Silent Hill: Homecoming kommer till PC

Robot
Medlem
Silent Hill: Homecoming kommer till PC

hmm antagligen kommer vara skit... men man kan alltid hoppas...

Medlem

Har inte varit bra sen 2a anledningen man tröttnar är att silent hill spökerna aldrig dör och staden kräver fler o fler offer ren logik borde göra staden till en automatisk spökstad och bli avspärrad med km höga murar.

Medlem

Kommer på Steam också.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Medlem

Nja, tror jag skaffar detta till PS3. Orkar inte vänta heller

Edit: Äh vafan kommer även konsolversionerna i November nu? Argh, sad panda

Edit igen:
"The good news is though European fans can still import the game if they really can't wait those 2 long extra months and this is what some are considering. Another plus for eager European fans is that the Playstation 3 at least can support region free gaming."

Herregud vad kasst!

Medlem

Får hoppas de fixar bättre kontroller för pc än det var till fyran, försökte mig på att spela skiten men gav upp till slut.

Inaktiv

sämsta jävla röst skådisar jag har hört

Medlem
Skrivet av Mytos:

Nja, tror jag skaffar detta till PS3. Orkar inte vänta heller

Edit: Äh vafan kommer även konsolversionerna i November nu? Argh, sad panda

Edit igen:
"The good news is though European fans can still import the game if they really can't wait those 2 long extra months and this is what some are considering. Another plus for eager European fans is that the Playstation 3 at least can support region free gaming."

Herregud vad kasst!

Vad är det som är kasst med att kunna lira import från hela världen på ps3 utan några som helst problem?
Dessutom kommer man undan med ett lägre pris än om man köper spelen här i sverige.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Ungen hade ingen personlighet alls och såg ut som en unge från The Sims.
Varför stod det inte PC i slutet av filmen för övrigt? Kommer det se annorlunda ut på pc?

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av Mytos:

Nja, tror jag skaffar detta till PS3. Orkar inte vänta heller

Edit: Äh vafan kommer även konsolversionerna i November nu? Argh, sad panda

Edit igen:
"The good news is though European fans can still import the game if they really can't wait those 2 long extra months and this is what some are considering. Another plus for eager European fans is that the Playstation 3 at least can support region free gaming."

Herregud vad kasst!

Vad är det som är kasst med att kunna lira import från hela världen på ps3 utan några som helst problem?
Dessutom kommer man undan med ett lägre pris än om man köper spelen här i sverige.

Citerade en aning fel där. Nej, det är inget kasst med att kunna lira import. Lägre pris, mjoh men det är väl främst från Storbritannien och övriga EU. Inte USA right? Dessutom tror jag inte alla har lust att beställa därifrån.

Flakmonkey
Skrivet av Mytos:

Citerade en aning fel där. Nej, det är inget kasst med att kunna lira import. Lägre pris, mjoh men det är väl främst från Storbritannien och övriga EU. Inte USA right? Dessutom tror jag inte alla har lust att beställa därifrån.

Mja, billigare att beställa från nordamerika också... kommer väl undan med 450 kr per spel eller något sånt... www.videogamesplus.ca är ett mycket bra alternativ imo

Medlem

Såg fult, omotiverat, tråkigt och jevligt likadant ut.

Sh 3 ser ju ut att ha snyggare grafik. Skamligt. Antagligen blir det skit, synd på en så bra spelserien.

Inaktiv

Gillar Silent Hill serien, så blir väl o köpa

Medlem

Inte Team Silent som utvecklar det här så jag förväntar mig inget mirakel. Såg stelt ut som fan, han lilla pojken hade ingen karaktär. Give silent hill 2 :heart:

Medlem

fan va nice, sj ska jag nog köpa det till PS3

[Silent Hill Filmer är as bra!] - har dock inte lirat de gamla spelen.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ja grafiken var ju inget att hänga i granen. Såg mer ut som gjort för PS2 än PS3 och animationerna var i stelaste laget.

Jag är egentligen emot barnaga, men den snorungen skulle haft sig ett rejält kok stryk. Bara stå och se dum ut när farsan håller på att trilla ned i ett hål. Och sedan leka kurragömma i en dimmig spökstad där massor av monster vandrar runt.

Men å andra sidan så är väl det några av sakerna som utmärker SH-serien; alla människorna som man möter är irriterande och/eller fullständigt ologiska.

Blir nog inget köp - kanske om något år när det hamnat i realådorna.

Inaktiv

DU, jag skulle skita på mig om jag mötte den dock liknande saken... Hatar dockor o_O.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Ballt som fan,

Problemet med Konami och Capcom är att de gör "PURE" console portade versioner till PCn. Kolla på Resident Evil till PC , det står till och med "PRESS L1 and L2 etc i cutscenes med mera, gravt irriterande.

Medlem

Ser roligt ut - kan bli kul


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Jag är egentligen emot barnaga, men den snorungen skulle haft sig ett rejält kok stryk. Bara stå och se dum ut när farsan håller på att trilla ned i ett hål. Och sedan leka kurragömma i en dimmig spökstad där massor av monster vandrar runt.

Hahahaha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar