Warhammer Online filmat

Inaktiv
Warhammer Online filmat

Skitsnygg film!

Synd att man gjort spelet till en enda lång kedja av WoW-battlegrounds och slaktat bort allt utom Empire vs Chaos och att man helt tagit bort realm vs realm.
Jag är besviken på att man tagit bort nästan allt som skulle göra spelet unikt och att man beslutat sig för att instansera istället för att ha en helt öppen värld när man ändå inte har någon grafik att hurra för...
synd...


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem
Skrivet av RAGE77:

Skitsnygg film!

Synd att man gjort spelet till en enda lång kedja av WoW-battlegrounds och slaktat bort allt utom Empire vs Chaos och att man helt tagit bort realm vs realm.
Jag är besviken på att man tagit bort nästan allt som skulle göra spelet unikt och att man beslutat sig för att instansera istället för att ha en helt öppen värld när man ändå inte har någon grafik att hurra för...
synd...

Varje gång jag hör dig uttala dig om WAR låter du mer och mer oinformerad om hur läget är i betan och vad Mythic har sagt om saker och ting.

Medlem

Grym film, hoppas dom får med hälften till spelet.
Hur ser Betan ut nu? Några polare tyckte det funkade riktigt bra, och Mythic är ju gamla MMORPG-rävar.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Inaktiv
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av RAGE77:

Skitsnygg film!

Synd att man gjort spelet till en enda lång kedja av WoW-battlegrounds och slaktat bort allt utom Empire vs Chaos och att man helt tagit bort realm vs realm.
Jag är besviken på att man tagit bort nästan allt som skulle göra spelet unikt och att man beslutat sig för att instansera istället för att ha en helt öppen värld när man ändå inte har någon grafik att hurra för...
synd...

Varje gång jag hör dig uttala dig om WAR låter du mer och mer oinformerad om hur läget är i betan och vad Mythic har sagt om saker och ting.

LOL vad pratar du om lilla vännen?

För mig låter det mest som en Wow Fanboy...

Själv det jag hör från dom som har spelat betan så verkar det riktigt lovande just nu!

besök gärna www.only-war.com dom sitter och bryter ner Betan väldigt mycket och bara ställa lite fråger om det!

Medlem

NDA har blivigt lyft från betan så jag satt och kikade igenom lite "PvP" filmer (eller RvR som dom verks vilja kalla det?), vart inte ett dugg imponerad av det jag såg, dock så var do flesta low lv men man fick ju iaf in inblick hur det var just nu.

Snygg som fan CG trailer iaf, Chaos ftw.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

fy faen vilken gym , snyggt som faen nästa blizzard kvalle

Medlem

Snygg Film.. dock så är jag inte så himla insatt i Warhammer Fantasy så fick inte ut så mycket av det.
NU är jag dock WoW Frälst men kommer självklart köpa spelet när det väl kommer ut och hoppas på det bästa.

Medlem

Blood for the blood god! Skulls for the skull throne! KHOOOOORNE!

(iofs inte khorn anhängare man spelar i WAR men men)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

de personer jag känner, flera har spelat mmo's sedan UO så är inbitna i genren... anser tyvärr att WAR inte är värt pengarna så som det är just nu... och tror inte det kommer bli det heller..

däremot säger de att de som gillar warhammer säkerligen kommer trivas, då det utspelar sig i just detta tema, men mycket mer än så är det inte...

så tyvärr kommer jag nog inte ens att testa detta... väntar på något annat...

Medlem
Skrivet av RAGE77:

Skitsnygg film!

Synd att man gjort spelet till en enda lång kedja av WoW-battlegrounds och slaktat bort allt utom Empire vs Chaos och att man helt tagit bort realm vs realm.
Jag är besviken på att man tagit bort nästan allt som skulle göra spelet unikt och att man beslutat sig för att instansera istället för att ha en helt öppen värld när man ändå inte har någon grafik att hurra för...
synd...

Det där stämmer ju inte. Att dom tagit bort RvR är ju kanske så fel som att jorden är platt.

Medlem

Snygg film. Återstår att se om de kan göra ett bra spel också. Annars så får de gärna satsa på att bygga en långfilm med samma teknik. Jag hade gått och sett den.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Pansarknekt

Skitsnygg film. Blev faktiskt sugen på att testa liret. Händer tro de eller ej inte så ofta när det gäller mig. Särskilt när EA står bakom produkten.
Hon blond alvbruden me pilarna ftw :heart:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Älskar Warhammer! Mums! Cool cinematic. Var med i betan och måste tyvärr säga att det inte var något för mig alls. Kändes.. hmm.. Stelt och livlöst på något sätt. Har en känsla att detta tyvärr kan gå samma väg som Age of Conan, men vi får se!

