Vad ni än gör, gör inte det här!

Medlem
Vad ni än gör, gör inte det här!

Skulle ladda ner en mod till #S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl på ca. 600mb, via Firefox. Men när installationen skulle söka efter virus, så slutade Firefox att svara. Så jag stängde ner Firefox, istället för att vänta på att den skulle börja köra processen igen. Sen när jag gick in i Hämtade filer, för att köra modden, så börjar datorn sega som fan och processorn och minnet går upp i 100%, och har ett klimax i en blåskärm.
Okej, tänkte jag. Startar upp datorn igen som vanligt, och försöker gå in i Hämtade filer, men nix. Processorn börjar varva upp och försöka identifiera den här filen. Klickar man bara på den så slutar explorer att svara! Så min lösning blev att först vänta tills Hämtade filer identifierat filen, ca. 30-40 minuter. Sen klicka på filen och trycka delete, ca. 20 minuter senare kommer rutan "vill du flytta det här objektet till papperskorgen?", och ja det vill jag såklart. Sen tog det ca. 50 minuter att flytta skiten till papperskorgen, varefter det tog ca. 30 minuter att radera skiten från min hårddisk.

Vilken produktiv dag. (Men jag gick och handlade emellan)

Fail.

#blogg

Medlem
Vad ni än gör, gör inte det här!

Menar du STALKER Complete modden? Laddade själv hem den utan problem, men inte installerat. Tänkte att jag sparar den till när jag ska dra igång spelet igen. Men tycker det låter mer som ditt operativsystem eller antivirus buggar än filen som det är fel på. Hittade själv inget fel på filen.

Medlem

Nej, det är absolut inget fel på filen! det är firefox/min dator som är knepig. Men det kan ju hända er också:)

1
Skriv svar