Star Wars: The Force Unleashed-demo

Medlem
Skrivet av Bazil:
Skrivet av the_blueflame:

Typiskt att mitt gold tog slut idag. Får väl vänta ett tag till då.

Trodde det räckte med silver för demo's etc.

Tydligen inte för sprillans nya hypeade demos.
Jag får också vänta några dagar med mitt silverkonto innan jag får testa.

Inaktiv

Ganska kul demo, man kan verkligen massakera som stackars trooperna rätt ordentligt hehe.

Inaktiv

Detta blir ett köp!

Medlem

Varför ska det vara så svårt att göra ett star wars spel som känns som man är en force-user, och inte Cratos med ljussabel ..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Riktigt tråkigt att ljussabeln alltid delade droidsen på samma sätt och att det inte gick att slå sönder lådorna med den. Rätt fail på det

Duger som ett röja spel men inget man vill köpa för fullpris. Ge mig tillbaka känslan som Jedi Knight: Dark Forces hade (bästa spelet i JK serien). Då var blasters bra och kraften en bonus. Istället för super boostad turbo power of d000m...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

rätt skoj nobrainer... blir nog ett köp..

Medlem

Det här va riktigt kul, blir ett absolut köp av detta.

Medlem

Det var riktigt riktigt roligt. Krafterna har aldrig används som nu. Underbart. För er som har Xbox men inte hittar demot. Det står bara the Force Unleashed inte star wars


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

faktiskt första Star Wars spelet jag spelat, var riktigt skoj, blir ett köp sen.

dock tar PS3 Versionen mer än 905mb, tar typ 1300.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Var faktiskt jäkligt kul. Jag älskade känslan av att vara starkare än alla. Blir nog ett köp.

Medlem

Blir att köpa på både PS3 och Wii. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Va riktigt nice! fast som nåra sagt så borde man kunnat dela stoorm/mercsen oxo! Men på det här visat får dom ju en lägre åldersgräns iaf vilket ger lite fler köpare :)! aja längtar tills hela kommer!

/ett star wars fan!!! (böckerna <3<3!)

Inaktiv

Hmm har nu spelat igenom det ett antal gånger på både 360 och PS3, men känner mig fortfarande inte helt nöjd med spelet.
Hade nog för stora förhoppningar på spelet.

Blir nog ändå ett köp till PS3n, för spelet är ju verkligen inte dåligt =). Dock så hade 360 hyfsat skarpare bild, speciellt på huvudpersonens skador. Men annars var det precis lika.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Hmm har nu spelat igenom det ett antal gånger på både 360 och PS3, men känner mig fortfarande inte helt nöjd med spelet.
Hade nog för stora förhoppningar på spelet.

Blir nog ändå ett köp till PS3n, för spelet är ju verkligen inte dåligt =). Dock så hade 360 hyfsat skarpare bild, speciellt på huvudpersonens skador. Men annars var det precis lika.

Blev det inte väldigt obekvämt att använda Force Grip power med PS3:ans urdåliga triggerbuttons?

Medlem

Vem är guldmedlem på xbox live då? Jag får tydligen vänta några dagar innan jag får prova...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Tycker att demot var underhållande och jag kommer nog köpa spelet. Känndes sjukt mäktigt med force push, grip, lightning och dom olika kombinationerna som fanns. Dock så la jag märke till några brister, och att göra det redan under demot bådar inte gott för fullversionen. T.ex hur irriterande svårt det kunde vara att få rätt sak targeted för force abilities. Kommer nog blir en hel del agressioner under dom timmarna det tar att spela igenom:P

Medlem
Skrivet av potatrik:

Tycker att demot var underhållande och jag kommer nog köpa spelet. Känndes sjukt mäktigt med force push, grip, lightning och dom olika kombinationerna som fanns. Dock så la jag märke till några brister, och att göra det redan under demot bådar inte gott för fullversionen. T.ex hur irriterande svårt det kunde vara att få rätt sak targeted för force abilities. Kommer nog blir en hel del agressioner under dom timmarna det tar att spela igenom:P

Spelet kommer visserligen vilken stund som helst (19 sep? har jag för mig). De kan ju kanske fixa nån bugg sådär.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Playstation 3 ägare får ta del av demot omgående och inte inom kort

Medlem

typsikt att xboxen ska vara på lagning


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Skrivet av RobbazSweC:

Tycker nyheten är lite vilseledande också, det kom ju inte mycket efter på ps3 det väger in på 1355mb på p3an.

PS3-demon var inte släppt när nyheten skrevs och skribenten visste inte när den skulle lanseras. Därav "inom kort", svårt att vara mer exakt än så när exakta besked saknas.


signatur
Medlem

Tyckte det var riktigt fräsigt. Givet köp för min del. Är ju Star Wars nerd också


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kändes lite... småklumpigt. Svårt att få rätt måltavla, fysiken kändes bra men... allt exploderade så fort du slängde det åt något håll. En stormtrooper dör bara han snuddar vid nånting du håller med force grip.
Sen gillar jag inte att droids går sönder likadant, stormtroopers går inte sönder alls. Om man ska skryta med en maffig fysikmotor så kanske man inte ska begränsa den på det här viset.

Någon skrev att det kan vara för att åldersgränsen ska hållas nere, det att stormtroopers inte går i bitar, men det finner jag rätt kasst ändå...

Får vänta på release och läsa lite reviews för att se hur det verkar då

Medlem
Skrivet av pazu:
Skrivet av PriMo:

PC då?

nästan ingen bryr sig om PC-spel nuförtiden, inte ens på fragzone, där de flesta började sina gamerliv vid PCn bryr sig..

haha märks ju att du verkligen är med i matchen...

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

Kändes lite... småklumpigt. Svårt att få rätt måltavla, fysiken kändes bra men... allt exploderade så fort du slängde det åt något håll. En stormtrooper dör bara han snuddar vid nånting du håller med force grip.
Sen gillar jag inte att droids går sönder likadant, stormtroopers går inte sönder alls. Om man ska skryta med en maffig fysikmotor så kanske man inte ska begränsa den på det här viset.

Någon skrev att det kan vara för att åldersgränsen ska hållas nere, det att stormtroopers inte går i bitar, men det finner jag rätt kasst ändå...

Får vänta på release och läsa lite reviews för att se hur det verkar då

Seconded.

Medlem

Riktigt, roligt demo faktiskt.. hadde inge stora förväntingar på spelet, men det fick jag nu :D!


signatur

Wai

Njaaee, håller med Gagoff och sticker utan hackan och säger att det var ju inte särskilt snyggt heller. Jag blev kanske inte besviken men lite förvånad ..hade trott att det skulle vara bättre än så här. Tyckte allt metalskrot såg så "Wii" aktigt ut.. inte next gen iallafall.
O.O


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Om ni vill spela demot men bara har Xbox live Silver behöver ni ju bara skapa en ny tillfällig Xbox live profil då får ni ju 1 månad guld gratis.

Inaktiv

Blir lätt köp

Medlem

Kul demo, solklart köp för mig.
Men hur tusan har man ihjäl AT-ST tönten?
Bara att banka på eller?
Kanske är jag som blivit gammal och inte hänger med längre.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Skriv svar