Star Wars: The Force Unleashed-demo

KoP
Medlem
Skrivet av Xrick:

Själv tyckte jag att det var rätt tråkigt. Men jag gillar hur allt går sönder, glas går sönder som glass etc.

Glaset smälter?

MFC
Medlem

Jag tror realismen i HL2/ep1/ep2 är svårslagen.. ens för SWFU men vad vet jag. Jag bedömmer det bara utifrån vad jag läser här.

Ingen som vet någon review som man kan läsa nu när demot är ute?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Någon som vet när demot kommer ut till silver??

Medlem

Jag tror Wii-versionen kommer bli bäst, nu har jag inte testat 360/PS3-demot men spelet borde passa Wii bäst pga kontrollen. Får hoppas det får bra betyg!

Medlem

Jag gillade det här, blir nog köp.

Skrivet av Tassel:

Kul demo, solklart köp för mig.
Men hur tusan har man ihjäl AT-ST tönten?
Bara att banka på eller?
Kanske är jag som blivit gammal och inte hänger med längre.

Antingen banka på, eller så kan man om man hamnar i "rätt" position (är inte exakt säker på hur) trigga en cutscene med knapptryck, ungefär som i God Of War. Då dör den omedelbart.

Inaktiv
Skrivet av Erenthal:

Jag gillade det här, blir nog köp.

Skrivet av Tassel:

Kul demo, solklart köp för mig.
Men hur tusan har man ihjäl AT-ST tönten?
Bara att banka på eller?
Kanske är jag som blivit gammal och inte hänger med längre.

Antingen banka på, eller så kan man om man hamnar i "rätt" position (är inte exakt säker på hur) trigga en cutscene med knapptryck, ungefär som i God Of War. Då dör den omedelbart.

Jag kastade några lådor bara :P. Men jag kom också i den cutscenen som du snacka om, fick göra om det 3-4 för jag tryckte fel hela tiden -.-.

Medlem

Tack för det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag gick på den rakt framifrån och tryckte på X eller O, så startar knappsekvensen


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Hehe jag har en X-box 360 och jag laddade ner det igår och det var Fett nice!!
force powers e fett nice =P

Medlem
Skrivet av radiuz:

Jag tror Wii-versionen kommer bli bäst, nu har jag inte testat 360/PS3-demot men spelet borde passa Wii bäst pga kontrollen. Får hoppas det får bra betyg!

Jag har svårt att tro det, Wii versionen kommer inte använda fysikmotorn som för mig gör väldigt mkt av spelet :F! Men jag håller med om att det nog kan vara häftigt om dom fått till en smart o bra kontroll

Medlem

Blev varken besviken eller speciellt imponerad heller av spelet. Kan förvisso tänka mig att spelet har en bra story men att det kommer att bli ganska repetivt trots nya force-grejer och combos.

Medlem
Skrivet av miffot:

i wante i wante:( fast min xbox är på lagning min nya hund tuggade på sladdarna sen hade den pissat på xbox:et hur tur får man ha-_- så bara vänta:)

ps3 fanboi-hunden slår till igen.


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av pazu:
Skrivet av PriMo:

PC då?

nästan ingen bryr sig om PC-spel nuförtiden, inte ens på fragzone, där de flesta började sina gamerliv vid PCn bryr sig..

Ingen bryr sig om PC eftersom att de som startade sina 'gamerliv' på PC nu är de som tar död på formatet genom...ja, du och alla andra vet redan vad jag tänkte skriva..

Medlem

Men släpps även för silvermedlemmar tack >.<

Medlem

Var väl sådär, halvkass targetting och glest ljud vilket kan bero på att de bantat ner demot, men men, får väl se när det släpps.

Medlem

Spelade demot igår. Detta är ett klart köp. Vilket skönt spel.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Var väl sådär, halvkass targetting och glest ljud vilket kan bero på att de bantat ner demot, men men, får väl se när det släpps.

Glest ljud? Spelet hade stöd för DTS och i 5.1 blev det helt otroligt bra.

Medlem

Tankade det med Silver idag. Riktigt grymt ju! Givet köp.


signatur

I'm a snake, follow me!

Skriv svar