Star Wars: The Force Unleashed-demo

Robot
Medlem
Star Wars: The Force Unleashed-demo

ojoj! Blir download diRRR!

Medlem

Besvikelse. Inget korshår så det är helt omöjligt att göra det man vill göra, barnslig gameplay och fienderna bara dummar sig med jammade puffror och dylikt just därför att man över huvudtaget ska hinna få fatt i dem på grund av det krångliga bångstyriga auto-aim systemet.
Det enda som var bra var Euphoria, Havok och deras förstörelsesystem.

Medlem

var rätt coolt, blir ett köp för min del iaf.

Medlem

Blir att ladda hem och nöta tills man tröttnar

Medlem

Hmmm... enligt tidigare nyhet skulle demot även komma till PSN idag. Är "inom kort" idag?

Oavsett så kommer det nog att ta tid att dra ner när det kommer. Lär vara sin beskärda del som vill testa detta.

Medlem

grymt kul, garanterat köp!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Fasen.. jag som faktiskt trodde att jag skulle få tillbaka min Xbox tills detta kom ut..


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Blir att ladda hem och nöta tills man tröttnar

japp
Älskar sånt här


signatur

Rawr

Medlem

bah för microsoft, varför kan man inte ladda ner demot när man har silver ! får vänta några dagar då trist

Medlem

Vill ha till ps3 nu!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

När till ps3 DÅ??

Medlem

PSN EU är så jävla sega. Inte ens demot på NHL 2K9 är ute där än...

Medlem

Testade demo, kändes helt okay.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

skitoxå, vill gärna testa detta spel, men så ska självklart internet paja på xboxen

Inaktiv

Deras auto-aim system och deras animationer förstörde upplevelsen en del. Var heller inte så förstörbart som jag trodde det skulle vara, endast dörrar som faktist använde systemet verkade det som.

Inaktiv

vet inte ifall jag blev besviken eller nöjd, till en början var det skojj sen tröttnade man ganska snabbt. Men sen fick man tillgång till mer så då blev det kul igen. Aja, får bli till att se hur spelet är vid släpp.

Medlem

Spelet gav bara en ok känsla så tror jag väntar tills det gått ner lite i pris. Fysiken funkar i princip bara på lösa objekt och snubbar. Så man kan inte ta genvägar genom väggar och så.

Medlem

Sjutk kul, ska lätt införskaffas när spelet släpps!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Haha PS3 ägarna blir dissade som vanligt och måste vänta extra länge på demot.

Tycker att demot var grymt, härligt att man redan har förbokat detta.

Medlem

Hmmm vad besviken jag blir varje gång... Kan ni inte ändra ikonen till något som inte ser ut som en ZIP fil när det bara är till konsol...

Medlem

Typiskt att mitt gold tog slut idag. Får väl vänta ett tag till då.

Medlem

Tyckte det var för mkt fäktande o sånt... Samma rörelser, som nått supermario lir, MEN (med Tony Irving accent) det var mkt mkt broa grafik och fysiken var oxå den mkt mkt broa, men tyckt han kunde vicket lite mehra på höfterna...

Nejdå, men det var helt ok, men vettefan om jag pallar med ett köp.

Medlem

Liten besvikelse, hade inte riktigt förstått hur likt god of war spelet var. Kommer nog köpa det iaf för storyns skull.

Medlem

Ute på PSN nu märkte jag!

Medlem
MFC
Medlem
Skrivet av PriMo:

PC då?

Nej, där blir det nej, bestämt nej, Skräddarn säger NEJ!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Ute på PSN nu märkte jag!

"Äntligen!" -Som Fylking hade sagt.

Medlem
Skrivet av PriMo:

PC då?

nästan ingen bryr sig om PC-spel nuförtiden, inte ens på fragzone, där de flesta började sina gamerliv vid PCn bryr sig..

Medlem

i wante i wante:( fast min xbox är på lagning min nya hund tuggade på sladdarna sen hade den pissat på xbox:et hur tur får man ha-_- så bara vänta:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skriv svar