GTA IV: Bilder och info om pc-versionen

Medlem

Håjaja, här flyger det skit i alla riktningar.

Make Love, not War(Craft)


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Instant buy! Haha, klart som fan att GTA släpps på dator, så jag alltid har tänkt.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Detta blir absolut ett köp kommer lira det massvis själv och med kompisar MP blir nog riktigt najs t.o.m SAMP till GTA:SA var ju sjukt kul

Medlem

Orka debatten, det är folk med olika behov som köper antingen konsol eller pc, jag har behov av att surfa och kommunicera enkelt och lagra mycket info. Jag gillar att bygga om, testa och klocka, de som inte har det behovet och bara vill ta det lugnt framför TVn med ett juste spel kan sluta kasta skit. Att jag sen kan smacka in 2st 8800 kort för 2000kr och ha ett antal multiplar av ps3 prestandan är en bonus! -Out

Edit: Och VAD (!) är den där pastelleffekten för nâgot? Konstigt att jag aldrig sett den i promo-bilderna förut. XD


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

nåt jag inte fattar med dagens konsoller är att dom har riktigt dåligt med ram-minne varför inte trycka i 2gb ram när det finns

Är väl en blandning av dyra ramminnen(är ju ddr3) som var dyra när konsolerna kom. Sedan så är det ju inte så lätt att uppdatera när man väl släppt en konsol, om man nu inte är Nintendo som släpper en massa extra produkter för att uppgradera sin konsol.

----

Jag hoppas dock inte GTAIV blir lika hypat till PC som det blev till konsolerna. Kanske denna gång får det inte 10/10? Because it just aint that good.

3.14raten: GTA4 har en effekt vilket gör spelet lite "suddigt" eller brusigt, för att det ska se mer filmlikt ut. Eller något sånt. Inget jag någonsin tänkt på när jag spelade det på Xboxen.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Hannu87:

Konsolerna blir smekta som vanligt....;)

AHh jo det är konstigt.. Men varför är det ett större spelutbud inom konsolerna då?

Folk kommer inse att PC suger då man blir tvungen att uppgradera datorn för 5-7 tusen kronor. Då köper man en ps3. (hellre)

? det är _inte_ större spelutbud i konsoll värden.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Coolt. Synd att det är hur lätt som helst att få 100%. Spelet är ju hur litet som helst.


signatur

lootskin@hotmail.com

Skriv svar