kommer i en större uppdatering lite senare. Ska då fixa till diverse saker som folk påpekat men kommer också lägga till en hög med nya.

Det vi vill undvika är det tidigare där det fanns massvis med smilys alla av olika skapare och upplägg. Detta ska bli lite mer enhetligt är det tänkt. Om det kommer turtles smileys kan jag dock inte lova.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

gurkoz jag skulle vilja ha gubben med liendet (stava) jämnt, dvs munnen ska vara lika långt på höger sida som på vänster sida
som det är nu är det mera, mindre glad, lite jaha-glad. än vad menar tex en sån som MSN har, fast inte så ful


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ni skulle ju kunna skapa en mall och låta oss medlemmar göra några varianter som ni sen väljer ut och lägger upp på forumet.

Edit: Typo

Medlem

"
Det vi vill undvika är det tidigare där det fanns massvis med smilys alla av olika skapare och upplägg.
"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av iOWa:

Ni skulle ju kunna skapa en mall och låta oss medlemar göra några varianter som ni sen väljer ut och lägger upp på forumet.

Det är just det dom vill undvika. Alla smileys ska helst ha likadan stil :).

Medlem

Ja men stilen kan behållas någolunda om en mall släpps, sen om smilisen aviker från stilen behöver man inte lägga upp den. Är bara en tanke. Skönt att det kommer fler smiliesar iaf.

Medlem

Om ev menings utbyggnad inte får dig att fatta ex sarkasm, skämt.
Så med en smiley så får meningsutbyggnaden en helt annan innanbörd.

Vet många, mig inkluderat som skriver som en kratta och inte alltid får fram skämtet etc så med en smiley blir det mycket lättare.

Sen kanske en smiley på varje rad är lite extremt med det är ju nått helt annat.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

kör utan, inget som stör mig direkt bara..kör utan :>

MFC
Medlem

Känns som det kvittar..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Jag kör med, bland annat för att de ger trevliga färgklickar och för att en del är för sköna för att kunna beskrivas med ascii. Tex. den gamla :grin:-smileyn (bring it back please!).

Inaktiv
Skrivet av gurkoz:

Fler smilys kommer i en större uppdatering lite senare. Ska då fixa till diverse saker som folk påpekat men kommer också lägga till en hög med nya.

Det vi vill undvika är det tidigare där det fanns massvis med smilys alla av olika skapare och upplägg. Detta ska bli lite mer enhetligt är det tänkt. Om det kommer turtles smileys kan jag dock inte lova.

Tycker du gör ett kanonjobb Gurkoz SKitfina smileysar

Inaktiv

Som Notumforce sa är Smiley's ett bra sätt för nån att uttrycka sej på! Mer smiley's åt folket! Huzzah!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

1
Skriv svar