Får leta vidare i MMO träsket. Mortal Online hoppas jag på.

Medlem

Snyggare trailer har jag nog aldrig sett, var som en film, mycket bra, dock knappast lika bra ingame, kommer de släppa en trial eller typ buddy keys när spelet släpps?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av RAGE77:

Skitsnygg film!

Synd att man gjort spelet till en enda lång kedja av WoW-battlegrounds och slaktat bort allt utom Empire vs Chaos och att man helt tagit bort realm vs realm.
Jag är besviken på att man tagit bort nästan allt som skulle göra spelet unikt och att man beslutat sig för att instansera istället för att ha en helt öppen värld när man ändå inte har någon grafik att hurra för...
synd...

Varför har du tagit dig tid att skriva över huvudtaget, när du helt uppenbarligen inte vet ett skit om spelet?

Att säga att de tagit bort RvR i Warhammer är något av det mest korkade jag hört på flera år. Hela spelet baserar sig på RvR. Utan det, inget Warhammer.

Lär dig skillnaden mellan att zona och instansera. AoC är instanserat. Warhammer är det inte.

Spelet är ubygget enligt följande:

Tier1: 6 zones
Tier2: 6 zones
Tier3: 6 zones
Tier4: 9 main zones
Tier4: 6 fortress zones

Alltså 33 zoner, plus 2 huvuderstäder och flera dungeons.

Man kan ströva fritt mellan zonerna inom varje Tier, och mellan Tiers får man zona. Städernas storlek är enorma, liksom instanserna.

Finns mycket info att hämta för er som inte varit i betan. Den bästa och mest korrekta siten är: [http://www.warhammeralliance.com]


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Grym trailer, har kollat på den flera gånger!
De har lyckats bra helt klart!
För övrigt så har jag redan förbokat! Bestämde mig efter att ha provat betan, grymt kul RvR


signatur

All men are cremated equal

Medlem

för mkt wow färger över det här spelet, för barnsligt

Inaktiv

Tuff trailer. Det verkar vara lite småspännande allt.
Men jag tar och väntar tills det kommer lite recensioner av spelet innan jag tar ett beslut om det blir ett köp eller ej.

Medlem
Skrivet av Freediver:
Skrivet av RAGE77:

Skitsnygg film!

Synd att man gjort spelet till en enda lång kedja av WoW-battlegrounds och slaktat bort allt utom Empire vs Chaos och att man helt tagit bort realm vs realm.
Jag är besviken på att man tagit bort nästan allt som skulle göra spelet unikt och att man beslutat sig för att instansera istället för att ha en helt öppen värld när man ändå inte har någon grafik att hurra för...
synd...

Varför har du tagit dig tid att skriva över huvudtaget, när du helt uppenbarligen inte vet ett skit om spelet?

Att säga att de tagit bort RvR i Warhammer är något av det mest korkade jag hört på flera år. Hela spelet baserar sig på RvR. Utan det, inget Warhammer.

Lär dig skillnaden mellan att zona och instansera. AoC är instanserat. Warhammer är det inte.

Spelet är ubygget enligt följande:

Tier1: 6 zones
Tier2: 6 zones
Tier3: 6 zones
Tier4: 9 main zones
Tier4: 6 fortress zones

Alltså 33 zoner, plus 2 huvuderstäder och flera dungeons.

Man kan ströva fritt mellan zonerna inom varje Tier, och mellan Tiers får man zona. Städernas storlek är enorma, liksom instanserna.

Finns mycket info att hämta för er som inte varit i betan. Den bästa och mest korrekta siten är: [http://www.warhammeralliance.com]

Nu är det här inte första ggn jag läser att man tagit bort hela eller delar av RvR. Är det då helt taget ur luften eller vad.?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jäkligt grym trailer. Men är fortfarande fundersam om man ska lira det. Få se när man kört oppen beta lite.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Freediver:
Skrivet av RAGE77:

Skitsnygg film!

Synd att man gjort spelet till en enda lång kedja av WoW-battlegrounds och slaktat bort allt utom Empire vs Chaos och att man helt tagit bort realm vs realm.
Jag är besviken på att man tagit bort nästan allt som skulle göra spelet unikt och att man beslutat sig för att instansera istället för att ha en helt öppen värld när man ändå inte har någon grafik att hurra för...
synd...

Varför har du tagit dig tid att skriva över huvudtaget, när du helt uppenbarligen inte vet ett skit om spelet?

Att säga att de tagit bort RvR i Warhammer är något av det mest korkade jag hört på flera år. Hela spelet baserar sig på RvR. Utan det, inget Warhammer.

Lär dig skillnaden mellan att zona och instansera. AoC är instanserat. Warhammer är det inte.

