Tangentbord till PS3-kontrollen presenterat

Robot
Tangentbord till PS3-kontrollen presenterat
Medlem
Tangentbord till PS3-kontrollen presenterat

Haha såg lite märkligt ut Men fan va coolt, kanske nått man bör skaffa

Medlem

såg de på Sweclockers forum i går,

http://www.blogsmithmedia.com/www.ps3fanboy.com/media/2008/08...

där är bild då den sitter på kontrollen

Edit dåligt plaserad precis som Xbox motsvarighet.

Edit2 redigering i text.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Först tänkte jag: Tramsig" Men nu.... Style.

Sony vet design!

Medlem
Skrivet av Snoop0:

Först tänkte jag: Tramsig" Men nu.... Style.

Sony vet design!

Dom vet snarare vart man ska få inspiration ifrån.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Som sagt, otympligt.

Medlem

verkar ha lite jobbig placering, xboxens verkar sitta bättre. Men har ju inte provat någon av dom men såg lite skumt ut bara. Men blir säkert bra fast det är ju klart bäst att bara plugga in ett vanligt usb tangentbord.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag ändrar mig. 360 ser ut att vara bättre.

Medlem

fan vad ful


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

bättre att bara köra Bloutooth Tangentbord

Edit1 Hade varit bättre ifall Sony hade fixat någon bra lösning till Mic å grejer, har aldrig varit med då man spelat att man hör vad någon säger med deras bluetooth headsett... det är Riktigt dåligt att man inte ska kunna snacka med folk ordentligt.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

tyckte den såg snygg ut!. en sådan ska jag köpa

Medlem

Garvade åt den första bilden, den där "haken" ser bara för j*vlig ut ^^ På kontrollen ser den dock bättre ut, men små tangentbord är bara otympliga, att plugga in ett trådlöst i en USB port är inte exakt svårt.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Jag tipsade ju om det här >:(

Medlem

Woot! Mera prylar att samla på sig.


signatur
Medlem

fixa för f.n ett riktigt tangentbord, detta är ju skrattretande...

Inaktiv
Skrivet av Snoop0:

Jag ändrar mig. 360 ser ut att vara bättre.

Helt klart. Själva kontrollen är den bästa som jag haft i mina händer... och placeringen av tangentbordet på den är bättre.

Ganska så konstigt att Sony valde o behålla sin design för tredje gången. Med tanke på hur pass avancerad konsolen är så kunde de väl ägnat lite mer tid o pengar till att utforma kontrollen bättre?

Medlem

Dålig placering säger folk. Vad är en bra placering av ett tangentbord på en gamepad? Svaret är: Det finns ingen.
Jag håller med om att den sitter bättre på 360 men även där så sitter den i vägen.

Funkar säkert i casual grejer som typ Home.

Medlem

Kommer den med svensk layout så köper jag en direkt.
Annars så kommer jag vänta tills jag verkligen har användning för en.

Medlem

Ser väldigt osmidig ut, bättre att lägga pengarna på ett trådlöst tangentbord.

Medlem

Ja inte helt fel!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Haha... Dom är inte kloka dom där japanerna. Först gör dom kontroller som är till för folk med världens kortaste tummar, sen sätter dom ett tangentbord på kontrollen som sitter ännu längre upp. Mega fail på den.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Tycker det verkar hur bra som helst!

Det är ju inte precis som att man kommer att skriva några romaner med det lilla tangentbordet men att skicka iväg ett par pm's/kommentarer och skriva in några enkla URL's i webläsaren kommer nog gå alldeles utmärkt, (kan inte riktigt se vad mer man ska änvända det till) för mer avancerade grejer så använder man ju sin PC.

Sen så är det nog bra mycket händigare att ha detta lilla tangentbord när man använder sin PS3'a än att sitta å behöva plocka upp ett stort tangenbord.

Inaktiv

Varför? Smidigare surf? Ge mig en mus vilken dag som helst. Och styrspakarna kan ju inte beskyllas för att ge något vidare stöd åt handlederna. Alla fanboys kommer naturligtvis att köpa det här ändå och tycka att det är genialt. Mmm, choklad...?


signatur

Now where's your fucking god?!

Medlem
Skrivet av voicu:

fixa för f.n ett riktigt tangentbord, detta är ju skrattretande...

Det är väl bara att du köper ett!

Medlem

det här har man väntat på litegrann faktist. Xbox 360 har ju sin så varför kan inte den bästa konsolen ha det då

Inaktiv

Det där såg ju ännu otympligare ut än 360 varianten.

Medlem

Bara jag som tycker tangentbordet ser litet ut?

Medlem

Ser ut att vara värt ett köp, PMs oc URLs utan att behöva switcha med ett tangentbord.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av voicu:

fixa för f.n ett riktigt tangentbord, detta är ju skrattretande...

Det är väl bara att du köper ett!

Japp det är bara o plugga in ett USB-tangentbord. Vad jag vet så stöds de flesta.

12
Skriv svar