Spelet är ubygget enligt följande:

Tier1: 6 zones
Tier2: 6 zones
Tier3: 6 zones
Tier4: 9 main zones
Tier4: 6 fortress zones

Alltså 33 zoner, plus 2 huvuderstäder och flera dungeons.

Man kan ströva fritt mellan zonerna inom varje Tier, och mellan Tiers får man zona. Städernas storlek är enorma, liksom instanserna.

Finns mycket info att hämta för er som inte varit i betan. Den bästa och mest korrekta siten är: [http://www.warhammeralliance.com]

Nu är det här inte första ggn jag läser att man tagit bort hela eller delar av RvR. Är det då helt taget ur luften eller vad.?

Det Mythic gjort är att ha tagit bort huvudstäder för att minska området för pvp/rvr. Detta för att koncentrera fighterna till lite mindre områden. Rätta mig om jag skrivit fel info nu men jag tror att jag är ganska nära. Inga funktioner har tagits bort - endast zoner för att göra det bättre för oss. Om det blir bättre eller sämre kan jag dock inte svara p men det är iallafall intentionen.

Medlem

Förbokat spelet sedan en bra tid tillbaka och lirat betan över 1 år. Det kommer bli grymt!!! Längtat efter ett spel som kunde mäta sig med DAoC och detta kommer bli det spelet.
En månad kvar nu, woho!

Medlem
Skrivet av liath:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Freediver:
Skrivet av RAGE77:

Skitsnygg film!

Synd att man gjort spelet till en enda lång kedja av WoW-battlegrounds och slaktat bort allt utom Empire vs Chaos och att man helt tagit bort realm vs realm.
Jag är besviken på att man tagit bort nästan allt som skulle göra spelet unikt och att man beslutat sig för att instansera istället för att ha en helt öppen värld när man ändå inte har någon grafik att hurra för...
synd...

Varför har du tagit dig tid att skriva över huvudtaget, när du helt uppenbarligen inte vet ett skit om spelet?

Att säga att de tagit bort RvR i Warhammer är något av det mest korkade jag hört på flera år. Hela spelet baserar sig på RvR. Utan det, inget Warhammer.

Lär dig skillnaden mellan att zona och instansera. AoC är instanserat. Warhammer är det inte.

Spelet är ubygget enligt följande:

Tier1: 6 zones
Tier2: 6 zones
Tier3: 6 zones
Tier4: 9 main zones
Tier4: 6 fortress zones

Alltså 33 zoner, plus 2 huvuderstäder och flera dungeons.

Man kan ströva fritt mellan zonerna inom varje Tier, och mellan Tiers får man zona. Städernas storlek är enorma, liksom instanserna.

Finns mycket info att hämta för er som inte varit i betan. Den bästa och mest korrekta siten är: [http://www.warhammeralliance.com]

Nu är det här inte första ggn jag läser att man tagit bort hela eller delar av RvR. Är det då helt taget ur luften eller vad.?

Det Mythic gjort är att ha tagit bort huvudstäder för att minska området för pvp/rvr. Detta för att koncentrera fighterna till lite mindre områden. Rätta mig om jag skrivit fel info nu men jag tror att jag är ganska nära. Inga funktioner har tagits bort - endast zoner för att göra det bättre för oss. Om det blir bättre eller sämre kan jag dock inte svara p men det är iallafall intentionen.

De slog helt enkelt ihop de tre huvudstäderna till en huvudstad vilket gjorde mindre område men mer koncentrerat.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Grym trailer som fan. Den där ägde WOTLK

Ang beta - har lirat i den sedan i Maj och spelet har verkligen förbättrats radikalt de senaste veckorna. Combat känns lite stelt men jag tror det kan elimineras ordentligt med lite mjukare och mer fluenta animationer Annars är atmosfären i spelet riktigt bra.

Och att det skulle vara som AoC - nej nej. AoC är ett enormt skämt jämfört med WAR.

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Grym trailer som fan. Den där ägde WOTLK

instämmer


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Pyrox:

AoC är ett enormt skämt jämfört med WAR.

QFT


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

MFC
Medlem

Är inte så insatt i Warhammer-serien men det där verkar vara alla mot alla.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Är inte så insatt i Warhammer-serien men det där verkar vara alla mot alla.

Hmm förstår inte riktigt vad du menar men i spelet är det Order(Empire, Dwarf, High Elfs) mot Destruction(Greenskins, Dark Elfs, Chaos) precis som dom säger i inledningen av filmen.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Pyrox:

Grym trailer som fan. Den där ägde WOTLK

instämmer

Skulle mer vilja säga att den här var relativt intetsägande ögongodis, medan Lich King filmen har mer djup.

Visuellt är båda top-notch, självklart.

12
Skriv svar